M: bpmu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

M: bpmu

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Myydään belgianpaimenkoira malinoisuros Joy Vision Urban Gunshot "Faas". Syntynyt 25.10.08 ja samassa pentueessa oli viisi sisarusta (Joy Vision Until Dawn, Joy Vision Use Your Spirit, Joy Vision Upper Class Coyote, Joy Vision Upon The Sky ja Joy Vision Ugly Chicago). Faasin tämänhetkiset sivut löytyvät osoitteesta http://athariwa.org/joy/Faas.html

Poika tahtoo ja tarvitsee aktiivisemman ja monipuolisemman kodin, kuin mitä sillä nyt on. Urokselta löytyy sopivasti särmää ja innokkuutta moneen eri lajiin. Omaa jo valmiiksi RH-T A:n ja yhden I-tuloksen TOKOsta.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: M: bpmu

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mua kiinostaisi tallainen maliuros Bakemonoon. Siellä on tällä hetkellä kuusi koiraa, mutta mulla olisi tosi hyvin tilaa alemmissa luokissa, että tää pääsis heti kisakentille mm. pk-lajeihin, pelastukseen ja paimennukseen, tietty kaikissa tokoissa ja ageissa ja sellasissa tultais kisaamaan. Kisanäyttöä mulla olis näyttää Max ja Sakke, voit vapaasti katsoa myös muiden koirien kisakalentereita. Mun toisessa kennelissä on hiukan kisatumpia koiria, koska ne on ollu mulla pidempää ja sieltä pari hyvää esimerkkiä olis Viima ja Haru
Tässä sitten olis noi kuvat ongelmana. Mulla ei ole enempää rakennekuvia, mutta mulla on kyllä tosi hyviä toimintakuvia mali uroksesta. Kaavailin tallaisia kuvia
http://www.odcenicka.cz/Fotogalerie/Akc ... b98f82.jpg
http://www.odcenicka.cz/Fotogalerie/Akc ... 669115.jpg
http://www.odcenicka.cz/Fotogalerie/Akc ... ddfe48.jpg
http://www.odcenicka.cz/Fotogalerie/Akc ... bf195b.jpg
Eli hyvin käyttöpainotteiseksi koira tulisi jäämään.

Takaisin, että se saisi elinikäisen kodin Bakemonosta, jossa sillä kisattais ahkerasti ja monipuolisesti monissa lajeissa (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Voi eikä! Oon ihaillut tuota koiraa ties kuinka pitkään ja oon just etsimässä malinoisurosta itselleni! o_O Pakko laittaa vielä tarjousta, vaikka Rebecca ehtikin ensin..

Faas saisi aktiivisen ja kisaavan kodin Redwickistä. Tällä hetkellä kennelissä asustaa seitsemän belgianpaimenkoiraa, joten tilaa kyllä riittäisi. Omistan vasta yhden malinoisin ja toinen olisi unelma! Kisaan koirieni kanssa vähän kaikissa lajeissa panostaen erityisesti käyttölajeihin. Palveluskoiralajit, paimennus, tottelevaisuus ja agility ovat ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä eli niissä ainakin kisataan valioitumiseen saakka. Niiden sivussa myös maastoesteitä, flyballia, koiratanssia, vesipelastusta sekä pelastuskoirakokeita tultaisiin kokeilemaan. Näyttelyissäkin vierailtaisiin silloin tällöin. Mielelläni voisin ottaa nuo entiset kuvat käyttöön (pyytäisin tietysti luvat) tai etsisin uudet, tässä tapauksessa käyttökoiran kuvat. Kisanäyttöä voit katsoa esimerkiksi Daralta ja Indiltä.

Pystyn takaamaan, että Faas saisi elää koko loppuelämänsä Redwickissä. Toistaiseksi en ole kovin monesta virtuaalikoirastani luopunut kuin ainoastaan erityistapauksessa. Belgianpaimenkoiriin innostus ei ainakaan ole laantumassa, päinvastoin! Faas olisi mukava täydennys Redwickin koiralaumaan =)
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Kummatkin tarjoukset ovat ja olivat erittäin houkuttelevia ja vakuuttavia, mutta reiluuden nimissä Faas lähtee ensimmäiseksi tarjonneelle, eli Rebecalle. Ilmoitathan uroksen uudet sivut minulle kahden viikon sisään, PM:llä tai sähköpostitse.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

No voihan harmi :< Mutta olisiko Kettu ok, jos laittaisin nuo Faasin entiset kuvat sitten tulevalle malilleni? (:
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Siinähän laitat, no problem.
Vastaa Viestiin