Uusi virtuaalikennel?
-
- Alkupalat
Uusi virtuaalikennel?
Olen unelmoinut omasta virtuaalikennelistä, nyt aijon tehdä sen. Minulla on paljon kuvia koirista. (näyttelyistä, omista...) En osaa tehdä ulkoasuja, voisiko kukaan tehdä? Osaan htlm-koodin perusasiat. Olen pitänyt virtuaalitallia vuoden, mutta se ei enää houkuttele.
Haluaisitko perustaa kanssani kennelin, tai auttaa alkuun?
En siis ymmärrä vielä virtuaalikenneleiden toimintaa mutta se selviää varmaan nopeasti kun virtuaalipuolella olen pyörinyt. Mikäli kiinnostusta perustamaan kanssani kennel, voin tiedoittaa että kysyeisessä kennelissä tulee olemaan sileäkarvaisia kettuterriereitä ja corgeja.
Haluaisitko perustaa kanssani kennelin, tai auttaa alkuun?
En siis ymmärrä vielä virtuaalikenneleiden toimintaa mutta se selviää varmaan nopeasti kun virtuaalipuolella olen pyörinyt. Mikäli kiinnostusta perustamaan kanssani kennel, voin tiedoittaa että kysyeisessä kennelissä tulee olemaan sileäkarvaisia kettuterriereitä ja corgeja.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Re: Uusi virtuaalikennel?
Täällä Turrilassa on Pyynnöt ja tarjoukset -niminen osio (tutummin myös P&T), jossa voi pyytää melkein mitä tahansa. Jos tarvitset ulkoasua, koodausta, kuvia jostain tietystä rodusta tai jotain muuta, niin sieltä yleensä saa aika nopeasti, jos vain osaa antaa riittävän hyvät ohjeet. Yleensä P&T:ssä puhutaan myös palkasta, joka voi olla melkein mitä tahansa; Welho-rahaa, kisautuksia, koodausta, luonteita, grafiikkaa...
Jos kaipaat kaveria kennelin pitämiseen, kannattaa pistää thread Etsintäkuulutuksiin ja kysymyksiin esimerkiksi otsikolla "Kaveria kennelin perustamiseen?" tai jotain vastaavaa. Yleensä täältä löytääkin melko nopeasti jonkun, joka on halukas perustamaan kennelin kanssasi.
Kannattaa tutkia tätä foorumia myös vähän laajemmin, koska täällä on omat osionsa myös kisoille ja muille. Myös koodiapua löytyy, samoin koirien rodun ja sukupuolen tunnistusta ja tosiaan, melkein mitä tahansa, kunhan osaa tutkia eri aihealueita ennen kuin pistää uuden viestiketjun pystyyn.
Tervetuloa virtuaalikoirien pariin! :) Toivottavasti viihdyt.
Jos kaipaat kaveria kennelin pitämiseen, kannattaa pistää thread Etsintäkuulutuksiin ja kysymyksiin esimerkiksi otsikolla "Kaveria kennelin perustamiseen?" tai jotain vastaavaa. Yleensä täältä löytääkin melko nopeasti jonkun, joka on halukas perustamaan kennelin kanssasi.
Kannattaa tutkia tätä foorumia myös vähän laajemmin, koska täällä on omat osionsa myös kisoille ja muille. Myös koodiapua löytyy, samoin koirien rodun ja sukupuolen tunnistusta ja tosiaan, melkein mitä tahansa, kunhan osaa tutkia eri aihealueita ennen kuin pistää uuden viestiketjun pystyyn.
Tervetuloa virtuaalikoirien pariin! :) Toivottavasti viihdyt.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
- Alkupalat
Timberwolf / kiitos! Noihin palkkoihin on tullut tutustuttua ennenkin mutta tosin kennelin merkeissä en tiedä miten kisaus tapahtuu.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Mun mielestä kisaaminen on yhtä hullunmyllyä koirapuolella (en tosin ole tutustunut hevospuolen kisoihin lainkaan), koska jokaisella lajilla on eri säännöt, eri osallistumiskoodit ja kaikki. Kuitenkin moniin lajeihin pääsee sisälle helposti, kunhan vain sisäistää, milloin siirrytään luokasta toiseen. Näyttelyissä kisaaminen ainakin on melko helppoa, kun niihin tarvitsee vain rakennekuvan ja tiedon kuvassa olevan koiran iästä.
VFCI:n sivuilla on tietoa muun muassa näyttelysäännöistä ja Jäsenliitot ja -yhdistykset -osiossa on linkitetty kaikki viralliset kisaliitot.
http://www.virtuaalikoirat.net/
VFCI:n sivuilla on tietoa muun muassa näyttelysäännöistä ja Jäsenliitot ja -yhdistykset -osiossa on linkitetty kaikki viralliset kisaliitot.
http://www.virtuaalikoirat.net/

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
- Vuohenruokaa
Olin samassa tilanteessa kun aloitin täälä mutta kun kävin kiertelemässä vFCI:n sivuja yms. asia selkeni päiväpäivältä enemmän ja enemmn jt. kannattaa tutustua noihin sivuihin ihan rauhassa niin parhaiten oppii vaikka se viekin aikansa että muistaa kaiken mutta se on sen arvoista :) Minusta on kivempi nimittäin kisata virallisisssa kun ei virallisissa!
-
- Kanada
Ei siinä edes pahenmin ole mitään järkeä:)Kitu kirjoitti:Olin samassa tilanteessa kun aloitin täälä mutta kun kävin kiertelemässä vFCI:n sivuja yms. asia selkeni päiväpäivältä enemmän ja enemmn jt. kannattaa tutustua noihin sivuihin ihan rauhassa niin parhaiten oppii vaikka se viekin aikansa että muistaa kaiken mutta se on sen arvoista :) Minusta on kivempi nimittäin kisata virallisisssa kun ei virallisissa!
Jos pentujakin teettää niin on parempi että
vanhenmilla on virallisia kilpailutuloksia.
Eihän epävirallisisa(ainakin joissakin)
laiteta kun koirat parenmuus järjestykseen.
Eihän siitä voi valioksikaan.
If you can dream it you can do it
-
- Höpsö veitikka
Jos jotain helppiä tarvii esimerkiksi kilpailuihin ilmoittautumisessa ja vastaavassa virt.koiratoiminnassa, niin mut voi lisätä meseen (tuomariksi @ hotmail.com), autan mielelläni!
Ja minunkin puolestani tervetuloa virtuaalikoirien pariin!
Ja minunkin puolestani tervetuloa virtuaalikoirien pariin!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies