Kv näyttely 29.10.09 ETSITÄÄN TUOMAREITA!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Kv näyttely 29.10.09 ETSITÄÄN TUOMAREITA!
Mun FCI1 ei edelleenkään ole mukana.
-
midori
- Nakkisotilas
Eikö mun FCI9n chihuja ja papsuja oo tullut perille vaaai ? mailista midorin02@hotmail.com..
edit / Greywolf : Ilmeisesti ne on sen jälkeen laitettu, kiitos lisääjälle ;>
edit / Greywolf : Ilmeisesti ne on sen jälkeen laitettu, kiitos lisääjälle ;>
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Juu, lupasin tarkastaa ne, mutta en ole päässyt koneelle sen jälkeen, kun näin sainoin, pahoittelen. Oma elämä menee kumminkin (valitettavasti) näiden virtuaalijuttujen edelle varsinkin nyt, kun oma koira on vakavasti sairaana ja saattaa mahdollisesti kuolla. Mutta lupaan varmasti tarkastaa mittelit tänään illalla, kun tulen eläinlääkäristä!Moonie kirjoitti:öö, paitsi että mv-mitteleissä edelleen vaan cocoan koira, joka linkitetty mun koirani sivuille, mutta mun koirat uupuu.Ninni kirjoitti:Nyt näyttäs sivu olevan kunnossa ja musta ajankohta voi olla tuo mikä on .KAIKKI VASTUUHENKILÖT etsimään niitä tuomareita! Milla ja Greywolf suuri kiitos teille siitä urakasta mitä olette tehneet !Teitä ilman ei olisi pärjätty!
Janinan FCI 1 ilmot eivät ole vieläkään tulleet perille. Ootko kokeillut uudestaan sen jälkeen, kun sanoin asiasta? Jos olet, niin siinä tapauksessa voit laittaa ne vaikka yksityisviestillä suoraa minulle. Voin lisätä ne tänään samalla, kun korjailen mittelit.:)
midorin ilmoittamat koirat löytyvät osallistujista jo. En tosin osaa sanoa, onko ne laitettu sinne sen jälkeen, kun kirjoitit tuon viestin vai ei, mutta siellä niiden pitäis kuitenkin olla...:D
Tänhän piti tosiaan olla jo syyskuussa, eli mukaan järkkäämiseen lupautuessani ainakin oma elämäntilanteeni oli aivan eri ja silloin mullakin olisi ollut paljon paremmin aikaa tehdä näitä juttuja... Kyllä me silti tätä hoidetaan parhaamme mukaan, koittakaa jaksaa odotella, vaikka tää hidastelu tosi ärsyttävää onkin.:)
-
Janina
- Höpsö veitikka
Oon toki lähetellyt uudestaankin mutta lähetin nyt yksityisviestillä. :)
-
Ninni
- Nakkisotilas
Greywolf :: Mun puolesta voit kokonaan pitää nyt tauon ,kun oma koirasi sinua enemmän tarvitsee!Eli jos yhtään tuntuu niin sano ja mä hoidan kakki kuntoon=)
-
Janina
- Höpsö veitikka
Mun yv on kyllä lähetetty Greywolfille, eli lähetänkö sen nyt Ninnille?
/ Voi kiitos :)
/ Voi kiitos :)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
^Ei tarvitse, lisään koirat nyt.:)
-
tuikkusi93
- Ei riitä.
- Viesti:
Voisiko airedalenterrieri Hundertwasser's Diskofiber siirtää avoimesta luokasta valioihin? Toinen koirani kääpiövillakoira (mu/ru/va) Kingsland Black As Night on sivuilla kaksi kertaa eri luokissa, koira kuuluu valioihin eli sen junnun saa poistaa : D
-
Kati
- Kriisissä
- Viesti:
Koskahan tätä saisi alkaa tuomaroimaan ?
-
-Milla-
- Kriisissä
tuikku: korjaan ne illemmalla mikäli webs on yhteistyössä...tälläiset mielummin postiin, mutta onnistuu se näinkin
Kati: laitoinki justiinsa sulle sähköpostia että tuokkimisen voi aloittaa. :D
vähän on ykkösen tuloksia tullut postiin, mutta en voinu lisätä niitä sieltä kun webs vammaa. Tänään illalla kokeilen uusiks. :D
Kati: laitoinki justiinsa sulle sähköpostia että tuokkimisen voi aloittaa. :D
vähän on ykkösen tuloksia tullut postiin, mutta en voinu lisätä niitä sieltä kun webs vammaa. Tänään illalla kokeilen uusiks. :D
-
Pilvi
- Analysaattori
Onkohan siellä vielä lisäämättömiä FCI8-ryhmäläisiä? Ilmoitin cockerin 27.10, mutta sivuilla sitä ei ainakaan näy.

-
kirby
- Höpsö veitikka
dalmiksiin asti FCI6:sen koirista on löytynyt tuomari (kiitos Janina!) ja lopuille vielä jos joku innokas löytyisi?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
-Milla-
- Kriisissä
Pilvi, on tullu perille ja mä jopa muistan lisänneeni sen sinne...omituista. No laitoin sen sinne kuitenkin kun tuomaria ei vielä ole.
//Lisäilin tuloksia. FCI 3 (paitsi RYP ja parsonit), FCI 4 ja EFR. Katille kiitos!
//Lisäilin tuloksia. FCI 3 (paitsi RYP ja parsonit), FCI 4 ja EFR. Katille kiitos!
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Olisiko mahdollista saada siirrettyä FCI8 kooikerhondjeuros Jääjärven Kiiraslapsi junnuista NUO-luokkaan? Isot kiitokset jos pystytte vielä muuttamaan!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Multa tulokset tämän viikonlopun aikana.