M: 4x lansu, nöffi, cpku, 2xrw, sn

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Netta
Alkupalat
Viesti:

Re: M: tiibetinmastiffi, sk kettu u & cpku

Viesti Kirjoittaja Netta »

Toi collie ois juuri sitä mitä olen etsinyt Crestriniin. Unelma yhdestä collieasta laumassa <3
Pojalla kisattaisiin mahdollisimman aktiivisesti ainakin noissa lajeissa mitä sillä on plakkarissa (miksi lopettaa lajissa missä poika on hyvä ;)), mutta sen lisäksi mahdollisesti joitain muita randomeita lajeja (esim. aglity). Kovasti olen myös näyttelyihmisiä ja näyttelyissä olisi mukava myös käydä. Ihan vain harrastuksena, tittelit tulevat, jos ovat tullakseen :)
Lisäksi kun ukko on valmiimpi ja (toivottavasti) terveeksi tarkattu, niin mahdollisesti jalostuskäyttöön sitä rajatulle määrälle narttuja tarjoaisin.
Crestrin on vasta pystyyn lykätty, eikä mulla koirapuolelta minkäänlaista näyttöä ole. Muutenkin uusi "tällä puolen" virtuaalimaailmaa olen. Hevosten kisauksesta mulla puolestaan on näyttöä hyvinkin :)

näyttö1(huom. hevosen nuori ikä), näyttö2, näyttö3, näyttö4
Kuvia mulla tosin ei vielä minkäänlaisia ole tälle kaverille :/ Mutta kovasti niitä tuolla toisessa osiossa metsästän.
Hurjaharjoja by. Crestrin
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä olen yleensä vähän hanakampi antamaan pelkällä hevoskisanäytöllä, kun ei koskaan tiedä kestääkö koirapuoli-innostus (itselläni on nimittäin toisinpäin: koirapuoli pysyy, mutta hevospuoli välillä innostaa ja sitten innostus laantuu yhtä nopeasti kuin tulikin). Mutta toi sun harjiskennus on kuitenkin sen verran ajatuksella tehty ja onhan noi hevosten kisakalenterit näyttävät, joten enköhän mä sulle Rosvon uskalla luovuttaa. Ja onhan tässä vain virtuaalikoirasta kyse, joten mitäs tässä hanakoimaan vastaan :mrgreen:

Laita sivuja kun ehdit (:
Netta
Alkupalat
Viesti:

Nyt on Rosvolla sivut :) Kuvia yritän vielä kovasti metsästää. Jos ei muuten niin koitan käydä itse nopeasti napsasemassa jonkunlaisen trikkiuroksen kuvat Kajaanin KV:ssä, mikäli omalta kehältä ennätän :D
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiitos paljon! Muistathan että näyttelytulokset nollaantuu kuvien vaihdoksessa.

Rosvon isä (Mémoires Au Revoir London) on kuollut, mutta sen uudemmat sivut on kuitenkin täällä. En ollutkaan muistanut päivittää sukutauluun...

Mutta onnea kisakentille, mä päivittelen osoitteen Rainin pentuesivulle :mrgreen:
Netta
Alkupalat
Viesti:

Kirsi kirjoitti:Kiitos paljon! Muistathan että näyttelytulokset nollaantuu kuvien vaihdoksessa.

Rosvon isä (Mémoires Au Revoir London) on kuollut, mutta sen uudemmat sivut on kuitenkin täällä. En ollutkaan muistanut päivittää sukutauluun...

Mutta onnea kisakentille, mä päivittelen osoitteen Rainin pentuesivulle :mrgreen:
Joo, tiedän et näyttelytulokset "nollaantuu", mutta halusin vaan noi aiemmatkin meriitit johonkin esille, se on vielä vähän työn alla että mihin ja miten sijoitan ne :D varmaan yritän sen laittaa jotenkin muuten.
Varmaan lähetään koittaa pelastuskoirakokeissa kanssa tota jäljestystä kun on tuolta palveluspuoleltakin tullut jo hyviä tuloksia :) Varmaan jotain muutakin koitellaan mikä tuntuis koiralle hyvin sopivan ^^
Kiitos isukin sivuista! :)
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: M: tiibetinmastiffi, sk kettu u

Joo, pelastuskoirakokeet on oikein hyvä laji (nimim. liiton pitäjä :mrgreen:), eli sinne vaan jos kerta laji kiinnostaa!

// No, ne on Hanna (Lansu_) alunperin kirjoittanut (liitto sirtyi häneltä mulle), joten hänelle kiitos esittelyteksteistä (:
Netta
Alkupalat
Viesti:

Re: M: tiibetinmastiffi, sk kettu u

Kirsi kirjoitti:Joo, pelastuskoirakokeet on oikein hyvä laji (nimim. liiton pitäjä :mrgreen:), eli sinne vaan jos kerta laji kiinnostaa!
Aijjaa kappas :D Kiitos hyvistä sivuista sitten ^^ Oli tosi selkeät ja kivat sivut. Näin ummikkonakin pääsi hyvin kiinni lajeista ja niissä etenemisestä ! :)
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: M: tiibetinmastiffi, bptn, sk kettu u x2

Uppia! Tervunarttu ja toinen sk kettu-uros myyntiin.
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Mua kiinnostais tuo tervu narttu Rainvalley's Fast And Furious.
Elikkä siis koira tulisi Mystery Colouriin, joka kasvattaa belgejä. Koira saisi kisautusta vielä ainakin Maastoesteissä ja Agilityssä. Muitakin lajeja harrasteltaisiin silloin kun aikaa jää. Parasta kisanäyttöä toisen kennelini koirilta Hantalta ja Pagalta.
Jos jokin jäi vielä mietityttämään niin kysy ihmeessä!
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Kirsi
Höpsö veitikka

Kyllä Riemu (kutsumanimen voi muuttaa) voi sulle lähteä! Laita sivuja, kun ehdit.
zerggie
Keilapallo

Iso kiitos (: Tiedätkö muuten saako kuvia mukaan?
Kirsi
Höpsö veitikka

Turrilan Coma on nuo ottanut, joten kysyppäs siltä. Sen vastaukseen tuskin menee päivää kauempaa (:
zerggie
Keilapallo

Riemun Sivut (:
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: M: bptu, tiibetinmastiffi, sk kettu u x2

Kiitos sivuista! Riemun emänemä on sitten ollut olemassa, jos sen haluat lisätä vielä sukutauluun. Elite's Arwén on sen nimi (:

// Uppia! Uusi tervu-uros myynnissä. Toivottavasti joku haluaisi myös tämän pojan.
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: M: clkn, bptu, tiibetinmastiffi ja sk kettu-u x2

Lk collie myynnissä. Eikö kukaan tosiaankaan huoli mitään näistä koirista? Mulle riittäisi pienikin kisaaminen!
Vastaa Viestiin