M: Saksanpaimenkoiria + shelttipoju päivitetty 16.11

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

M: Saksanpaimenkoiria + shelttipoju päivitetty 16.11

Viesti Kirjoittaja Nettah »

Myynnissä olisi siis yksi sheltti ja kaksi saksanpaimenkoiraa.
Koirat ovat kaikki syntyneet kesäkuussa. Sakemannit ovat molemmat narttuja, ja sheltti on uros. Koirille on etsitty uutta kotia nyt jo jonkin aikaa, muttei ole vielä sitä hyväyä kotia löytynyt. Jos nt vihdoin saataisiin näille kodit. :)
Linkitän koirien sivut tähän nyt joku päivä, jos joku haluaa ne nähdä. Sheltillä on sivut, mutta sakemannejen sivut ovat kadonneet virtuaaliavaruuteen.
Sakut ovat uros väriltään musta ruskein merkein, ja narttu (sijoituspentu) taas väriltään harmaa. Värejä voi tarvittaessa vaihtaa. Shelttiuros on väriltään soopeli, värin voi tarpeen vaatiessa vaihtaa tricoloriin.
Saku n. Amanda the Miracle - harmaa - s. 12.06.08 - sijoituspentu
Saku n. Ambrella Angel - musta ruskein merkein - s. 12.06.08 - sain juuri tietää, että Nellykin on hylätty. Kisattu neidillä ei tietääkseni ole.6
Sheltti u. Flame's Bestemmia il paradiso - soopeli - s. 27.06.2008 - Aatu sisarensa Veeran kanssa hylättiin jo heinäkuussa, mutta odotin kuitenkin tähän asti, jos sivut elvytettäisiin, mutta lopulta päädyin siihen, että pennut on otettava takaisin. Veeralle löytyi jo koti, mutta Aatu-poika odottelee vielä rakastavaista omistajaa.

Toivoisin koirille aktiivisesti kisaavat kodit, ja sellaiset, joista mahdollisesti pidettäisiin yhteyttä minuun..
Jos liikenee joltain kiinnostusta, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä! Annan tarpeen vaatiessa lisätietoja, olisi tärkeää löytää näille uudet kodit.
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Restania
Alkupalat

Re: M: Saksanpaimenkoiria + shelttipoju

Viesti Kirjoittaja Restania »

Saattaisin olla tosta sheltistä kiinnostunut mun hoitolaan. Mitään kisanäyttöö ei oo antaa ku en oo oikeen 'perehtynyt' nyt kisoihin, mut tarkotuksena olis alottaa kisaamaan ihan kunnolla parissa lajissa kun saan mun hoitolan kunnolla käyntiin. :P Mut siis jos vaan voit antaa ton mulle ni olis tosi kiva :P
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

toivoisin ehkä jotain muuta pennulle. Katsotaan nyt vielä olisiko joku muu kiinnostunut siitä. :)
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

nosto. eikö ketään kiinnosta nämä koirat?
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Sheltti vielä vapaana? :D
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

_zankku_ kirjoitti:Sheltti vielä vapaana? :D
vapaana on vielä juu :) kiinnostaisiko sinua?
Snoe

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Minä voisin jommankumman sakemanneista ottaa Team Tricaseen (linkki "tuuli kutsuu"-kohdassa AK'ssani). Onko koiralla kisattu?

Laitan kunnon hakemusta jonkin ajan päästä ^^
KuvaKuvaKuva
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Kiinnostunut sheltti pojusta. Tulisi kenneliini Syksyn
Kisautan koiria todella aktiivisesti lajina toimii oikeastaan kaikki, eli laidasta laitaan mutta päällimmäisinä: näyttely,toko,agility,fly ball, koira tanssi, paimennus ym. Osallistun melkeimpä aina kun löydän uuden.
Saattaisin käyttää sitä joskus tulevaisuudessa jalostukseen.
Mutta tarjoaisin sille hyvän ja rakastavaisen kodin :)
Erika---

Hasse, mä kysyin ensin.

Pääsisi siis näillä näkymin Zankun yksityisiin, mutta heti kun saan tuon uuden nahka/pehko/sheltti kennelin valmiiksi niin sinne sitten vaan. Kolme narttushelttiä onkin saatu jo (ei sivuja vielä) mutta uros vielä hakusessa. Kisaamme siis todella paljon, suunnilleen kaikkiin mahd kisoihin mihin päästään/keritään. Loppuelämän koti (ja aktiivinen!) tarjoan siis hänelle.

Olen ollut virtuaalikoiramaailmassa kesäkuusta asti ja kenneleitä mulla on ollut muutama joita tarkoitus pikkuhiljaa herätellä henkiin. Aikaakin mulla on aivan riittämiin, istun tietokoneella suunnilleen 5 tuntia päivässä. :lol:

Kuvatkin mulla on valmiina, klik. Saatan vaihtaa vielä kuvia jos saan paremmat. Nykyisessä kennelissäni Hurryseem'sissä voit vierailla täällä. Kennu juuri on remontissa eli sivut saattaa olla hiukan epämääräiset...

Mutta mutta, toivoisin kuitenkin tätä pojulia itselleni, oma irl-koiranikin on sheltti eli ovat erityisen lähellä sydäntä. Mukavaa alkavaa talvea, toivottaa Zankku!
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Snoe kirjoitti:Minä voisin jommankumman sakemanneista ottaa Team Tricaseen (linkki "tuuli kutsuu"-kohdassa AK'ssani). Onko koiralla kisattu?

Laitan kunnon hakemusta jonkin ajan päästä ^^
Mielellänihän mä sulle toisen niistä annan. Päätät vaan kumman. :)
Millasta kisautusta sais?
Kisaamaan en oo alottanut, kun taukoa oon pitänyt, mut nyt tauko loppunut :)
Erika---

Kuinkas sheltti? :D
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Hasse kirjoitti:Kiinnostunut sheltti pojusta. Tulisi kenneliini Syksyn
Kisautan koiria todella aktiivisesti lajina toimii oikeastaan kaikki, eli laidasta laitaan mutta päällimmäisinä: näyttely,toko,agility,fly ball, koira tanssi, paimennus ym. Osallistun melkeimpä aina kun löydän uuden.
Saattaisin käyttää sitä joskus tulevaisuudessa jalostukseen.
Mutta tarjoaisin sille hyvän ja rakastavaisen kodin :)
Kyllä mä uskoisin, että pääsis
_zankku_ kirjoitti:Hasse, mä kysyin ensin.

Pääsisi siis näillä näkymin Zankun yksityisiin, mutta heti kun saan tuon uuden nahka/pehko/sheltti kennelin valmiiksi niin sinne sitten vaan. Kolme narttushelttiä onkin saatu jo (ei sivuja vielä) mutta uros vielä hakusessa. Kisaamme siis todella paljon, suunnilleen kaikkiin mahd kisoihin mihin päästään/keritään. Loppuelämän koti (ja aktiivinen!) tarjoan siis hänelle.

Olen ollut virtuaalikoiramaailmassa kesäkuusta asti ja kenneleitä mulla on ollut muutama joita tarkoitus pikkuhiljaa herätellä henkiin. Aikaakin mulla on aivan riittämiin, istun tietokoneella suunnilleen 5 tuntia päivässä. :lol:

Kuvatkin mulla on valmiina, klik. Saatan vaihtaa vielä kuvia jos saan paremmat. Nykyisessä kennelissäni Hurryseem'sissä voit vierailla täällä. Kennu juuri on remontissa eli sivut saattaa olla hiukan epämääräiset...

Mutta mutta, toivoisin kuitenkin tätä pojulia itselleni, oma irl-koiranikin on sheltti eli ovat erityisen lähellä sydäntä. Mukavaa alkavaa talvea, toivottaa Zankku!
Molemmat vaikutti tosi hyviltä kodeilta Beille! Oli vaikea päätös tehdä, kumman luo mä Bein antaisin, mielelläni molemmille pennut luovuttaisin! Mä kuitenkin päädyin nyt siihen, että Bei lähtee Zankulle, sai mut vakuuttuneeksi paremmin kun Hasse. :) Mut Hasse kuule, mä oon just miettinyt Bein kahden sisaruksen takaisin ottamista, koska ne vaikuttaa ihan laiminlyödyiltä. Voin ilmotella sulle, jos päädyn ottamaan ne takasin, pitää vielä viikko kahtella. Ovat siis narttu ja uros. Voisin melkeimpä varmuudella jo sanoa, että voisin sulle toisen/ molemmat niistä antaa, jos kiinnostaa. :)

Eli Zankku, tee sivut kahessa viikossa, ja ilmottele mulle. Kuulumisia haluisin kuulla kerran kuukaudessa, vähintään kerran kahessa kuukaudessa. Ilmota heti, jos et pysty pitämään pentua tms, otan sen sitten meille, ja etin itse uuden kodin tai pidän tarpeen vaatiessa ite. Bein kanssa ajattelin jo, et jos kukaan ei huoli sitä, niin alkaa kisaaminen. :D
Koirasta tietoa voit katsella täältä. Pentueen emänä oli Aamukasteen Belladonna ja isänä Koheltajan Flake. Pellan sivuilta puuttuu kisatuloksia, kun taukoa pidin, mutta samalla pariin kisaan ilmottelin.
Jos aiot pentuja teettää joskus Beillä, niin niistä neuvoteltava ensin minun kanssani.
Erika---

Juu, onnistuu. Sivut saat ehkäpä jo tänään. :-D
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

_zankku_ kirjoitti:Juu, onnistuu. Sivut saat ehkäpä jo tänään. :-D
okei, hieno homma!
Erika---

Tekeillä justiin, editoin sitten tähän viestiin (:
Vastaa Viestiin