Corusant'sin/Tieran asukkaita, FCI 1,5,8,10 uutta porukkaa.

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Corusant'sin/Tieran asukkaita, FCI 1,5,8,10 uutta porukkaa.

Viesti Kirjoittaja Ember »

Kuten jotkut varmaan tietävätkin/ovat huomanneet, olen nyt kesällä taukoillut melko kauankin. Ja juuri äsken iski tajuntaan tieto siitä, etten yksinkertaisesti pysty nyt pitämään puoliakaan nykyisestä poppoostani. Joten pakkohan tässä oli topic laittaa pystyyn. Tiera melko varmasti lopettaa, kun en ole sitä saanut pidettyä kunnolla pystyssäkään, ja Corun kohtalo on tällä hetkellä vielä epäselvä.

Kuvia en mielelläni anna mukaan, mutta voihan niitä yrittää saada JOS satun hyvälle tuulelle. Koiria tulee luultavasti tähän mukaan sitä mukaa kun saan kysyttyä kasvattajilta heidän mielipiteitään, ja osa jää vielä minulle.

Ja tässä nyt korostan, että kaikille etsitään ennen kaikkea pysyvää ja kisaavaa kotia.

shetlanninlammaskoirau Lasimaailman AIna Olemassa, "Jiro"
cpku Bar-Mizwa's Wolf And Raven, "Rave"
italianvinttikoirau kirjava Picardan Bristol Savage, "Nev"
apku Blue's Fly Me to the Moon, "Envy"
salukin Adawiyah el Trin-Taz, "Wiya"
irlanninsusikoiran Corusant's Caitríona. Toistaikseksi sivuton, oma kasvatti.

Neji Friskylle, SIVUT OK (http://www.kennel-furenza.webs.com/neji.htm) !

Rei & Griza Joanalle, SIVUT?
azawakhn Espiral Alfa Cassiopeia, "Griza" KUVAT SAA MUKAAN. JOANA
venäjänvinttikoirau Miplian's Ame no Orchestra, "Rei" JOANA

Rosa Tuulialle, SIVUT?
whippetn Kanashii Enzeru, "Rosa"

Lola & Miyu hayanolle, SIVUT?
bptn Muranon Bilola, "Lola"
cpkn WolfTame's Quaint Quality, "Miyu"
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Joana
Floodari

Re: Corusant'sin/Tieran asukkaita, FCI 1,5,8,10

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mun on nyt pakko esittää tarjous kahdesta koirasta, siis jos sä vaan suostut mulle kaks myymään :--) Ensimmäinen koirista on Miplian's Ame No Orchestra. Mulla on tuore venakkokenneli Jeremenko, jossa painotan käyttöön erityisesti. Tämä tarkoittaa, että pojan tulevaisuudensuunnitelmiin kuuluisivat ensisijaisesti loppujen linsenssien hankkiminen ja valioituminen rata- ja maastojuoksuissa. Lisäksi koitan etsiä kuvat joilla olisi näyttelyissäkin toivoa, kuvailumahdollisuuksia olisi luultavasti jo tänä viikonloppuna. Jalostusoikeudesta olisin myös kiinnostunut, kunhan poika on ensin saavuttanut toivomiani tuloksia. Agility ja maastoesteet taas voisivat olla sellaisia juttuja, joita kokeillaan silloin tällöin.

Toinen koira, josta olen kiinnostunut, on Espiral Alfa Cassiopeia. Sille voisin nimetä oikeastaan lähes täysin samat tavoitteet kuin jo edellä luettelin, sillä tyttö tulisi kenneliini (tuore myöskin) Jaroziihin, jossa käyttö on myös etusijalla. Noilla kuvilla käytäisiin tietysti näyttelyissäkin, sillä tuntuu että niillä olisi mahdollisuuksia vaikka mihin. Agility ja maastoesteet olisivat myös Grizalla vaihtelun vuoksi silloin tällöin ohjelmassa. Jalostuskäytöllekään ei liene esteitä?

Siinä olis mun sepustukset, sano jos kaipaisit lisätietoja tai muuta, vastailen mielelläni :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Corusant'sin/Tieran asukkaita

Hei ilman muuta molemmat lähtee sulle! Emmä mitään lisätietoa kaipaa, kyllä mä sut tiedän ;) Jos viitsit tässä lähiaikoina kyhätä molemmille sivut, ja Rein kuulumisia olisi kiva joskus kuulla, kun on oma kasvatti kyseessä.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: Corusant'sin/Tieran asukkaita, FCI 1,5,8,10

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Nyt kyllä pistit pahan. Lola tekisi mieli napata matkaan heti, mutta mulle on kyllä tulossa oma tervueren kasvatti tässä kesän aikana.. Eihän se tietenkään mitään haittaisi, aikaa olisi ja kaikkea. Ja sitten vielä tuo Neji. On se kyllä komea poika, mulla ei tosin ole faaraokoirasta yksiäkään kuvia.. Eikä tietoakaan siitä onko toi nyt ihan sellainen rotu joka innostaisi, vinttikoirajuoksut toki kiinnostaisivat, jos saisi noita sääntöjä selailtua. Harkintaan menevät molemmat, vaikka tuskinpa ainakaan molempia otan. Onko kummallekkaan mahdollista saada kuvia mukaan?
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Corusant'sin/Tieran asukkaita, FCI 1,5,8,10 UUSIA

Ääh, aina mä uhkailen etten anna ja sitte taivun kumminkin. No Nejin kuvat voit saada, Lolan kuvista (ja Lolasta ylipäätään) pitää neuvotella hayanon kanssa, koska osa kuvistaa saattaa ola (en ole varma) hayn ottamia, ja kun tyttö on tavallaan hayn kasvattikin ;D
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Mua khyllä himottais tuo Roosa ottaa Yläkertaan ekaksi whippetiksi <3_<3 Ihana väritys! Tiedustelisin vaan, että oliskohan kuvat mahdollista saada mukaan? :--------D Homma kato vähän riippuu siitä, jos ei kuvia tuu niin sitten en voi Rosaa ottaa koska ei ole muitakaan kuvia :----D Kiristystä.
Kuva
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Joo hei mä koitan tehä sivut jo huomenna. Onko muuten mun vvulin kisa-anomus tullut perille?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Tuulia: Äää! No saat mukaan jos otat Rosan :---D

Joana: Okei. Ja tota, nyt on >:D
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Oioi mahtavaa! :----D Tottakai Rosa pääsee meille Yläkertaan asustelemaan! Teen sivut tässä parin päivän kuluessa.
Kuva
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Musta tuntuu, että toi Neji on sitten kuitenkin parempi vaihtoehto. Saan kokeilla uutta rotua ja paria uutta lajia joihin noiden paimenkoirien kanssa ei pääse mukaan. Eli, jos sä pojan mulle vaan suostut Furenzaan antamaan niin mä sen hyvin mielelläni ottaisin. Sähän tiedät pitkälti Mayan perusteella millainen koti olisi tulossa eli kisautusta suht. aktiivisesti tosin vähän vaihtelevalla innolla. Lajeina olisi näillä näkymin ainakin näyttelyt ja toko, luultavasti agilitykin kunhan I-luokkaan tulee muun lauman puolesta tilaa. Vinttikoirajuoksuja ehkä myöhemmin kunhan pääsen paremmin sisälle touhuun, mejä näyttää sen verran yksinkertaisemmalta, että siinä varmasti myös kisataan. Bh-koe yritetään läpäistä ja mahdollisesti myös pari titteliä pelastuskoirakokeista. Eiköhän näillä alkuun päästä =)
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Selvä juttu, sulle lähteepi. Sivuja jos jaksat tässä lähiaikoina kyhätä. ;)
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Sivut yritän tehdä huomenna, mutta viimeistään tässä parin päivän sisällä.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Hei miä voisin ton Miyun ottaa jos uskalat antaa sen miule :) Varmaa mun kisaamisen tiiet? ;)
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Tässä olisivat sitten Nejin uudet sivut. Niin kuin kisakalenterista näkyy mä päätin sittenkin jättää sen tokon pois, kun ei oikein faaraokoirien luonteeseen sovi. Luulen myös päässeeni jollakin tavoin sisälle vinttikoiraurheilun ihmeelliseen maailmaan eli koejuoksut aloitetaan myöskin, jotta ne lisenssit saataisiin.
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Teen Rosalle sitten sivut kun saan Yläkerran ulkoasuhässäkän pois alta. 8_8

OT/ Häiritsen teitä nyt VVULin asioista, mutta laitoin kisa-anomusta tulemaan. :mrgreen:
Kuva
Vastaa Viestiin