vFCIn tuomarikoe

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: vFCIn tuomarikoe

Viesti Kirjoittaja Eros »

:lol: Tämän kuun puolella se on tullut, eli ei kovinkaan kauan aikaa. Hoidin noi viime kuussa tulleet pois alta. Tässä kuussa lähetetyt odottavat vielä tarkistusta.
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

ai, no sitten maili on taas hiukan jumittanut kun tammikuun puolella sen jo lähetin, mutta eipä mitään pääasia että on tullut perille (:
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Apua, sinne lähti käytännönkokeen tulokset :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Nyt näin yleisesti kaikille tuomarikoetta kokeileville, niin ajatelkaa vähän mitä te kirjoitatte sinne vastauksiin! Erityisesti virheitä on tehtävissä 2 ja 3, kun ihmiset eivät ajattele asioita loppuun asti. Monet ovat sijoittaneet 2-4 luokkavoittajaa yhteen kilpailuluokkaan, mutta sehän on aivan järjetöntä. Kilpailuluokissa (JUN, NUO, AVO, KÄY, VAL, VET) voi olla vain yksi luokkansa voittaja, jolloin se saa tuloksen EH1 tai ERI1, jos luokassa on enemmänkin koiria niin ne saavat sijoitukset 2-4. Luonnollisesti ERI:n saanut koira menee aina EH:n saaneen edelle sijoituksissa. Ja vain ERI:n saaneet koirat pääsee sinne ihmeelliseen PU/PN-kehään, jolloin kaikista kilpailuluokista valitaan paras uros ja paras narttu eli PU1 ja PN1 koirat.

Teette mulle todella paljon työtä, kun joudun käymään läpi sellaisia kokeita, jossa on huolimattomuusvirheitä ja jos siellä kokeessa on sellaisia tehtäviä, joista teillä ei ole mitään hajua niin älkää tehkö koetta, vaan tulkaa kysymään multa että mitä siinä tehtävässä pitää tehdä. Mä autan teitä yksityisviestien kautta tai mesessä, jos tarvitsee. Ihan sama miten tyhmä kysymys se on niin kysykää, koska silloin teillä on paljon suurempi mahis päästä kokeesta kunnialla läpi.

Myös käytännönkokeeseen olen kehottanut panostamaan kunnolla, mutta silti tuntuu että ihiset vääntää sen yhdessä tunnissa ja sitten motkotetaan, kun en kelpuuta niitä muutaman lauseen räpellyksiä. Harjoitelkaa ja pyrkikää kehittymään, koska sekin kuuluu tuomarin työhön. En minäkään ole täydellinen ja teen virheitä siinä missä muutkin, mutta silti järjen käyttö ei ole kielletty.
Elsa
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Paljon on se minimipistemäärä, että pääsee läpi, entä maksimi? kun tekis mieli tietää paljon tosta meni kuuseen :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^^ toi oli viittaus muhun, eiks nii? (;

Muakin kiinnostais tietää paljolla pääsee läpi. Ei ainakaan 24,5 pisteellä. Oliks se pistemäärä 27 vai 28? Mä oon ollu lukevinaa sen jostain mut en enää muista yhtään. :/

/ Kiitos Eros. Jaja...myrr, oon hiukan pettynyt tohon kokeeseen kun oli 24,2, eli vähemmän kun viimeksi ja mä parantelin sitä. .___.
Et hätt noch immer jot jejange.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Vähintään täytyy saada 28 pistettä ja maksimi mitä voi saada on 32,5 pistettä.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Onko se mun viesti tullut perille? Mietin vaan, kun siihen sitä edeltävään viestiin tuli niin nopeasti vastaus eikä tähän edelliseen ole tullut vieläkään (lähetin 19.3.2010).
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
zerggie
Keilapallo

lasketaanko tuo kuukauden määräaika kokeen uusimisesta siitä kun sinä olet lähettänyt minulle vastauksen vai siitä kun olen tehnyt ja lähettänyt tuomarikokeen sinulle ensimmäistä kertaa?
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

rieole, eipä ole tullut perille asti.

Veerr, se lasketaan siitä kun minä olen sen vastauksen lähettänyt, koska mulla saattaa mennä joskus ylikin kuukausi ennen kuin saan ne tarkistettua joten ei siinä olis mitään järkeä laskea siitä päivästä kun on sen minulle lähettänyt.

Tällä hetkellä vain yksi korjaamaton koe, sen korjaan tänään taikka huomenna. Tuomarilistaa on myöskin päivitelty.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Lähettelin sen nyt sitten uudestaan.

/ Mä en tajua miksi mä edes yritän tätä koetta vielä miljoonatta kertaa (tosin tarvitsisin enään 0,7 pistettä että toi koe suorituisi..). Lähetin nyt äsken sen 3 tehtävän korjattuna, mutta tyhmänä en tajunnu sitä ennen tulla kysymään, että mille koiralle CACIB ja SERT annetaan, kun ne siirtyy vielä PN/PU4 koirasta eteenpäin?

Toivottavasti tajusin nyt edes ne muut kohdat oikein, kun tuon tehtävän kohdalle jäi aukko. Taitaa olla että jos ei nyt tärppää niin jätän tän kokeen sikseen.

/ VIHDOIN :mrgreen: viuh.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Nyt on maili taas tyhjä eli olen korjaillut kaikki kokeet.

Näin kaikille kokelaille yhteisesti painotan, että jos te väitätte vaikka että H:n saaneet koirat voi kisata SERT:istä niin perustelkaa aina! Mä haluan tietää, mistä te olette sen ajatuksen saaneet tai miten te tulkitsette sen kysymyksen.
Olen huomannut että tehtävä 2 on ollut kaikkein hankalin tehtävä kokonaisuutena, mutta myös tehtävän 5 viimeinen kohta on tuottanut ihmisille suuria vaikeuksia. Voin tässä yhteisesti kertoa että vaikka Suomessa on typistämiskielto niin sillä ei ole mitään merkitystä virtuaalimaailmassa. Älkää lähtekö miettimään vastausta siltä pohjalta, koska mettään menee rytinällä. Monet virt.koirailijat käyttävät ulkomaisia kuvia ja siellä typistäminen on sallittua, joten ei me päästä puusta pitkälle jos intetään että typistäminen ei ole Suomessa sallittua.

Joskus musta tuntuu että te ajattelette näitä hirveän monimutkaisesti. :mrgreen: Maalaisjärjellä pääsee aika pitkälle, ja jos jotain ei osaa niin pistäkää vaikka yksärillä viestiä et mitä hittoa toi meinaa? Jos multa ei uskalla kysyä niin täällä on muitakin tuomarikokeen läpäisseitä tuomareita, jotka voivat auttaa, joskaan ei niin että koe tehdään toisen puolesta. Sellaisesta jos kärähtää niin voi sanoa hyvästit omalle uralleen tuomarina.

Tuomarikokeita tarkastaessani mäkään en kerro oikeita vastauksia suoraan, jos meni pieleen vaan pyrin siihen että jokainen löytää itse sen oikean vastauksen tai edes sinne päin. Ja koetta saa edelleen kokeilla vaikka sata kertaa uudestaan, jos edellinen ei mennyt läpi.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Nyt taas saa yrittää uudelleen!

Mulla oli aika paljon virheitä tuolla, joten ne pitää kaikki tarkistaa yms. Mut mistä takakorkeus(esim) sit johtuu? Kasvuvaiheessa jotain vikaa tms.? Ja onko maskuliinisia piirteitä luuston suurempi koko, ja koko yleensäkin?

// kiitos Moonie selvennyksestä (:
Et hätt noch immer jot jejange.
zerggie
Keilapallo

Jes, vihdoin meni läpi :D Pari kysymystä piti kuitenkin korjailla, mutta nyt ainakin pitäisi mennä oikein!
Jewel
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Jewel »

Käytäntö lähti :)
Vastaa Viestiin