Joomagnan uuden ulkoasun kanssa
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Joomagnan uuden ulkoasun kanssa
Moi ja hei.
SISSÄÄN
Mä yritin saada siitä hienon. Joomut ite oon ihan tyytyväinen, vihdoinkin kuvaton ulkoasu, koristekuvat vaihtuu aina joka sivulla.
Koirilla ei osalla ole vielä kunnon luonnetta, kun täytyypi sellainen kirjoittaa. Koirat sivulla noi linkit on vähän oudosti ennenkuin keksin missä se vika on kun noi ei tarkennu..
Linkkilistalle pääsee tälläisellä koodinpätkällä:
<a href="osoite">kennelin nimi</A>
=)
Ja kommenttia kuulisin mieluusti!
SISSÄÄN
Mä yritin saada siitä hienon. Joomut ite oon ihan tyytyväinen, vihdoinkin kuvaton ulkoasu, koristekuvat vaihtuu aina joka sivulla.
Koirilla ei osalla ole vielä kunnon luonnetta, kun täytyypi sellainen kirjoittaa. Koirat sivulla noi linkit on vähän oudosti ennenkuin keksin missä se vika on kun noi ei tarkennu..
Linkkilistalle pääsee tälläisellä koodinpätkällä:
<a href="osoite">kennelin nimi</A>
=)
Ja kommenttia kuulisin mieluusti!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Joomagnan uuden ulkoasun kanssa
En pidä ulkoasusta paljon. Tuntuu, että siinä on tavoiteltu jotain, mutta tavoitteeseen ei ole päästy. Itse en ainakaan koe tässä ulkoasussa yksinkertaisuuden harmoniaa, jota tässä on täysin selvästi yritetty tavoitella. Hiukan köpelösti aseteltu linkit ja jotenkin liian tyhjä. Tämä ulkoasu ei oikein jää mieleen, koska ei erotu massasta. Tekstiä on kiitettävästi, mutten kuitenkaan jaksa alkaa lukemaan sitä.
Keep your head high and your middle finger higher.
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
Ulkoasu on ikävästi pikselöitynyt, koska se on tallennettu .jpg-muotoon. En muutenkaan pidä siitä kovin paljon, värit ovat tylsähköt. Koristekuvat ovat mielestäni aivan liian suuret, koska tuo tekstialue on muutenkin niin kapea, olisi paaljon parempi, jos tekstit lähtisivät läheltä vasenta reunaa eikä noin keskeltä. Etusivun teksti on tönkköä, ihan kuin siitä olisi väkisin koitettu tehdä pitkää. Esittely -sivulla ensimmäisestä kappaleesta tulee mieleen, että haluat vain hehkuttaa, kuinka täydellinen kennelalueesi on. "Eläinsuojeluasiamies käy pari kertaa vuodessa tekemässä tarkastuksen ilmoittamatta ja joka kerralla on tullut täydet pisteet puhtain paperein." Kennelrakennuksen esittelyssä kerrotaan kyllä vain koirien asuintilasta, eikä melkein yhtään muusta talon elämästä. En ollenkaan ymmärrä, miksi kerrot eläinlääkärisi kuukausipalkan omassa esittelyssäsi. Koirien sivuilla on ihan hauskasti nuo koirien linkit, tosin olisi miljoona kertaa parempi, jos ne olisi aseteltu vierekkäin taulukon avulla. Koirien sivut on ihan OK:t. Kasvatus -sivulle olisin kaivannut hieman enemmän tekstiä. Toiminta -sivulla olisi saanut olla kunnon toimintakalenteri, joka on huomattavasti selkeämpi kuin nykyinen menetelmäsi. Muuta -sivu on ihan OK.
Tuli nyt aika paljon kritiikkiä, mutta ei voi mitään. :/
Tuli nyt aika paljon kritiikkiä, mutta ei voi mitään. :/
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Kiitoksia kommenteista.
Yritin hienoa ulkoasua hankkia mutta ei kukaan suostunut sitä tekemään tai saatika koodaamaan. Tietenkin jos joku olisi hienon ulkoasun suostunut tekemään niin olisi upeamman näköinen kennelikin.. Ei voi mitään, saatte kestää ulkoasua, mitäs ei kukaan saanut hienoa aikaiseksi..
Yritin hienoa ulkoasua hankkia mutta ei kukaan suostunut sitä tekemään tai saatika koodaamaan. Tietenkin jos joku olisi hienon ulkoasun suostunut tekemään niin olisi upeamman näköinen kennelikin.. Ei voi mitään, saatte kestää ulkoasua, mitäs ei kukaan saanut hienoa aikaiseksi..
- mio
- Floodari
ihan offina tähän väliin vaan että mun mielestä on aika hassua pistää muiden syyksi se että kennel ei ole "hienon näköinen", kuten itse asian ilmaisit. eikö se ole kuitenkin positiivista että joku ylipäätään tekee ja näkee vaivaa noiden ulkoasujen teossa? etenkin tuo viime viestisi viimeinen virke oli minusta vähän tökerö.
laitan kommenttia itse kennelistä ihan pian.
laitan kommenttia itse kennelistä ihan pian.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Joomagnan ulkoasu on pikselöitynyt jonkin verran, mutta jpg-muotoon tallentaminen ei tarkoita automaattisesti pikselöitymistä kuten monet tuntuu ajattelevan. Mä tallennan aina kaikki ulkoasuni osaset jpg-muotoon, koska silloin ne ovat kooltaan pienempiä kuin png-kuvat ja latautuvat siten nopeammin. Mielestäni yksikään ulkoasuistani ei ole silmiinnähden pikselöitynyt. Pikselöityminen riippuu laadusta, jota tallennuksessa käyttää (ainakin Adobe Photoshopissa voi valita tallennusmuodon laadun). Asiaa jpg- ja png-kuvista täällä (ensimmäisessä vertailussa jpg-kuvista on kyllä tehty todella huonoja, kokeilin äsken tallentaa samat kuvat itse jpg:ksi Photoshopilla ja pikseleitä ei näy juuri lainkaan).essi kirjoitti:Ulkoasu on ikävästi pikselöitynyt, koska se on tallennettu .jpg-muotoon.
Mutta joo voisin sanoa muutaman sanan Joomagnan ulkoasusta. Mielestäni se on mukavan yksinkertainen ja väreiltään miellyttää minua paljon. Linkkipalkki ei ehkä ole kaikkein fiksuimmin toteutettu, sillä se on jotenkin epäsiisti ja yksityiskohtainen muuhun ulkoasuun verraten. Ulkoasu myös tuntuu "kaatuvan" oikealle, sillä siellä on enemmän tavaraa johtuen linkkipalkista. Tekstikenttä on jostain syystä rajattu kovin kapealle alueelle, mielestäni koko valkoista pohjaa voisi hyödyntää. Ulkoasun idea on kuitenkin miellyttävä, eikä siinä ole valittamista.
Koristekuvien reunuksista en pidä (valkoiset osiot olisi voinut jättää kokonaan pois). Koristekuvat kutienkin tuovat sivuille mukavaa täytettä, muutamia kuvia siirtelisin hieman, sillä tällä hetkellä ne näyttävät väkisin sinne sullotuilta. Tekstejä sen sijaan löytyy mukavasti ja asiaakin niissä näyttää olevan mitä nyt lueskelin. Koirat on listattu vähän epäsiististi (tehostettujen kuvien oikealle puolelle jää turhaa tilaa) ja nämä kuvat kaipaisivat reunuksia. Itse olisin listannut koirat jollakin eritavalla, pelkät turkkien väri kuvat eivät kerro minkärotuisia koiria sivujen takana on ja se vähän häiritsee. Kasvatussivusta pointsit, lyhyitä rotuesittelyjä ja tavoitteitasi jäin kuitenkin kaipaamaan. Koirien sivut ovat asialliset, joskin sukutaulun ja perustiedot voisi laittaa taulukoihin siisteyttä tuomaan.
Vaikka ulkoasu ei ehkä ole parhaita, sisältöä kennelillä on monipuolisesti mikä mielestäni on tärkeintä. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
Joo tiedän, mutta jos tuo on tehty paintilla (?), nii siinähän ei voi päättää jpg:n laatua kun sen tallentaa vaan se pikselöityy automaattisesti. Toisin on kuten esim. photofiltrellä tai gimpillä sen jpg:n laadun voi päättää, ja jos laittaa 100 nii sehän ei pikselöidy ollenkaan. Tätä siis tarkoitan, jos joku ymmärtää. :DLansu_ kirjoitti:Joomagnan ulkoasu on pikselöitynyt jonkin verran, mutta jpg-muotoon tallentaminen ei tarkoita automaattisesti pikselöitymistä kuten monet tuntuu ajattelevan. Mä tallennan aina kaikki ulkoasuni osaset jpg-muotoon, koska silloin ne ovat kooltaan pienempiä kuin png-kuvat ja latautuvat siten nopeammin.essi kirjoitti:Ulkoasu on ikävästi pikselöitynyt, koska se on tallennettu .jpg-muotoon.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Tuo nyt oli viimeinen lause mitä halusin nähdä sinulta. Toisen tekemää täytyy kunnioittaa ja oisithan voinut katsoa tekemiäsi ohjeita, että miksi ihmisiä ei sitten inspiroinut tehdä ulkoasua sinulle. Ehkä kuvat olivat huonoja; ken tietää, mutta todella loukkaavaa tekijää kohtaa sanoa, että kukaan ei saanut hienoa aikaiseksi. Missä on se kunnioitus siihen, että ihmiset oikeesti näki vaivaa ulkoasuusi.Yritin hienoa ulkoasua hankkia mutta ei kukaan suostunut sitä tekemään tai saatika koodaamaan. Tietenkin jos joku olisi hienon ulkoasun suostunut tekemään niin olisi upeamman näköinen kennelikin.. Ei voi mitään, saatte kestää ulkoasua, mitäs ei kukaan saanut hienoa aikaiseksi..
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Jestas miten törkeää käyttäytymistä ja kieltä.;o Minä kun ajattelin, että olet jollain tapaa aikuistunut ja juttusi ovat asiallisempia, mutta vielä mitä! Crazypuppystä ja Mysteeristä mahtaa tuntua todella kivalta, kun he ovat yrittäneet tehdä hyvää ulkoasua ohjeidesi mukaan ja sinä haukut heidät siitä syystä. Voisi nyt edes jonkin verran kunnioittaa ja arvostaa toisten työtä.Mariza kirjoitti: Yritin hienoa ulkoasua hankkia mutta ei kukaan suostunut sitä tekemään tai saatika koodaamaan. Tietenkin jos joku olisi hienon ulkoasun suostunut tekemään niin olisi upeamman näköinen kennelikin.. Ei voi mitään, saatte kestää ulkoasua, mitäs ei kukaan saanut hienoa aikaiseksi..
Arvaa vain, kuinka kiitollinen olenkaan nyt siitä, että en tehnyt omassa topicissani sinulle ulkoasua.
-
suiva
- Nakkisotilas
Ei ole meidän muiden turrilaisten syy, että ulkoasuohjeesi eivät innostaneet meitä tekemään ulkoasua sinulle. Se, että ulkoasu ei miellytä kaikkia, on sanojesi mukaan oma syymme. Itsehän päätit, että otat ulkoasun käyttöön ja se oli mieleesi, ja nyt syytät meitä siitä ettemme tehneet sinulle hienoja ulkoasuja. Ulkoasun tekijä on varmasti nähnyt vaivaa tehdessään sitä.Mariza kirjoitti: Yritin hienoa ulkoasua hankkia mutta ei kukaan suostunut sitä tekemään tai saatika koodaamaan. Tietenkin jos joku olisi hienon ulkoasun suostunut tekemään niin olisi upeamman näköinen kennelikin.. Ei voi mitään, saatte kestää ulkoasua, mitäs ei kukaan saanut hienoa aikaiseksi..
Jos vaikka tilaisit ulkoasun joltain hyvältä webdesigniltä hyvää palkkaa (esim. rahaa) vastaan? En nyt yritä sanoa että tämä, joka sinulle ulkoasun teki, olisi mitenkään huono (älä siis ymmärrä väärin), sillä mielestäni se on ihan mukavan yksinkertainen ja rauhallinen. Mutta se, että otat sen käyttöön ja sitten jos saat siitä kritiikkiä niin laitat sen meidän syyksemme (että oisitte itse tehneet hienon), on väärin niin meitä kuin ulkoasun tekijääkin kohtaan. Myös ulkoasua pyytäessä ohjeisiin panostamalla tekisit niistä mielenkiintoiset ja silloin varmasti saisit myös enemmän ulkoasun kokeilijoita ja enemmän hienoja ulkoasuja, joista valita.
Sanalla 'me' tarkoitan siis kaikkia muita turrilaisia.
Hyvässä ulkoasussa kyse on kokonaisuudesta, koska ulkoasuhan tarkoittaa sitä, miltä sivut kokonaisuudessaan näyttävät. Teksteistä toivoisin paljon virallisempia, kun ne tuntuvat vähän turhan rennosti - ihansama-tyylillä kirjoitetuilta, esim. tahalliset kirjoitusvirheet (pidät itse siitä rennosta tyylistä, valitettavasti minä en, mutta muista että kaikkiahan ei voi aina miellyttää). Koristekuvat ovat ihan mukavia.
Kuitenkin kauneus on aina katsojan silmässä, joku pitää ja joku ei.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Täällä tuskin asiaa tarvitsee puida? Tarkoitus on kommentoida Joomagnan ulkoasua, ei täällä olevia tekstejä.
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
^No minusta suiva kuitenkin puhuu täysin asiaa, sillä minunkin mielestäsi olet kyllä aika ääliö tämän asian suhteen. Pitäisikö meidän siis vain antaa olla, kun syytät meitä turreja siitä, ettemme sinulle hienoa leiskaa tehneet? Ja arvelen, ettei kovinkaan moni enää sinulle tee minkäänlaista ulkoasua, kun et kunnioita yhtään Joomagnan nykyisen ulkan tekijää (Mysteeri taisi olla) ollenkaan. Ja suosittelen kyllä asenteenmuutosta sinulle vakavasti.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
No siis tarkoitin sitä, että uutta ulkoasua ei tule, ennenkuin löydän hienomman ulkoasun, mikä on Mysteerin tekemä. Eiks je? Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään, vaan kertoa, että odottelen ulkoasua niin kauan, että tulee joku superhieno vastaan.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
^
Luulenpa, että loukkasit jo
Luulenpa, että loukkasit jo
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
En voi kyllä muuta sanoa, kun että Mariza on hyvä ja opettelee itse tekemään ulkoasunsa jos et kestä sitä että muut eivät osaa tehdä sinulle täydellisiä ulkoasuja. En ymmärrä yhtään tota että jotkut ihmiset oikeesti kuvittelee että ne ulkoasut syntyy täysin vaivatta, kun vaan nappulaa painaisi ja ulkoasu tulisi saman tien koneesta ulos. Ja theman seuraava ulkoasu tulee saletisti olemaan tekstit valkosella pohjalla, niin ihmiset rupee viimeinkin arvostelemaan Themaa sisällön eikä ulkoasun perusteella. Ni kattooks sit kuin monta kertaa Thema laitetaan TOP 3 listalle :P Ihan näin ooteenä. Ei se ulkoasu aina ratkase.