LUKKOON!
-
vartgout
LUKKOON!
Jos järjestät VIRALLISIA virtuaalinäyttelyitä, voit ilmoittaa sen tänne keskusteluun.
Itselläni on kennelissäni avajaisnäyttelyt ja olet mieluusti tervetullut.
Täältä löydät lisää kisoista täältä -ilmoittautuminen päättynyt.
Muok.
Paimennusta nyt myös kennelissämme. Mukana perusrata ja A-lohko I-III
Täältä löydät lisää kisoista täältä .Luethan tekstin tarkkaan! Osallistua pystyt täällä .
Itselläni on kennelissäni avajaisnäyttelyt ja olet mieluusti tervetullut.
Täältä löydät lisää kisoista täältä -ilmoittautuminen päättynyt.
Muok.
Paimennusta nyt myös kennelissämme. Mukana perusrata ja A-lohko I-III
Täältä löydät lisää kisoista täältä .Luethan tekstin tarkkaan! Osallistua pystyt täällä .
-
Vermil
- Vuohenruokaa
Re: Virallinen virtuaalinäyttely
Kilpailu ei kylläkään ole virallinen jollet järjestä sitä jonkin liiton alaisuudessa, ja jollet hanki jotakin vFCI:n kouluttamaa tuomaria tuomaroimaan näyttelyitä, itse en ainakaan löytänyt sinua vFCI:n tuomarilistalta, eli et luultavasti ole virallinen tuomari.
-
vartgout
Kisat ovat FIN VNL aloisena, niinkuin lukee sivulla. Ja siellähän lukee myös, että olen hankkimassa vFIN tuomaria. Ja sekin on tiedossa jo. En ole tietääkseni puhunut, että itse olisin tuomarina. Vai olenko? Mutta no, toivoisin kovasti osallistujia.
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Eipä löydy kalenterista ainakaan, että olisi tällainen näyttely hyväksytty.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
vartgout
Olen ilmoittanut näyttelystä eilen ja sivuilla lukee että lisäämiseen menee pari päivää.
-
Ciel
- Vuohenruokaa
Niin, mutta et saa julkaista kisasivua ennen kuin näyttely on lisätty kalenteriin =)
/ joo ja mähän en ole tosta varma, että saako sen pistää esille vai ei, mutta muissa lajeissa ei saa, en usko, että näyttelyissäkään saisi. Mutta joku joka tietää, voi vielä varmistaa (:
/ joo ja mähän en ole tosta varma, että saako sen pistää esille vai ei, mutta muissa lajeissa ei saa, en usko, että näyttelyissäkään saisi. Mutta joku joka tietää, voi vielä varmistaa (:
hello, the end is near
hello, we're still standing here
-
vartgout
Okei, teette tästä vaikean. Joten otan pois sivut muitten näkyvistä. Ja odottelen FIN VNL hyväksymistä. Onko nyt hyvä mieli?
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
^ Ei tässä kukaan yritä tehdä asiasta vaikeaa, vaan opastaa uutta harrastajaa näihin käytäntöihimme. :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
Vermil
- Vuohenruokaa
Kun eilen surffasin sivuilla niin koko FIN VNL:ästä ei mainittu sivuilla sanaakaan, ja sillä luki selkeällä suomen kielellä "tuomarina toimin itse, mutta mahdollisesti hankimme vFCI:n kouluttaman tuomarin" (ei sanasta sanaan välttämättä oikein).
Omat mokat pitää pystyä tunnustamaan, eikä tämä nyt niin suuri asia ollut että sinun pitäisi valehdella, olisit nimittäin voinut vain myöntää tehneesi virheen.
Mutta eipä tämä nyt niin suuri asia ole että rupeaisin tästä numeroa tekemään. Ei kukaan ole nimittäin seppä syntyessään. Teit siinä täysin oikein kun piilotit tuolta kennelistä kisasivun, mutta kannattaisi poistaa se myös aloitusviestistäsi siksi aikaa että kilpailu hyväksytään.
Omat mokat pitää pystyä tunnustamaan, eikä tämä nyt niin suuri asia ollut että sinun pitäisi valehdella, olisit nimittäin voinut vain myöntää tehneesi virheen.
Mutta eipä tämä nyt niin suuri asia ole että rupeaisin tästä numeroa tekemään. Ei kukaan ole nimittäin seppä syntyessään. Teit siinä täysin oikein kun piilotit tuolta kennelistä kisasivun, mutta kannattaisi poistaa se myös aloitusviestistäsi siksi aikaa että kilpailu hyväksytään.
-
vartgout
Olen ottanut nyt kutsun pois esiltä. Ja lähettänyt tuomarin koulutus kysymykset vFCI. Lisäksi olen etsiksellyt tuomaria, vFCI listoilta. Ja pikkuhiljaa alkaa tärpätä.
-
Pilvi
- Analysaattori
Kesälomalla kaikki eivät istu koneella aamusta iltaan ja vielä yötä kaupan päälle, joten siinä mahtanee olla syy. ;)

-
Ciel
- Vuohenruokaa
Olethan myöskin lähettänyt anomuksen varmasti oikeaan osoitteeseen ja oikein täytettynä?
hello, the end is near
-
vartgout
Aivan oikein niinkuin pitikin. Ja oikea osoitekkin. *tarkistin juuri*
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
No kärsivällisyyttä, herranen aika, kyllä se näyttely aikanaan hyväksytään.