VTL - VALIOLISTASTA (lue viim. viesti!)
-
- Kanada
- Viesti:
Re: VTL - tulospalvelu asiaa!
^ Mut eiks tulokset pidä lähettää 2 kk kuluessa tulospalveluun? Sen 2 kk:n aikana miusta voi käyttää sitä linkkiä, kunnes tulokset on tulospalvelussa. Mun mielestä.
Et hätt noch immer jot jejange.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Ei edelleenkään voi. Siksi tässä yritetäänkin saada sitä tulospalvelinta pois kokonaan.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Se ongelma onkin, ettei ne tulokset tule välttämättä ollenkaan sinne tulospalveluun, vaikka odottaisi vuoden tai 2kk. :p Sen takia sitä linkkiäkään ei saa käyttää, kun ei ole takeita sen pääsemisestä ollenkaan sinne tulospalveluun (kisaisisit yhden linkin varassa -> loppujen lopuks sulla on niitä linkkejä KP:seen saakka, eikä mitään tulospalvelussa).Nora kirjoitti:^ Mut eiks tulokset pidä lähettää 2 kk kuluessa tulospalveluun? Sen 2 kk:n aikana miusta voi käyttää sitä linkkiä, kunnes tulokset on tulospalvelussa. Mun mielestä.
Joten kyllä se linkki vaan kuuluisi ignoorata, tai poistaa osallistumisesta kokonaan, niin kuin Hanna-81 on tehnyt.
-
- Kanada
En ole niin tarkkaa linjaa tuon säännön kanssa pitänyt, mutta pitäisi poistaa ne linkit sieltä perästä, koska tulosta ei tulospalvelusta löydy. Mutta tuo sääntöhän poistuisi, jos tulospalveluun alettaisiin lisäämään kaikki tulokset, eli silloin saisi niitä linkkejä pistää osallistumisen perään.
Kuvitellaan nyt, että tulospalvelu poistuisi huomenna käytöstä. Oma pää on nyt vähän sekaisin, enkä oikein osaa hahmottaa sitä, miten tämä tulospalvelun pois ottaminen pitäisi toteuttaa. Olisiko siis vain niin, että tulospalvelu päivitettäisiin esim. viimeisen kerran tänään ja sinne ei lisättäisi tuloksia, joita meille ei olla lähetetty. Sen päivittäminen vain lopetettaisiin kokonaan. Vai olisiko aivaa turhaa ja typerää lisätä tulospalveluun ennen sen poistumista kaikkien niiden vuonna 2010 anottujen kokeiden tulokset, joita meille ei olla lähetetty ja vielä niiden kokeiden tulokset, joiden VIP on 9.06. tai ennen. Näin ollen kaikki tulokset 09.06. asti löytyisi tulospalvelusta. Sääntö, että tuloksia ei tarvitse lähettää tulospalveluun, koska sitä ei ole, koskisi näin ollen kaikkia kokeita, joiden VIP on 09.06. jälkeen.
Kuvitellaan nyt, että tulospalvelu poistuisi huomenna käytöstä. Oma pää on nyt vähän sekaisin, enkä oikein osaa hahmottaa sitä, miten tämä tulospalvelun pois ottaminen pitäisi toteuttaa. Olisiko siis vain niin, että tulospalvelu päivitettäisiin esim. viimeisen kerran tänään ja sinne ei lisättäisi tuloksia, joita meille ei olla lähetetty. Sen päivittäminen vain lopetettaisiin kokonaan. Vai olisiko aivaa turhaa ja typerää lisätä tulospalveluun ennen sen poistumista kaikkien niiden vuonna 2010 anottujen kokeiden tulokset, joita meille ei olla lähetetty ja vielä niiden kokeiden tulokset, joiden VIP on 9.06. tai ennen. Näin ollen kaikki tulokset 09.06. asti löytyisi tulospalvelusta. Sääntö, että tuloksia ei tarvitse lähettää tulospalveluun, koska sitä ei ole, koskisi näin ollen kaikkia kokeita, joiden VIP on 09.06. jälkeen.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Vai miten ois niin, että kattoisi vaan vaikka nyt viimeksi kalenteriin lisätyn kilpailun, siitä vaikka sen vipin ja lisäilisi nämä vielä kalenteriin sen jälkeen?
Mutta hei miten mä sitten teen sen kanssa, että mun yhden virtuaalikoiran ykköstulosta ei lisätty tulospalveluun joskus, kun kilpailun pitäjä ei lähettänyt tuloksia tulospalveluun, mutta lisäsi ne sivuille. Tuleeko nämä tulokset nyt sitten taas voimaan, mitä tulospalveluun ei ole lähetelty? Sori, mä olen vähän ulkona tästä hommasta :oops:
Mutta hei miten mä sitten teen sen kanssa, että mun yhden virtuaalikoiran ykköstulosta ei lisätty tulospalveluun joskus, kun kilpailun pitäjä ei lähettänyt tuloksia tulospalveluun, mutta lisäsi ne sivuille. Tuleeko nämä tulokset nyt sitten taas voimaan, mitä tulospalveluun ei ole lähetelty? Sori, mä olen vähän ulkona tästä hommasta :oops:
-
- Kanada
Niin, voisihan sen tosiaan niin tehdä, että kaikkien noiden kokeiden, jotka löytyy kisakelenterista tällä hetkellä, tulokset lisätään tulospalveluun ja sen jälkeen se poistuu käytöstä.
Ömh.. en oo tätä asiaa muuten oikein miettiny. Mutta nyt kun ajattelen, niin tulosta ei hyväksytä, jos se on saatu ennen vuotta 2010. Koska jos tulospalvelu poistuu vasta nyt käytöstä, täytyisi mun mielestä niiden aikaisempien tulosten löytyä tulospalvelusta. Tästä asiasta vois kans heittää muutkin mielipidettä.
Ömh.. en oo tätä asiaa muuten oikein miettiny. Mutta nyt kun ajattelen, niin tulosta ei hyväksytä, jos se on saatu ennen vuotta 2010. Koska jos tulospalvelu poistuu vasta nyt käytöstä, täytyisi mun mielestä niiden aikaisempien tulosten löytyä tulospalvelusta. Tästä asiasta vois kans heittää muutkin mielipidettä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mites sitten tuomaroidessa, pitäiskö tuomarin katsoa kahdesta paikasta tulokset (Nettein koiran tapauksessa)? Eli siis jos kalenterissa on vuoden 2009 kilpailu, niin sitten pitäisikin mennä tutkimaan vanhaa tulospalvelua sen takia? Eikö se olisi kaikista helpointa ja yksinkertaista poistaa se tulospalvelu ihan kokonaan käytöstä, ja hyväksyttäisiin tulokset, vaikka tulos olisikin saatu vuonna 2007 ilman tulospalvelumerkintää? Kyseistä tulosta voitaisiin verrata vKUMA:an, jonka huomaa vasta myöhemmin.
-
- Kanada
Sääli olisi poistaa tulospalvelu noin karskisti, siinä menisi päivittelijöiden kova työ hukkaan. Tuo olisi kyllä kieltämättä se helpoin ja yksinkertaisin tapa.
-
- Keilapallo
Jos tulospalvelu nyt ollaan poistamassa, eikä sitä pelasta mikään, niin mun mielestä olisi paras tapa ottaa koko tulospalvelu kokonaan pois ja toimia niin kuin agilityssa. Tällöin tulokset kaikkien omalla vastuulla. Mä en ainakaan halua mitään vaikeasti topteutettua prosessia, joka vaikeuttaa tuomarointia ym.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Analysaattori
- Viesti:
Tulospalvelu vaan hiiteen nyt eikä mitään itkemisiä sen perään...
Oikeasti on paljon kätevämpi, kun sitä ei ole. Sitten se on vaan jokaisen ihan oma häpeä, jos koira on saanut 1-tuloksen eikä sitä omasta kalenterista löydy. Ei sitä 1-tulosta edes kaipaa, kun siitä ei koskaan tietoa saa, jos se kerran on huti mennyt.
Seuraavaksi sitten operaatio tulospalvelun poistaminen aina pahasti jäljessä junnaavista pk-lajeista. : D

Seuraavaksi sitten operaatio tulospalvelun poistaminen aina pahasti jäljessä junnaavista pk-lajeista. : D
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mut kai ton vanhan tulospalvelun vois silti säilyttää et ne pysyis siellä tallessa mitä on tähän asti saavutettu?
-
- Kanada
NO mutku...
Kai se on sitten niin toimittava, että tulospalvelu poistuu käytöstä ja kaikki aikaisemmatkin tulokset, joita ei tulospalvelusta löydy hyväksytään. Vanhaan tulospalveluun laitetaan kyllä juu linkki sivuilta, että voi käydä sieltä katsomassa koiransa aikaisempaa menestystä.
TULOSPALVELU POISTUU KÄYTÖSTÄ 11.06.2010, JOLLOIN SE PÄIVITETÄÄN VIIMEISEN KERRAN

TULOSPALVELU POISTUU KÄYTÖSTÄ 11.06.2010, JOLLOIN SE PÄIVITETÄÄN VIIMEISEN KERRAN
- Kirsi
- Höpsö veitikka
WUHUUU!!!

(kyllä, oli ihan pakko)

(kyllä, oli ihan pakko)
- Iljan
- Kriisissä
Jee! Toivottavasti tän uudistuksen myötä saadaan enemän tokokisoja ja nopeammin tuloksia niihin. Itsekkin ajattelin, että voisin pitää ihan vaan tämän kunniaksi! 

-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mutta sitten kun tuo nyt menee noin, niin joutuvatko tähän asti järjestetyt kilpailut sitten muuttamaan noi kilpailukoodit kun tulospalvelu poistuu käytöstä vai tääh. Siis noi mitä on jo ilmotettu kesäkuun lopulle.