Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Nora
Kanada
Viesti:

Re: Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Viesti Kirjoittaja Nora »

Tosi hyvin YVNL toimii jo nyt, mutta olis kiva jos kalenterissa olis VIP-kohdassa VIP ja PVM-kohdassa PVM eikä päinvastoin. (;
Et hätt noch immer jot jejange.
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Ei hitsi! Mun typerä palomuurini ei salli minun avaavan näyttelykalenteria (siis näyttelyt-niminen sivu), siihen tulee semmoinen teksti, jossa sanotaan, että olen muka jossain seksisivuistoilla.

Tiedättekö miten voisin korjata ongelman?
the weather changes
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Eliot. »

Nora kirjoitti:Tosi hyvin YVNL toimii jo nyt, mutta olis kiva jos kalenterissa olis VIP-kohdassa VIP ja PVM-kohdassa PVM eikä päinvastoin. (;
En nyt oikein ymmärtänyt. VIP kohdassa on VIP ja PVM kohdassa PVM. Mitä ihmeellistä siinä on?
Ve_Ra kirjoitti:Ei hitsi! Mun typerä palomuurini ei salli minun avaavan näyttelykalenteria (siis näyttelyt-niminen sivu), siihen tulee semmoinen teksti, jossa sanotaan, että olen muka jossain seksisivuistoilla.

Tiedättekö miten voisin korjata ongelman?
Mikä palomuuri sulla on?
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^ Besonder's on järjestänyt näyttelyn, ja VIP-kohdassa on 20.03.2010 ja PVM-kohdassa 15.03.2010, ja VIP tuskin voi olla myöhempään kuin itse päivämäärä...?

/ Niin ja Saygin kohdalla on samoin.

// No ihan sama.
Et hätt noch immer jot jejange.
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Nora kirjoitti:^ Besonder's on järjestänyt näyttelyn, ja VIP-kohdassa on 20.03.2010 ja PVM-kohdassa 15.03.2010, ja VIP tuskin voi olla myöhempään kuin itse päivämäärä...?
Katseleppa muut näyttelyt läpi. Huomaat, että Besonder's on ilmoitettu väärin. Joko ohjeita ei ole luettu tai inhimillinen erehdys. Turha hylätä noin pienen erheen takia. Tälläiset huomautukset jotka koskevat yhtä näyttelyä (ja virhe on pieni) jätetään huomioimatta.
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Kuunsirppi kirjoitti:Mäkin olen tota miettinyt, mutta mun koodaustaidoilla ei ihan siihen tarpeeseen tarvittavaa ohjelmaa väsäillä, harmi kyllä :P Eli jos jollakulla on ylimääräistä aikaa ja halua, niin mun puolesta saa vääntää tohon jonkinlaisen ohjelman, niin että kisat tulisivat vaikka kisapäivän mukaan sinne kalenteriin.
En tiedä tarkemmin miten kyseinen kalenteri on toteutettu, mutta suosittelisin käyttämään jquerya ja tablesortteria. Eli kalenteri on tablena ja lisätään järjestysominaisuuksiin pvm ja vip sarakkeet. Mallia voisi ottaa vaikka oman tilani kasvattilistauksesta. Klikkailemalla taulukon otsikoita järjestyy solut aakkos- tai päivämääräjärjestykseen.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Eiks toi kisojen järjestysongelma ratkeais ihan vaan sillä, että päivämäärä olis muodossa vvvv.kk.pp eli esim. 2010.01.01, silloinhan ne menis aika järjestykseen.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Anniina kirjoitti:
Kuunsirppi kirjoitti:Mäkin olen tota miettinyt, mutta mun koodaustaidoilla ei ihan siihen tarpeeseen tarvittavaa ohjelmaa väsäillä, harmi kyllä :P Eli jos jollakulla on ylimääräistä aikaa ja halua, niin mun puolesta saa vääntää tohon jonkinlaisen ohjelman, niin että kisat tulisivat vaikka kisapäivän mukaan sinne kalenteriin.
En tiedä tarkemmin miten kyseinen kalenteri on toteutettu, mutta suosittelisin käyttämään jquerya ja tablesortteria. Eli kalenteri on tablena ja lisätään järjestysominaisuuksiin pvm ja vip sarakkeet. Mallia voisi ottaa vaikka oman tilani kasvattilistauksesta. Klikkailemalla taulukon otsikoita järjestyy solut aakkos- tai päivämääräjärjestykseen.
Kiitoksia, mun pitää ruveta testailemaan tota, kunhan taas löydän jonkun pienen vapaan hetken :D
Hobu: Jos sitä päivän mukaan haluaa järjestykseen, niin musta toi päivämäärän kääntäminen ei toisi asiaan niinkään suurta muutosta, koska ne päivät ovat edelleen väärässä järjestyksessä. Mut mä yritän värkkäillä jotan tohon heti kun kerkeän, koska se olisi kyllö kivempi, jos ne kisat olis päivämäärän mukaan järjestyksessä.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Hobu kirjoitti:Eiks toi kisojen järjestysongelma ratkeais ihan vaan sillä, että päivämäärä olis muodossa vvvv.kk.pp eli esim. 2010.01.01, silloinhan ne menis aika järjestykseen.
Toi ratkasee ongelman :) Kiitti :)
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Näyttelykalenteri on nyt tosi näppärän ja siistin näköinen! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

remi kirjoitti:Näyttelykalenteri on nyt tosi näppärän ja siistin näköinen! :)

Kiitti :) Nyt taisi yksi viimeisistä ongelmista lähteä pois.

Virtuaaliset voittajanäyttelyt
Mutta aivan toiseen asiaan. Pitäisikö noita eri maiden voittajanäyttelyitä järjestää? Pitäisikö kerätä järjestäjäehdokkaita listalle, jotta saataisiin näitä virtuaalisiavoittajia tästä eteenpäinkin. Eli aletaanko me Kuunsirpin kanssa keräämään näitä ehdokkaita vai unohdetaanko me voittajanäyttelyt? Muitakin ehdotuksia näihin liittyen otetaan vastaan. Alla pari yleistä kysymystä joihin voi vastata:

- Pitäisikö järjestää voittajanäyttelyitä?
- Mille maille?
- Milloin?

Ja vielä, että mitäs tuolle virtuaalimaailman kennelliitolle on tapahtunut? Uusi osoite? Onko edes olemassa?
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

^ On olemassa ja se on siirtymässä Kirsille, kunhan saan sen luovutusvalmiiksi. Mulla ei vaan ole tällä hetkellä aikaa kattoa, mikä yhessä lomakekoodissa mättää, enkä oikein viitsisi vanhalla lomakkeella enää jatkaa, kun uuden toiminta on niin pienestä kiinni.

Maailman- ja Euroopanvoittajathan ovat olleet VMKL:n vastuulla varmaan aina (vuodesta 2003 lähtien), enkä sit tiiä, miten Kirsi aikoo hoitaa niiden järkkäämisen. Itehän oon (vähän huonosti ehkä) hoitanut ne nyt kolmen vuoden ajan niin, että kerään vaan läjän ihmisiä osallistujia ja jonkin verran tuloksiakin lisäämään.

//: Noh, tulipahan niistäkin mainittua samalla. :D
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Timberwolf kirjoitti:Maailman- ja Euroopanvoittajathan ovat olleet VMKL:n vastuulla varmaan aina (vuodesta 2003 lähtien), enkä sit tiiä, miten Kirsi aikoo hoitaa niiden järkkäämisen. Itehän oon (vähän huonosti ehkä) hoitanut ne nyt kolmen vuoden ajan niin, että kerään vaan läjän ihmisiä osallistujia ja jonkin verran tuloksiakin lisäämään.
En tarkoitakkaan maailman- tai euroopanvoittajanäyttelyitä, vaan näitä Suomenvoittaja ym.
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Connor kirjoitti:
Hobu kirjoitti:Eiks toi kisojen järjestysongelma ratkeais ihan vaan sillä, että päivämäärä olis muodossa vvvv.kk.pp eli esim. 2010.01.01, silloinhan ne menis aika järjestykseen.
Toi ratkasee ongelman :) Kiitti :)
Minun mielestä tuollainen jenkkityyli ei ole hyvä ratkaisu ja kalenteri ei mielestäni näytä hyvältä. Ulkoasun tekstiosa voisi mielestäni olla hiukan leveämpi, tai ainakin kalenterisivulla, jotta kalenteri olisi selvempi ja väljempi. Minusta ainakin vip/pvm sarake on erittäin vaikeaselkoinen.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mun mielestä toi on juuri hyvä noin, niin saadaan kaikki näyttelyt järjestykseen. Itse ainakin näen tuosta nyt paljon helpommin, kun ei tarvitse enää tuijottaa viittä minuuttia onko siellä uusia kisoja vai eikö. Pieni jenkkiopetus ei tapa ketään! :mrgreen:
Lukittu