Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Mulla menee taas lujaa. Kuukausi sitten mulla oli vielä kolme virtuaalikoiraa ja nyt niitä on neljä, viides on tulossa jossain vaiheessa, kuudennen ottamista suunnittelen jo aika tosissani ja jos Endalla teetän pentueen niin jätän siitäkin nartun itselleni. Ja siis nyt kaikkien koirien kisautus on aika alussa, kun missään ei tunnu olevan tilaa ja olen huomannut, että mä olen enemmän näyttelyfriikki, kuin käyttölajeissa ravaaja. Pinnin kasvattajalle onneksi sanoinkin, että tulen kisaamaan Pinnin kanssa pääasiassa paimennuksessa ja näyttelyissä. Tällä hetkellä mulla on sitten kolme koiraa A1:sessä... Haluaisin kisata myös koiratanssissa, tokossa ja agilityssä, mutta koiratanssiin ei ole tullut nyt uusia kisoja ja tokon aloon ja agin maxiin on niin mahdottoman vaikeaa päästä :(.
Hucca
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hucca »

Kauhee hinku takasin taas touhuihin :D Taukoilin ekä vähän ja sit vielä päälle vähän enemmän kunnes huomasin, että oon ollu tauolla melki vuoden verran. Intoo olis taas vaikka muille jakaa ja tässä onkin nyt suunnitteilla uusi kenneli, taas :roll: Ajattelin tällä kertaa suunnitella vähän paremmin niin jospa into riittäis vaikka jopa siihen asti, että saan ulkoasun sivuille... Kasvatusrotu jälleen hakusessa, en ymmärrä miksi mä teen siitä aina jonkun BIG kysymyksen. Joka tapauksessa pikkuhiljaa yritän hiipiä takasin virtuaalikoirien pariin, katotaan nyt sitten kauanko tää hiipiminen oikeen kestää :)
Red Bull - antaa siivet
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Innostus on vaan kasvanu ja koiriakin on tullut lisää - miten mä oikein pystyn pitämään sen määrän oikeesti pienenä! No, kunhan koirat mahtuu kisaamaan, niin ei kai se hätä suurempi ole. ;) Kyllä virallinen puoli on vienyt mukaaan, kiinnostaa ainakin tällä hetkellä jopa enemmän kuin hoitajapuoli. Siellä kaikki on helpompaa ja leikkimielisempää (tietenkin ihan kivakin näin) mutta ehkä tää aidompi menetelmä sopii enemmän mulle. :)
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Musta tuntuu taas että mulla nousee omia projekteja kuin sieniä (yäk) sateella. Tällä hetkellä mulla on siis pääkennel Joomagnan & Criminales, jossa pyörii 9 koiraa: lk collie, 5 x saksanpaimenkoira, samojedi, landseer, vihikoira.. Yksityisissä majailee 2 x malinois, kk kettuterrieri, lk collie ja vihikoira. Duun työkoirakennelin lopetin ja rupean varmaankin kasvattamaan kultaisia noutajia ja malinoiseja samalla kasvatusnimellä. Foxford on samaa mallia kuin ennenkin, Yellmore tuntuu hieman turhalta. kai? Entiädä. Helluvasta tulee yksi sakumaanikko lisää ja pari koiraa pitäis heivata pois heti.

// Mulla oli aikanaan samaanaikaan n. 50 koiraa, joista osa asui eri kennelistä. Nythän mulla on siis ö.. 17 koiraa, mikä on mulle ihan passeli, tosta listasta puuttui mun uusin kultainennoutaja :D Lisäksi haluan hankkia malikkanartun :3
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

^ Hui hemmetti, miten sine jaksat. Mulla on kolme kenneliä harkinnassa, ja jokaiseen pitäis kyllä ihan koiriakin saada jossain vaiheessa, ja panostaa tietenkin yleisesti :---D Sitä miettii että miten pärjää, ja sulla on suunnilleen satakunta koiraa ;--o Huhhuh.
    • oh deer.
[/size][/color]
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Nyt mie keskityn pelkästään Foundle'siin ja niiden koirien kisaamiseen, pyrin oikeasti antamaan sille pienimmätkin voimani virtuaalikoirailun suhteen. Aussie- & amerikanakitabuumi kyllä huojuu vähän siihen malliin, että taitaa tuo hetken mielijohteessa kasattu Daseis olla pikkuhiljaa katoamassa bittiavaruuteen (koirien kasvattajille laittelin toki viestiä). Nyt mua alko hirmuisesti himottamaan ruskeat ja mustavalkoiset, käyttölinjaset nöffikät, tahtoo sellaisen!

Oho, tässä onkin jo vierähtänyt 2 vuotta virtuaalikoirien parissa. Siis sinäänsähän toi on lyhyt aika, mutta kuiteskin, tuntuu aika huikeelta.

/Kirsi ehti jo poistaakkin ton viestin, niinkun minäkin tuosta sen loppuosan :D Mulla meni vissiin vähän ajatukset ristiin, kun ängin siihen sekaan metsäjäljen ja paimennuksen lisäks pelastuskoirakokeet, niihinhän saa kaikki rodut osallistua :D Tjoo.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Mulla on into huidellut pitkän aikaa jossain ihan muualla kuin siellä, missä pitäisi... En ole Helluvan sivuihin koskenut kepilläkään ööö...kahteen kuukauteen? Nyt olen ulkoasua väsäämässä, että saisin sivut päivitettyä läpikotaisin, mutta narskis, kun saisi edes tehtyä tuon ulkoasun valmiiksi.

Kyllä tämä kai tästä.
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Mun virtuaalikoirailu on todella mäkistä hommaa. Koko ajan menossa ylä- tai alamäki, ei koskaan kultaista keskitietä. Saan mielettömiä innostuksen puuskia ja joskus taas en jaksa tehdä yhtään mitään koiruuksien eteen. Tällä hetkellä olen jo jonkin aikaan kisauttanut aktiivisesti ja saanut tuloksiakin aikaan. Lac Quebecistä löytyy (vain) viisi labukkaa, ja enempää ei tosiaankaan tule. Noissa on aivan tarpeeksi hommaa noutajakoirakokeissa ja mejässä. Lumikirsusta löytyy.. eh 15 otusta : D 7 siperianhuskya, 5 basenjia, kaksi polski owczarek nizinnyä ja yksi tanskandoggi. Kuitenkin kisauttelen suht ahkerasti kaikkia, onneksi jokainen on vähän eri tasolla esimerkiksi tokossa, niin saa monta koiraa samaan kisaan. Toistaiseksi koiramäärä on suht ok, tosin voisihan se pienempikin olla :mrgreen:
Elina
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Nath kirjoitti:Mulla on into huidellut pitkän aikaa jossain ihan muualla kuin siellä, missä pitäisi... En ole Helluvan sivuihin koskenut kepilläkään ööö...kahteen kuukauteen? Nyt olen ulkoasua väsäämässä, että saisin sivut päivitettyä läpikotaisin, mutta narskis, kun saisi edes tehtyä tuon ulkoasun valmiiksi.

Kyllä tämä kai tästä.
Älä muuta sano. Koko virtuaalitouhu niin jäissä.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Shiroi
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Sekhmet kirjoitti:Mun virtuaalikoirailu on todella mäkistä hommaa. Koko ajan menossa ylä- tai alamäki, ei koskaan kultaista keskitietä. Saan mielettömiä innostuksen puuskia ja joskus taas en jaksa tehdä yhtään mitään koiruuksien eteen. Tällä hetkellä olen jo jonkin aikaan kisauttanut aktiivisesti ja saanut tuloksiakin aikaan... ...Toistaiseksi koiramäärä on suht ok, tosin voisihan se pienempikin olla :mrgreen:
Mitäpä tuohon lisäämään, hyvin kirjotettu ; )
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Jei, innostus alkaa tulla takaisin! Kuurakuun koirilla mukavasti on tullut kisailtua ja vihdoin olen saattamassa ulkoasun vaihdosta loppuun. Tällä hetkellä Kuurakuussa on 14 koiraa, joista 13 kisaa aktiivisesti. Kyllä rupeaa olemaan ihan tarpeeks :D Dielkussa 13 koiraa ja 11 kisaa aktiivisesti. Dielkun kohtalo mulla on mietinnässä päivittäin kun tuntuu että kahen kennelin pyörittäminen ei onnistu enää ollenkaan ajan puutteen takia. Ärsyttää vaan kun joutuu kaikki koirat myymään jos lopettaa Dielkun ;--/ Katsellaanhan vielä!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Dilli
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Sivulla 6 pohdiskelin kesällä tätä mun virtuaaliharrastusta, ja arvelin, että homma saattaisi syksyllä taas mennä jäihin kiireen ja innostuksen puutteen vuoksi. Niinhän tässä on käynyt, ja jo pidemmän aikaa tuntunut siltä, että ei tämä vain enää ole se mun juttu. En jaksa edes ajatella jotain koirien kisaamista, ennen se mielikuvituskoirilla leikkiminen tuntui niin mielekkäältä, nykyisellään se ihan oikea elämä on vienyt enemmän huomiota.

Joululomalla mä sain jonkinlaisen innostuksenpoikasen, mutta sekin on jonnekkin hukkunut. En mä oikeen osaa sanoa siihen mitään, vieläkö Ullakkotontun viisivuotinen (tätäkään en käsitä, miten on mahdollista että kun mä tosiaan ryhdyin tähän leikkiin tammikuussa 05, nyt on jo vuosi 2010? :mrgreen: ) ura saa jatkoa ja miten kauan. Toisaalta lopettaminen tuntuisi niin lopulliselta, mutta ei tästä harrastuksesta ole kyllä mitään iloa jos sen eteen ei tee yhtään mitään. Todennäköisesti kattelen tätä hommaa vielä ensi kesän, jos sillon ei innostus palaa siitä huolimatta, että sillon on aikaa tällaiselle, mä harkitsen vakavasti sitä, että laitan lapun luukulle. Onneksi mun koirat ovat jo niin iäkkäitä tai sitten omia kasvatteja, että homman kesken jättäminen ei ole ongelma sen puolesta. Yksi koira tosin on niin nuori ja kisaamaton, että varmaan lähtisi uuteen kotiin, jos kasvattajan kanssa sillein sovittaisiin... Noh pitää nyt rauhassa katsoa, josko innostus kevään tulon myötä taas puhkeaisi.
Kuva
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Tällä hetkellä ei ole muunlaista intoa virtuaalimaailmaa kohtaan kuin vAL, ystävät ja lost in Paris. Mielettömästi olen nyt kiinnostunut kooikerhondjeista, mutta harmikseni virtuaalimaailmassa ei taida muita aktiivisia koikkeriharrastajia olla kuin Iivi koirineen. Mutta tilanteeseen tulee muutos, kunhan saan noi mun vanhat koirat pois alta ja pääsen aloittamaan puhtaalta pöydältä koikkereiden kanssa. Hieman arveluttaa se, että menevätkö pennut sitten kaupaksi kun niitä joskus tulevaisuudessa syntyy. Tilanne näyttää vähän huonolta, joten arvostan suuresti niitä tyyppejä, jotka ovat tehneet kaikkensa virtuaalimaailmassa harvojen koirien parissa.

Kuten jo mainitsin, mulla on tällä hetkellä 7 koiraa, joista 4 on melko hyvin meriittejä. Kolmea koiraa olen tarjonnut jalostukseen, ja sitten pääsevät sateenkaarisillalle. Riffin, belgianpaimenkoira malinoisin aion luultavasti viedä mukanani lost in Parisiin, mutta kaksi huskyä ja yhden collien myyn pois.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Sinne meni toi cockeri ja jenkkikiinnostus, heihei vaan. Bortsujen kisatus on jäänyt nyt vähän vajaaksi vaikka intoa löytyy, kun haluun noi Piiritetyn koirat alkutunnelmiin kisatuksessa. Ainakin ton perron kanssa kisatus on mennyt kivasti kun laitan sen vaikka mihin, mutta aina toi partis vie voiton 8) Kaks kenneliä nyt ja se saa riittää nyt ainakin vuoden.
It lurks behind you.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Nyt tuli ekaa kertaa oikeesti sellanen olo, että oon asettanu pennun ostajille ihan liian löysät myyntiehdot. Kun ei noita mun kasvatteja paljon kisoissa näy ja muutenkin lähes kaikkien kisakalenterit on ihan tyhjillään. Hmm..
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Lukittu