Kenneleitä jotka ottavat yksityisiä?
-
Elisa
- Alkupalat
Kenneleitä jotka ottavat yksityisiä?
Eli minulla olisi kaksi koiraa, molemmat amerikan akitoja, jotka pitäisi saada jonnekin yksityisiksi. Itse huolehdin kisautuksen ja hoitamisen, sivujen päivityksen ja tietysti maksan koirien asumisen kennelin omistajalle.
Toivoisin että joku ilmoittaisi kennelin/kenneleitä joihin yksityisiä otetaan. :)
Toivoisin että joku ilmoittaisi kennelin/kenneleitä joihin yksityisiä otetaan. :)
Vain elämää, ei sen enempää. :>
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Elisa
- Alkupalat
Re: Kenneleitä jotka ottavat yksityisiä?
Ok. Jos muita kenneleitä löytyy, niin otan tiedon mielelläni vastaan!
-
Dien
- Nakkisotilas
- Viesti:
Nitrogeniin voisin ottaa, mutta kun majailen Fyyn(?) domainilla niin tunnuksia en sinulle voi antaa. Vanha Nitrogenin, mikä on freewebsissä voin kyllä tunnukset antaa tai luon sinulle awardspaceen ftp:llä käytettävän sivutilan :)
Love is not a victory march
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
½ot/ suunnittelin joskus pari vuotta sitten perustavani yksityistallia vastaavan paikan koirille, mutta se ei sitten ikinä valmistunutkaan :D. Ehkä vielä joskus! Jos kysyntää olisi.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Murhapolttaja
- Kanada
Mä en kyllä koskaan ole haltsannut käsitettä "yksityinen koira". :D Yksityishevoset ymmärrän, kun nehän asustelevat tallissa, mutta yleensä kyllä koirat ovat ihan sen omistajansa kanssa samassa talossa eivätkä tarvitse mitään erillistä "kenneliä".
Of all the liars in the world, sometimes the worst are your own fears.
-
Elisa
- Alkupalat
Dien: Käyn kurkkaamassa tuolla Nitrogenissä :)
Mona: Minulla ainakin olisi tiedossa muutamia muitakin koiria jotka etsivät kattoa pään päälle. :D
Murhapolttaja: Näinhän se yleensä on että koirat ovat kotona omistajan kanssa. Mutta esimerkiksi eräällä ystävälläni on koira, joka elelee hänen ystävänsä luona, koska hänellä ei ole mahdollisuutta koiraa kotonaan pitää. :) Että on näitä yksityiskoiria oikeassakin elämässä. :>
Mona: Minulla ainakin olisi tiedossa muutamia muitakin koiria jotka etsivät kattoa pään päälle. :D
Murhapolttaja: Näinhän se yleensä on että koirat ovat kotona omistajan kanssa. Mutta esimerkiksi eräällä ystävälläni on koira, joka elelee hänen ystävänsä luona, koska hänellä ei ole mahdollisuutta koiraa kotonaan pitää. :) Että on näitä yksityiskoiria oikeassakin elämässä. :>
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mullekin mahtuu muutama yksityinen koira Gendarme'siin jos vielä paikkaa haet :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
- Kelmi
- Ei riitä.
Päivittäisitkö sivuja itse vai joutuisiko kennelin omistaja päivittämään? Kun esimerkiksi yksityishevosilla on oma sivu omistajan valitsemassa sivutilassa (yleensä juuri nämä "ilmaissivutilat"), eikä kennelin sivuilla.
'saan sut mua haluamaan'
palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
-
Elisa
- Alkupalat
Kuunsirppi: Käyn katsomassa Gendarme's:issa, kun noiden kahden lisäksi on koiria jotka omistan, mutta jotka eivät asu missään. :(
Kelmi: Kuten ensimmäisessä viestissä kerroin, päivitän itse.
Kelmi: Kuten ensimmäisessä viestissä kerroin, päivitän itse.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Okei, kerro sitten, tuotko jonkun koiran/koirat Gendarme'siin yksityisiksi.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
Johanna
- Nakkisotilas
Tuo yksityisten ottaminen voisi olla ihan kivakin juttu, jota voisi sitten mahdollisesti joskus ajatella.
Mutta, en oikein vielä saanut selvyyttä, miten homma käytännössä näin koirilla toimii. Tietenkin jokainen menee tyylillään..
Mutta, en oikein vielä saanut selvyyttä, miten homma käytännössä näin koirilla toimii. Tietenkin jokainen menee tyylillään..
Taukoilua.
-
Jenna
- Kanada
-
Elisa
- Alkupalat
Jenna: Käyn katsomassa Petite´s kennelin, kunhan pääsen kotiin, eli tuossa su-ma. :>
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Metsiksestä löytyy jo yksi yksityiskoira, ja tilaahan meiltä löytyy. Osalla sivuista on jo tuleva ulkoasu, ja tila saattaa näyttää sekavalta, mutta katsasta toki. Muuta-osiosta löytyy hieman kirjoitettua yksityiskoiratoiminnastamme.
Metsämansikan tila
Metsämansikan tila