Syysruskaan KV Näyttely 28.6.2009! TUOMARIT LOOK!

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Syysruskaan KV Näyttely 22.6.2009! VIP 19.6

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Ja jos tosiaan on niin vaikeeta pitää yksin, niin kuin olet tuossa sanonut, niin miksi sitten pidät? Jos homma on sulle liian raskas yksinään, niin miksi sitten teet sillai.
Samaa mäkin vielä mitä jannukin. Tuomarit saavat heti ruveta tuomaroimaan vipin jälkeen.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

eli nyt siis ei saa vielä tuomaroida? varmistan vaan etten mene tuokkimaan ennen kun kaikki on lisätty mukaan.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

No just senhän takia mä kyselen, että onko ne mun koirat ees siellä mailissa, kun VIP on ollut ja tuomarit saavat näyttelysääntöjen mukaan aloittaa tuomaroinnin heti sen jälkeen.

Ja omasta mielestä en kyllä kysele turhia, miks muissa topiceissa saa kysyä onko oma ilmo tullut perille, mutta täällä ei saa? :------D
Kati kirjoitti:Eipä kukaan yhteen näyttelyyn elämäänsä kaada..
Oonko mä muka sit sanonut niin? Kappas, en huomannutkaan. :D

Summerille vielä tiedoksi, että näyttelypäivämäärään mennessä kaikki pitäis olla ihan maalaisjärjenkin perusteella tuomaroituna, tai siihen pitäisi ainakin pyrkiä. Eihän IRL -näyttelyissäkään tuomarit tuomaroi vasta viikon päästä sovitusta päivämäärästä. Virtuaalikoiramaailmassa ihmisillä on vaan niin paljon muita tärkeämpiäkin asioita, niin tulokset eivät siksi tule ajallaan.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Summer »

Siirrän sitten vipiä
:roll:
Kuva Kuva Kuva Kuva
donga
Vuohenruokaa

Re: Syysruskaan KV Näyttely 28.6.2009! VIP 27.6

Viesti Kirjoittaja donga »

Oikeesti ihmiset - :roll:. Lukeeko ihan säännöissä, että heti kun VIP on mennyt niin seuraavalla sekunnilla saa aloittaa tuomaroinnin? Ok, jos lukee, mutta ei nyt kovin fiksusti oo ajateltu... koska ei voi olla varmaa, että näyttelyn lisääjä on just sillon koneella lisäämässä osallistujia ja just kaikki on lisätty sillä viimeisellä hetkellä, jotka ovat ilmottautuneet ennen viimeistä ilmottautumishetkeä. Mä en nyt oikeen ymmärrä joidenkin ihmisten logiikkaa taas, eiköhän se olis ihan oikeutettua, että näyttelyn järjestäjä lisää siihen tahtiin ku kerkee, koska KV näyttelyissä varmaan on pikkasen niitä osallistujia? Ja, että näyttelyn järjestäjä sitten ilmoittaa tuomareille, kun saa aloittaa, tuskin se nyt niin parin tunnin (tai wou, ehkä jopa päivän!) päälle on, tietty jos on menoja niin sitten on, mutta ilmoittaa siitä nlyn pitäjälle tai tuomaroi myöhemmin.

Musta on positiivista, että Summer on jaksanut järkätä ees KV:n, mä en jaksais järkätä, koska tiiän, että täällä on (ei, en tarkoita kirjaimellisesti teitä) sellaisia ihmisiä, jotka tuli perseen alla tulevat jankkaa ja änkyttää, että huoh.
Et tsempitykset Summerille tän näyttelyn suhteen, toivottavasti tulokset tulevat ja kiinnostus ei lopu!
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Joo, ehkä mäkin olin taas liian äkkipikainen... Sori!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Summer
Ei riitä.
Viesti:

donga kirjoitti:Oikeesti ihmiset - :roll:. Lukeeko ihan säännöissä, että heti kun VIP on mennyt niin seuraavalla sekunnilla saa aloittaa tuomaroinnin? Ok, jos lukee, mutta ei nyt kovin fiksusti oo ajateltu... koska ei voi olla varmaa, että näyttelyn lisääjä on just sillon koneella lisäämässä osallistujia ja just kaikki on lisätty sillä viimeisellä hetkellä, jotka ovat ilmottautuneet ennen viimeistä ilmottautumishetkeä. Mä en nyt oikeen ymmärrä joidenkin ihmisten logiikkaa taas, eiköhän se olis ihan oikeutettua, että näyttelyn järjestäjä lisää siihen tahtiin ku kerkee, koska KV näyttelyissä varmaan on pikkasen niitä osallistujia? Ja, että näyttelyn järjestäjä sitten ilmoittaa tuomareille, kun saa aloittaa, tuskin se nyt niin parin tunnin (tai wou, ehkä jopa päivän!) päälle on, tietty jos on menoja niin sitten on, mutta ilmoittaa siitä nlyn pitäjälle tai tuomaroi myöhemmin.

Musta on positiivista, että Summer on jaksanut järkätä ees KV:n, mä en jaksais järkätä, koska tiiän, että täällä on (ei, en tarkoita kirjaimellisesti teitä) sellaisia ihmisiä, jotka tuli perseen alla tulevat jankkaa ja änkyttää, että huoh.
Et tsempitykset Summerille tän näyttelyn suhteen, toivottavasti tulokset tulevat ja kiinnostus ei lopu!
Olen samaa mieltä Dongan kanssa. :)
Kiitos Donga, että edes sinä osaat olla mukava, ja kannustaa. Tuo KVhän on todella kova urakka, ja olen päättänyt pitää sen loppuun asti. Eli ottakaa kaikki turrikat Dongasta mallia. Tälläinen turrikka kuuluisi saada stipendin! :)

Ja Pehko, kaikki joskus ovat äkkipikaisia. Mitäpä tuosta : D
Kuva Kuva Kuva Kuva
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Re: Syysruskaan KV Näyttely 28.6.2009! VIP 19.6

Muuten, kaikkien osallistumiset ovat tulleet s-postiin, ja lisäilen niitä hissukseen. Jos ne yhdellä kertaa lisää, menee kiinnostus. Joten hitaasti etenee, mutta pysykää toki pöksyissänne ;)
Kuva Kuva Kuva Kuva
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Juu, ei mitään kiirettä kun asia on kuitenkin hoidossa. :) KV:ssä on taatusti paljon puuhaa yhdelle ihmiselle!
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Juuri näin. Enää päälle 30 ilmoittautumista *bilebile*
Hei ihanat turrit, lupaan teille, että tänään kaikki osallistujat ollaan lisätty! Ja yöllä voisinpa noita ruveta tuokkimaan. Pitäinee katsoa kuinka käy... Kun kävi irlssä vähän hassusti. Polvi aivan auki. Meninpä pyörällä ajamaan vähän kovempaa ja käännyin jyrkästi. Asfalttilla oli irtokiviä ja pyörä lipesi alka. Jessuksen kipeä se on ja käveleminen on yhtä klemppaamista. Mutta, btw. se on ollutta ja mennyttä. Nyt eletään tätä aikaa ja lisäilen näitä ilmoittautumisia tosiaakin vähän väliä. VIP siis menee tänään, eli viime ilmoittautumiset kannattaa tehdä! : D
Kuva Kuva Kuva Kuva
Pilvi
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Mä voisin ottaa tuomaroitavaksi 10 kokonaan. Oisko mahdollista päivittää nuo tuomarilistat, kun Katikin näytti lupautuneensa tuomaroimaan pari (vai kolmekin) ryhmää edellisellä sivulla. Voisin ottaa 10 lisäksi enemmänkin, mutta kun en tiedä mitkä tarvitsevat vielä tuomaria. :)
Kuva
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Aij joo hups. Kiitoksia että ilmoittelit tuostakin. En olisi huomannut :D
Joo ja olisi mukavaa joo jos ottaisit tuon kympin ja risat :=)

EDIT: Enää hieman osallistumisia.. alle 20. :=) Jeij!
Kuva Kuva Kuva Kuva
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Viimeisiä viedään. Nyt tarvittaisiin niitä tuomareita hooi! :D
Kuva Kuva Kuva Kuva
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Nonniin, pienimmästä päästä osallistujat lisätty. Vielä on alle 10 SUUUURTA osallistumis viestiä.
Kuva Kuva Kuva Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Onkos se mun oma siellä kymmenen suuren mukana (fdhenji @ gmail . com)? :D Katoin että ainakaan vielä mun koiria ei oltu lisätty. :)
Vastaa Viestiin