Itellä oli Haovcin Sagura's/Wolfeye's aikoina hoitajatoimintaa kyllä, mutta hoitajia ei oikeasti tullut. Yritin toki saada sinne eloa valmistamalla hoitajille erilaista toimintaa sinne, valitettavasti vain pari (vai olisikohan ollut yksi) tuli hoitajien väliseen mätsärikisaan mukaan, joka totta kai oli hiukan lamauttavaa. Yritin pitää sitä hoitajatoimintaa aktiivisena, mutta turhaahan niin on tehdä, kun ei hoitajia enää kuulunut eikä näkynyt. Lopulta se stoppas siihen. Oon monesti miettinyt tekisikö jonkun sellaisen Myrskiksen tapaisen paikan, mutta tiedän sen kuitenkin olevan aika turhaa, sillä ei kukaan kuitenkaan hoida.
Kisoihin en anna hoitajien niitä viedä, sillä mikäli osallistun virallisiin näyttelyihin, niin ilmoitan koko poppoon samaan aikaan ja muihin kisoihin ei kisauttajia huolita, ja jos huolittaisiinkin, niin minä en kisautusapua tahdo, joten turhahan se. Sen takia järjestelinkin erilaisia leirejä ja mätsäreitä silloin hoitajille, jotta niillä olis jotain mielenkiintoista. Jotain pisteitä ja kolikoita tarjottiin ja kolikoilla pystyi jotain kivaa ostamaan hoitokoiralleen ja itselleen. Pisteillä pääsi sitten aina "levelöitymään" eli pääsi tasoje ylemmäksi ja sitä kautta sai erilaisia tarjouksia kennelin kaupassa, erilaisia tavaroita mitä muut eivät saaneet ja muutenkin hyötyi. Esim joku tyyliin "ammattilaishoitaja" sai ottaa halutessaan hoitokoiransa kotiin viikonlopuksi ja sitten esim kirjoitetaan mitä sen kanssa teki ja mitä pidempi tarina ja sellasta, niin sitä enemmän fyrkkaakin sai. Sitten joku aivan aloittelija, ei esim päässyt vielä osallistumaan niihin hoitaja-agilitykisoihin yms. Tulokset aina arvoin itse.
Tarinoita oli kyllä kiva lukea ja ihan pelkän hoitajakennelin tekeminen houkuttelee edelleen.
Mulla ei ole mitään virtuaalihoitajakenneleitä, tai sellasia virt. kenneleitä jotka ottavat hoitajia, vastaan. Tykkäsin kovasti hoitamisesta, mutta enää ei mielikuvitus oikeastaan riitä sellaiseen ja esim YG:ssä oli hyvin juttuja hoitajille ja koirat olivat kivoja, itellä tais olla joku Allu sheltti sieltä hoidossa, jota kuitenkin hoidin turhan vähän. Aina välillä mietin menisiko takaisin sinne hoitamaan, mutta musta tuntuu, ettei mun mielikuvitus enää riitä. Muistan silloin miten kovasti olisin halunnut päästä WolfTame'siin hoitamaan, ja kyyläsinkin koko ajan koirat sivua, jospa sieltä olis joku hoitaja lähtenyt niin voisin korvata sitten sen