Tilannekatsauksen esittely :D

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
tansku94
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Tilannekatsauksen esittely :D

Viesti Kirjoittaja tansku94 »

Tilannekatsauksen kenneli kasvattaa terrierejä, lisää tietoa saat täältä.
Sen voin kertoa että minulla on vasta yksi koira. Kenneli on vasta vähän aikaan sitten perustettu. risut ja ruusut tänne :D
Kuva

Little Belgian ShepherdHusky

Vuoden 2008 Erikoisintapaus
ent. Crazypuppy
Timberwolf
Velho
Viesti:

Re: Tilannekatsauksen esittely :D

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Namin kuvat näyttäisivät olevan sisällä otettuja. Onhan sulla lupa käyttää niitä? Jos kuvaat jonkun kotona, asunnon omistajalta pitäisi kysyä lupa kuvien julkaisemiseen.

Fontti näyttää minun tihrusilmiini kamalan pieneltä. 8pt on normaalisti hyvä koko, mutta tuo Trebuchet MS taitaa olla luonnostaan vähän muita pienempi. (CSS-koodiin tarvitaan muuten heittomerkit kaksiosaisten fonttien nimissä; ei Trebuchet MS vaan 'Trebuchet MS')

Ulkoasu on ihan mukava. Noin vihreä taustaväri on kuitenkin melko voimakas, mutta menee se noinkin. :) Otsikot voisivat olla vähän isompia, sillä nyt otsikoiden & tekstilaatikon väliin jää tuommoinen tyhjä läntti.
Linkit olet laittanut aivan oikeaan kohtaan!

Tekstejä voisi olla enemmän, samoin koristekuvat voisivat olla mukava lisä ja näin tehdä sivuista mielenkiintoisemmat.

Kannattaa muuten laittaa tuonne CSS:ään tämmöinen pätkä:
table {
font-size:8pt;}

Näin taulukoidenkin tekstit ovat samaa kokoa muiden tekstien kanssa. :)

Nopea kommentti, mutta kommentti kuitenkin! :D
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
tansku94
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja tansku94 »

timberwolf minulla on lupa koska koiran kuvat ovat ystäväni ja olen kysynyt luvan niihin ennekuin otin ne kiitos vinkistä ;). laitan tuon koodin sinne. Niin voisihan noita otsikoita isontaa :D
Kuva

Little Belgian ShepherdHusky

Vuoden 2008 Erikoisintapaus
ent. Crazypuppy
Najon
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Najon »

Miun arvostelu ;D.

Ulkoasu on aivan ihana!!! siis värit ovat aivan ihanat<3. Mutta miusta tekstikenttä on hiukan liian pieni miun makuun :/.

Fontit ovat aivan ihania <3333. muutenkin se on aivan ihana<333!. Mutta ehkä lisää tekstiä voisi etusivulla olla ;D. Ja varmasti siulla on varmasti kuvaluvat :D. Ja toimintakalenterista pidän, mutta ehkä erivärisenä ;D. fonttia jos hiukan isointaisit(ei pakko totella xD!) Vieraskirja on ok. mutta itse pidän et siel on joku kuva takana ;D.
Vastaa Viestiin