Minun valtakuntani
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Minun valtakuntani
Se aukesi. Se aukesi oikeana päivänä. Se aukesi melko hyvään aikaan.
Se oikeasti aukesi, minun pieni valtakuntani. Se koki täyden muodonmuutoksen, mutta palasi suurempana kuin koskaan. Land of Wolf.
http://www.viikari.org/landofwolf/
Se oikeasti aukesi, minun pieni valtakuntani. Se koki täyden muodonmuutoksen, mutta palasi suurempana kuin koskaan. Land of Wolf.
http://www.viikari.org/landofwolf/

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Liana
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Minun valtakuntani
Pikakommenttia.
Tykkäsin ulkoasusta todella paljon, en tiedä miksi. Voi olla sen takia, että se on todella personaallinen, eroaa hyvin massasta. Nimi on todella mukava ja mieleenpainuva.
Sisältö tulee samalla lähtöviivalla kuin ulkokuorikin. Eli siis sopivasti tekstiä, joka sivulla. En näin pikaisesti löytänyt mitään virheitäkään. Kuvat ja muutkin materiaalit hienoja ja jaksoin ne katsoa melkeen kokonaan läpi(: Mahtavaa!
Eipä tästä nyt sitten oikein mitään miinusta keksinyt! Upeat sivut on joo. ;)
Tykkäsin ulkoasusta todella paljon, en tiedä miksi. Voi olla sen takia, että se on todella personaallinen, eroaa hyvin massasta. Nimi on todella mukava ja mieleenpainuva.
Sisältö tulee samalla lähtöviivalla kuin ulkokuorikin. Eli siis sopivasti tekstiä, joka sivulla. En näin pikaisesti löytänyt mitään virheitäkään. Kuvat ja muutkin materiaalit hienoja ja jaksoin ne katsoa melkeen kokonaan läpi(: Mahtavaa!
Eipä tästä nyt sitten oikein mitään miinusta keksinyt! Upeat sivut on joo. ;)
You were born an original. Don't die a copy
-
Dream
- Nostaa rautaa
Argh! Jäin koukkuun sivujesi selaamiseen, ja nyt pitää laittaa kone kii :/ No ehkä palaan vielä joskus ziikaamaan loppuun asti :'D
Pikakommentti:
Ulkoasu oli mukava, värit olivat hyvät ja tekstit helppolukuiset. Timberwolf kohdan tekstit olivat kirjoitettu puoleensa vetäviksi, ja itse ainakin luin kaikki tekstit tästä osiosta. Piirros kuvasi olivat hyvin aseteltu katseltavaksi, tietolaatikot erikseen joka sivulla kans kivaa lukemista :)
Ehkä edittailen tähän lisää, kunhan kerkeen loppuun :P
Pikakommentti:
Ulkoasu oli mukava, värit olivat hyvät ja tekstit helppolukuiset. Timberwolf kohdan tekstit olivat kirjoitettu puoleensa vetäviksi, ja itse ainakin luin kaikki tekstit tästä osiosta. Piirros kuvasi olivat hyvin aseteltu katseltavaksi, tietolaatikot erikseen joka sivulla kans kivaa lukemista :)
Ehkä edittailen tähän lisää, kunhan kerkeen loppuun :P
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Kiitos kommenteista. :) (kritisoidakin saa, jos siltä tuntuu ;3)

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
leijonamieli
- Nakkisotilas
En tykkää tekonokkelasti kirjoitetusta etusivun esittelytekstistä. En jaksanut lukea, mutta epäilen että samaa stailia löytyy muiltakin osioilta, tollasta on vaan tosi kiusallista ja ärsyttävää lukea. Vähän liian harmaa tunnelma, joku piristysväri sais olla.
Vuoden kadehdituin 2008
-
Mallaskoala
- Ammattimouhoaja
Oon ihan samaa mieltä kuin leijonamieli. Masokistina tosin luin kuitenkin koko sivuston läpi :} Nyt kärsi lähinnä myötähäpeästä ja mukanokkelan tekstin aiheuttamasta aivosärystä. Esim. toi tiesitkö-listaus :S Ei näin. Ja toi oranssi eläin tuolla vasemmassa ylänurkassa on aika hassun epäsopusuhtainen.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Oho. En tiennytkään kirjoittavani tekonokkelasti. o.o' Noh, sitä on sokea omille teksteilleen, sovitaan näin.
Lisäksi mää oon pari päivää miettiny, mikä on nokkelaa, mikä tekonokkelaa ja mikä ei kumpaakaan. Kyllähän mä periaatteessa ymmärrän, mitä työ tarkoitatte, mutta silti menee vähän yli hilseen, kun ei tarkalleen tiedä, mikä on mitäkin.
Yritän jossain vaiheessa kattoa nuo tekstit suurennuslasin kanssa läpi, jos osaisin itse korjata ne. (sitten kuitenkin unohdan koko jutun ja muistan sen puolen vuoden kuluttua)
Ja se oranssi öttiäinen löytyy uudelleenskannattuna tuosta noin. Tosin mä en ite taaskaan tiiä, mikä siinä on epäsopusuhtaista. :')
http://i11.photobucket.com/albums/a162/ ... mg0005.jpg
Lisäksi mää oon pari päivää miettiny, mikä on nokkelaa, mikä tekonokkelaa ja mikä ei kumpaakaan. Kyllähän mä periaatteessa ymmärrän, mitä työ tarkoitatte, mutta silti menee vähän yli hilseen, kun ei tarkalleen tiedä, mikä on mitäkin.
Yritän jossain vaiheessa kattoa nuo tekstit suurennuslasin kanssa läpi, jos osaisin itse korjata ne. (sitten kuitenkin unohdan koko jutun ja muistan sen puolen vuoden kuluttua)
Ja se oranssi öttiäinen löytyy uudelleenskannattuna tuosta noin. Tosin mä en ite taaskaan tiiä, mikä siinä on epäsopusuhtaista. :')
http://i11.photobucket.com/albums/a162/ ... mg0005.jpg

Vuoden...
-
Mallaskoala
- Ammattimouhoaja
^ Esim. liian iso pää, pieni runko ja kohtuuttoman lyhyt takajalka? ;) Mutta söpöhän se on siitä huolimatta, noin pienenä versiona kun se sivuilla on, se ei vaan näytä yhtä hyvältä.