Duskarran tapahtumakalenteri: KV! SAA TUOMAROIDA
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Duskarran tapahtumakalenteri: KV! (VIP 10.08.)
^ Siirrän.
^^ Mun oli pakko lähteä eilen koneelta pois yhtäkkiä, joten jäi kesken, mutta nyt ne on lisätty. (:
^^ Mun oli pakko lähteä eilen koneelta pois yhtäkkiä, joten jäi kesken, mutta nyt ne on lisätty. (:
-
Joana
- Floodari
Oliko mun ilmoissa jotain häikkää kun ei ole lisätty? :o Ajattelin vain varmistaa.
// kiitos varmistuksesta, mulla on kiitettävästi mennyt koodit pieleen niin pitihän se varmistaa :--D
// kiitos varmistuksesta, mulla on kiitettävästi mennyt koodit pieleen niin pitihän se varmistaa :--D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Kaisu
- Nostaa rautaa
mäkin kysäisisin, onko viestiä osoitteesta karvaturrinkennel @ luukku.com tullut, sillä toi ei oo aina toiminut, ja vasta nyt älysin kattella onko ne tosiaan lisätty ne koirat. mut ei oo, niin jos ei oo sulla, niin kiroon koko luukku.com'in. :<<
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Joanan ilmoitukset on kyllä tulleet, mutten kerennyt lisäämään edellisellä päivityskerralla kaikkia. :)
Kaisu, sun ilmoja ei tuolla ole mutta lisään ne kyllä kun kuitenkin olit jo yrittänyt lähettää vaikka VIP onkin jo mennyt. :) Eli tuomarit älkää vielä tuomaroiko, suuri osa osallistujista puuttuu!
Kaisu, sun ilmoja ei tuolla ole mutta lisään ne kyllä kun kuitenkin olit jo yrittänyt lähettää vaikka VIP onkin jo mennyt. :) Eli tuomarit älkää vielä tuomaroiko, suuri osa osallistujista puuttuu!
-
Summer
- Ei riitä.
- Viesti:
Re: Duskarran tapahtumakalenteri: KV! ei saa tuomaroida vielä!
Hmh, kiitoksia kun ilmoittelit että ilmot on tulleet. Ettei niitä tarvi murehtia.
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
Susta tuntuu varmasti ärsyttävältä kun melkein jokainen kysyy tätä, mutta onko mun ilmoittautumiset tulleet? Lähetin ekan kerran silloin kun näyttely hyväksyttiin ja lähetin tänään kahdentoista aikoihin sulle uudestaan mailista veeralle at wippies.com.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ On tulleet :---)
-
Anri
- Syvällistä
Joo o, monet muutkin on kysyneet mutta onko multa tullu osallistumiset perille? anri- @ luukku.com on osote.
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Ei oo tullut.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Siltä varalta ettei viimeinen viestini tullut perille, niin Tarneyn Loputon Aamu -nimisen pomeranianin koodissa on jotain häikkää, koska se ei toimi. Ilmeisesti siellä on ylimääräinen "-merkki. Voisitko ottaa sen pois, ettei tuomari vain hylkää sen takia?
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Debesis Call Me kelpieistä australiankarjakoiriin, kiitos :-).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Tahtonne on lakini, Iivi ja Mona.
Siirtelen ja lisään tänään näitä, sanon sitten kun tuomarit saavat aloittaa työnsä.
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Minäkin täällä kyselen, mutta olen kaksi kertaa lähettänyt osallistumisen eikä ole lisätty (ensimmäinen lähetin melkein heti kun kisa ilmestyi ja toisen eilen), eli onko tullut osallistumisia osoitteesta juistheid @ hotmail.com ? (: Sori tää kyseleminen..
// Kiitos tiedosta =)
// Kiitos tiedosta =)
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kyllä Jebiltä on yksi viesti, mutten kerennyt lisäämään kaikkia viime päivityskerralla. Tuolla on nyt 30 vielä + roskapostiin tulleet 5. :)
-
tellu.
- Analysaattori
Kova homma vielä edessä. Toivottavasti näyttely saadaan kuitenkin loppuun vedettyä. Vaikka tulokset venähtääkin. Eikös se ole päämääränä varmasti Janinallakin. Joten kärsivällisyyttä peliin. Pikku hiljaa hyvä tulee.
LOPETTANUT!!