Bichon havanais neiti
-
Reetta
- Kanada
Bichon havanais neiti
Sain vihdoin ja viimein Kipan sivut valmiiksi. Osoitekin on vaihtunut, nykyään sivut löytyvät havanese.biz osoitteesta. :) Toivoisin parannusehdotuksia ja kritiikkiä. Positiivista palautetta otetaan tietenkin myös vastaan mielellään.
-
Minnea
- Kanada
Re: Bichon havanais neiti
Hmm. Aika kiva ja yksinkertaisen näköinen. Ei mulla oikeastaan muuta sanottavaa ole.
Olen kyllä ärsyttävän utelias, mutta haluan tietää, mihin edellinen koiranne kuoli. Eihän se ehtinyt elää edes vuotta.... :o
Ja tosi nätti tuo Kipa-ipana ;)
Olen kyllä ärsyttävän utelias, mutta haluan tietää, mihin edellinen koiranne kuoli. Eihän se ehtinyt elää edes vuotta.... :o
Ja tosi nätti tuo Kipa-ipana ;)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Reetta
- Kanada
Kiitos lyhkäisestä kommentista.
Iivari juoksi moottoripyörän alle..
Iivari juoksi moottoripyörän alle..
-
Minnea
- Kanada
Voi ei ): Meidän Pirrellä oli vähän samanlainen kohtalo, mutta vaan pakettiauton alle.
Hm.
Hm.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Minä voisin jotain pientä kirjoittaa (:
Ulkoasu on todella kaunis, mutta niin yksinkertainen. Värit ovat hillityt, eikä ole niin silmäänpistävät. Itse koirakin on söpöläisyys <3. Sivut on todella kattavat, ja ei yhtään epäselvät edes.
Galleria sivu on erinomainen! Paljon kuvai ja se on hyvä asia! Paljon erilaisia kuvia ja niitä oli todella mukava katsella. Omistajastakin oli kiva lukea :). Linkkilistallekkin olet saanut paljon linkkejä.
Ei mulla nyt oo varmaan mitään muuta (:
Ulkoasu on todella kaunis, mutta niin yksinkertainen. Värit ovat hillityt, eikä ole niin silmäänpistävät. Itse koirakin on söpöläisyys <3. Sivut on todella kattavat, ja ei yhtään epäselvät edes.
Galleria sivu on erinomainen! Paljon kuvai ja se on hyvä asia! Paljon erilaisia kuvia ja niitä oli todella mukava katsella. Omistajastakin oli kiva lukea :). Linkkilistallekkin olet saanut paljon linkkejä.
Ei mulla nyt oo varmaan mitään muuta (: