Lukkoon
-
Dien
- Nakkisotilas
- Viesti:
Re: Eläin- & luontokuvausta by Jenna L.
Ulkoasu on ihan mukava, mutta kuvat lataantuvat hirmu hitaasti. Tai ainakin tuolla sivulla missä ne ovat esikatselukuvina. Niitä ei oikein jaksa latailla kun netti on jaettu kahteen koneeseen niin muutoin veljen netti jumahtaa ja se valittaa.
Luontokuvat ainakin olivat ihan hyvälaatuisia ja mukavia katsella :)
Luontokuvat ainakin olivat ihan hyvälaatuisia ja mukavia katsella :)
Love is not a victory march
-
Vermil
- Vuohenruokaa
^Kiitos kommentistasi! Olen itsekkin miettinyt että miten saisi tuota kuvien esikatselu latautumista nopeutettua, mutta en haluaisi kuvia kamalasti pienentääkkään, sillä kukaan ei halua katsella kärpäsenkakkakuvia.
Itse tein ensimmäisellä kerralla niin, että avasin sivun ja menin sillä välin surffailemaan muille sivuille siksi aikaa että kuvat ovat ladanneet välilehdessä. Kieltämättä tylsää odottaa kaikkien kuvien lataantuminen.
Itse tein ensimmäisellä kerralla niin, että avasin sivun ja menin sillä välin surffailemaan muille sivuille siksi aikaa että kuvat ovat ladanneet välilehdessä. Kieltämättä tylsää odottaa kaikkien kuvien lataantuminen.
-
Pilvi
- Analysaattori
^Esimerkiksi voit tehdä niille thumbnailit eli pienemmät kuvat ja linkitä ne noihin isompiin, latautuu sata kertaa nopeammin.
Esimerkkinä http://nuvem.org/dwelins/koirat/allu.htm alareunan pikkukuvat, jotka ovat pieniä itsessään ja niistä avautuu sitten alkuperäinen kuva.
Esimerkkinä http://nuvem.org/dwelins/koirat/allu.htm alareunan pikkukuvat, jotka ovat pieniä itsessään ja niistä avautuu sitten alkuperäinen kuva.

-
Vermil
- Vuohenruokaa
^Kiitokset tuhannesti vinkistä! Seuraavalla päivitys kerralla teenkin tuollaiset pienennetyt versiot.
-
Lotta
- Syvällistä
en nyt sen enempiä kommentoi, mutta olis kiva jos koirien nimet näkyis noissa, ei välttämättä kuvan alla mutta noi kuitenki avautuu tohon tollatteena ni siihen saa valkoselle alueelle kirjotettua nimen ja rodun.
-
Vermil
- Vuohenruokaa
^Tuota olen itsekkin miettinyt, mutta Tuurissa en ostanut sitä aikataulu & koiralistaa, eli en oikeastaan tiedä minkään koiran nimeä. Rotu tuonne olisi kyllä mahdollista saada laitettua. Jatkossa voisin myös nimen metsästää kuvatuille koirille.
-
Vermil
- Vuohenruokaa
2 kansiollista uusia kuvia.