Vanhan topan uusiokäyttöä! Myynnissä siis Majavalaakson kasvatteja, venäjäntoyita.
Majavalaakson Idioteque "Igor" (sivut)
- Yzveenee Romeo (evm) X Snake Doctor's Nine Past Eleven (vDEU & vLUX MVA vDEUW-09 vLUXW-09 vDNKW-09 vWW-09 vFRAW-10 vISLW-10 vESTW-10 vDEUW-11)
- syntynyt 3.8.2009
- pitkäkarvainen uros
- näyttelyistä 1 x ERI
Majavalaakson Kid A "Kidius"
- Yzveenee Romeo (evm) X Snake Doctor's Nine Past Eleven (vDEU & vLUX MVA vDEUW-09 vLUXW-09 vDNKW-09 vWW-09 vFRAW-10 vISLW-10 vESTW-10 vDEUW-11)
- syntynyt 3.8.2009
- pitkäkarvainen uros
- hyviä näyttelytuloksia, kisattu myös mm. agilityssä, Googlella löytyy
Majavalaakson Mheetu "Mheetu" (sivut)
- Pienentalon Samuel (vKANS & vDNK & vFIN & vGRC & LUX MVA vDEUW-09 vLUXW-09 vDNKW-09 vWW-09 vFRAW-10 vISLW-10 vESTW-10) X Joy Cry's Lovers In Japan (vDEUW-09 vLUXW-09 vLTUW-09 vDNKW-09 vWW-09 vISLW-10 vDEUW-11)
- syntynyt 25.6.2010
- lyhytkarvainen uros
- näyttelyistä 1 x SA, 2 x ERI, 6 x EH
Majavalaakson Sarabi "Chita" (sivut) | varattu Erikalle
- Pienentalon Samuel (vKANS & vDNK & vFIN & vGRC & LUX MVA vDEUW-09 vLUXW-09 vDNKW-09 vWW-09 vFRAW-10 vISLW-10 vESTW-10) X Joy Cry's Lovers In Japan (vDEUW-09 vLUXW-09 vLTUW-09 vDNKW-09 vWW-09 vISLW-10 vDEUW-11)
- syntynyt 25.6.2010
- lyhytkarvainen narttu
- tuholaistorjunnasta I-palkinto
Kodeilta en vaadi hurjia (kasvatus-sivu sopii lukea läpi) mutta kisautusta (aktiivista tai satunnaista) tai muuta vastaavaa aktiviteettia tulisi järjestää. Nämä sopivat vaikka tallikoiriksi, silloin riittänee että otus mainitaan joskus vaikkapa päiväkirjamerkinnöissä, hoitotarinoissa tmv. Jalostuskäyttöön näistä ei lähde kukaan ja kuvia ei saa mukaan (mutta toki jos haluaa nlytulokset pitää niin kannattaa kysellä lupaa samasta paikasta). Toivon kodilta pysyvyyttä ja haluan ehdottomasti olla yhteyksissä kasvattieni omistajien kanssa.
Kuviksi kelpuutan oikeiden valokuvien ohella myös PIVIKOt - tarvittaessa voin piirtää. Värien suhteen en viitsi enää nipottaa, väri saa olla mikä vain. Kutsumanimen saa halutessaan vaihtaa.
Kysymyksiä ja tiedusteluja rohkeasti tulemaan, tähän topaan tai sähköpostiin: hyenann[at]gmail.com.
Mä niin halusin black&tan tai brown&tan toitsun, mutta mun koirakiintiö on aika täysi juuri tällähetkellä. Koirilla muutenkin aika huonosti nyt tuloksia, mutta plää.. apua, en tiiä. Otin siitä pentueestakin niin tuskin myisit toista toitsua Kovun kaveriksi?
Vai että tuskin. :D Myyn sulle kyllä toisen noista ilomielin jos haluat, niiden kilpailujen kanssa nyt ei oo niin justiinsa. Sullahan oli niitä kuvalupia vissiin pariinkin kivaan kenneliin, niistä löytys varmaan hyvät kuvat pojalle. =)
Kuvat kyllä löytyisi ja jaksamustakin, mutta katselen tässä hiukan kuvia ja päätän sitten kumpi herra olisi enemmän sopiva tänne Zizacoon:iin ;)
//En löytänyt 100% silmääni miellyttävää urosta, mutta parempi se on kuin ei mitään. Eli valitettavastitämän parempaa kuvaa en löytänyt toistaiseksi. Ja päädyin tähän Majavalaakson Kid A "Kidiukseen".
Sivuja alan väsäämään jos tuon koiran kuvat vain kelpaavat (ellen löydä sitten parempia). Jos sulla on joku muu ehdotus kuvaksi niin sano pois vaan, kun oon nyt selkä seinää vasten kuvien kanssa.
Saat ihan itse valita mieleiset kuvat, nyt kun tarkemmin katselen niin eihän niitä kuvavaihtoehtoja niin hurjasti sitten ollutkaan. Ala vaan tehdä sivuja. =)
Vielä pieni kysymys, että miten olet saanut nuo kuvat suurina jotka on otettu Stempfort:ista? Mulla näyttää, että isona niitä ei voi kopioida, mutta sain yhden kuvan ja toisen pienenä, mutta tarkoitus olisi laittaa loputkin kuvat kunhan keksin keinon miten saan sen isona.
Kidius esittäytyy. Pieniä koodillisia ongelmia vielä, mutta laiskuuttani niitä tänään en jaksa korjata. Nämäkin vaihtuvat uuden layoutin myötä erilaiseksi, mutta saavat kelvata siihen asti näin. Elleo lopun ikää, kun pidän yksinkertaisesta.
Stempfortista olen napsinut kuvat raahaamalla ne isot versiot (pop-up-ikkunasta) sille ikkunan takana olevalle avonaiselle sivulle, jolloin se kuva siis tulee siihen isolle sivulle omassa osoitteessaan. Hitsi kun selitin hyvin. :D Mutta kiitos paljon sivuista!
Nää on niin rumia ja oudon näkösiä koiria, että mä voisin ottaa tämmösen Joikhasiin ns. maskotiksi. :D:D: Tuo Majavalaakson Kid A vois kiinnostaa mua. Yritän sille piirrellä kuvatkin tässä. Pääsis kisaamaan ainakin agilityssä ja suorittamaan BH-kokeen ja niin edes päin. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Mua voisi kiinnostaa Chita mikäli annat pelkästään näyttelykoiraksi? :) Mulla olis lk-nartusta ihan muksit kuvat vailla käyttäjää. Jossain muussakin saatettais satunnaisesti kisailla, mutta mitään tavoitteellista kisaamista käyttölajeissa en uskalla luvata.