saa lukottaa, koirat myyty!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kaisu
Nostaa rautaa

Re: M: 3 x silkkiterrieri, 2 x basenji

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

laitetaan (ku vaan jaksais :D)

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Vera
Vuohenruokaa

Re: M: silkkiterrieri, basenji

Viesti Kirjoittaja Vera »

Oii! Rene on todella ihana koira. Jos se on vielä vapaa, niin olisin todella kiinnostunut siitä. Renelle olisi paikka täällä -> http://www.freewebs.com/mignondogs/index.html Rakastan silkkiterrierejä. Renen mahdollinen uusi koti olisi hellä ja rakastava. Kisauttaisimme <- kirjoitinko oikein? sitä silloin tällöin esim. näyttelyissä. Saako Renen luonteen keksiä itse? Tai kun en ainakaan nähnyt sitä. Ja vielä, jos ihmettelet, niin sivuni ovat muuten valmiit, paitsi kauppa ja muuta-osio ovat vielä kesken. Vastaileppa pian ;)
the weather changes
Kaisu
Nostaa rautaa

mun puolestani sä saat Renen. :)) olis kiva, jos piakkoin saisin sivutkin tietoon, ja voitte sitten kisaamisenkin aloittaa. :))

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Vera
Vuohenruokaa

Renen sivu

[/url]http://mignondogs.webs.com/rene.html[/url] <- Tuossa olisi Rene herran sivu. Luonteesta vielä sen verran, että pitääkö minun itse kirjoittaa se? Tai kun ainakaan sitä ei näkynyt. Ja vielä, en oikein saa selvää tuosta kuvan tekijänoikeuksista, niin voisitko selittää miten se pitää laittaa, tai siis kyllä minä tiedän, mutta en älynnyt kun siinä luki: "Tangoo dog in the picture: ?" :)
the weather changes
Kaisu
Nostaa rautaa

valitettavasti kuvat eivät tule mukaan, sillä olen aikanaan Tangoolta kysynyt niistä, eikä niitä kuulemma saa antaa eteenpäin. valitan. ja luonne sun on kirjoitettava itse. mutta kiitos sivuista. :))

edit. tosin jos sä saat Tangoo'n vielä yhteyttä niin voithan sä kysästä. ;))

Vera
Vuohenruokaa

http://mignondogs.webs.com/rene.html <- Siis... niin, että onko noi kuvat hyvät? Luonteen kirjoittelisin kohta ;)
the weather changes
Kaisu
Nostaa rautaa

hyvät kuvat olet löytänyt. :))

Vera
Vuohenruokaa

Kaisu, voisinko siirtää Renen uuteen virtuaalikenneliini Zoanda Coatsiin? Mignon lopetti IRL kennelin saman nimen takia. Zoanda on siis kultaisianoutajia ja englanninspringerpanieleita kasvattava virtuaalikennel. Se on hieman "virallisempi" kuin Mignon. Olen jo kisauttanut yhtä kennelin koirista. Ja siksi vain yhtä, sillä kennel on niin uusi. Ossa olis: http://zoanda-coat.freehostia.com
the weather changes
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Jos et sattunut tietämään, niin mä olen aikoja sitten tuon Natha's De-Coran ostanut ja sen kanssa jo alottanut kisaamaankin ja tehnyt sivut ja ettinyt kuvat.
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
Vera
Vuohenruokaa

Ensinnäkin: Olet mennyt sekoittamaan kaksi eri koiraa :) Sinä luulit, että tarkoitin Coraa, mutta kyllä kirjoitin suomen kielellä Rene, joka on vähän aikaa sitten ostamani silkkiterrieri. Of blueheaven's Gregorex Grenny on ostamani koiran virallinen nimi.
the weather changes
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Ve_Ra, en puhunut sinulle, vaan tarkoitin, että Kaisun pitäisi ottaa tuolta listasta Cora pois, koska se ei ole enää myynnissä, koska olen ostanut sen.
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
Kaisu
Nostaa rautaa

Amyaki, kyllä tiesin sen sinulle myyneeni, tämä topick on vain vähän unohduksissa ollut. mutta juu, sulla se on eikä muille myydä. :DD

Ve_ra, juu siirrä vaan. on kiva että Rene pääsee sitten siltikin jatkamaan eloaan, ettei tuollaisiin nimenvaihto probleemiin kaadu. :DD

Lukittu