Etsitään pientä koiraa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Etsitään pientä koiraa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Eli etsin koiraa, MINI-kokoista tällä kertaa. Olen tässä miettinyt, että siirtäisin Sunburn'sista kaikki muut koirat (paitsi tollerit) yksityisiin ja haluaisin sinne yksi tai kaksi pikkukoiraa vipeltämään (: Olen ahkera kisaaja, mutta nämä pikkukoirat tulisivat vähän rauhallisempaan kisautukseen. Luvassa olisi kuitenkin näyttelyitä, BH-koe, agilityä ja maastoesteitä ainakin, mutta tokoa yritetään myös päästä kokeilemaan. Ehkä myös hupilajeja, mutta kisalajit päätetään koiran ehdolla.

Kisanäyttöä voi katsoa Sunburn'sin koirilta, tässä, tässä ja tässä pari näyttöä.

Entä rotu? Se tässä onkin ongelmana, en yhtään tiedä minkä rotuisen pikkukoiran haluaisin :mrgreen: Joten tarjotkaa jos teiltä MINI-koiria löytyy vailla kotia, olen avoin kaikille ehdotuksille!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: Etsitään pientä koiraa

Viesti Kirjoittaja Nettah »

http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=4869

eli meillä sheltti- ja gööttipentueet luultavimmin tulossa, jos kiinnostuneita löytyy tarpeeksi. :) Tai no gööttipentue 99% varmuudella ainakin tulossa, joten sieltä ainakin sen pennun saisi :)
Gööttihän on nyt vähän harvinaisempi rotu virtuaalimaailmassa, mut sheltti sitten yleisempi. Mini-kokoinen gööttihän on, ja sheltinhän saa sitten kanssa mini-kokoiseksi :)
Mä en mitään kauheen aktiivista kisautusta vaadi, mutta kyllähän se olis kiva jos kisan kuukaudessa pääsis koira ees käymään. Tärkeintä on loppujen lopuks kuitenkin se pysyvä koti, mutta tietty toivois että koiralla kisautustakin on. ;)
Mutta jos sua kiinnostais sheltti tai gööttinen niin käyppä tonne kirjustelemassa, sieltä voit katella vanhemmista sun muistakin juttua ;)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Tuommoinen gööttilapsi alkoi kiinnostaa! :D Pistän tuonne pentuetopikkiin tarkempaa infoa.

Vielä saa tarjota!
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Multa olis varmaankin piakkoin tulossa Breathtakingiin havannankoirapentue, jossa emänä olisi Hilu, ja uroksena evm-koira, eli uutta verta olisi tulossa pieneen havannankoirakantaan :> Pentue tulee ajankohtaiseksi kun Hilu saa vielä kolme vKUMAa agilitystä ja yhden MEKUMAn maastoesteista. Havat ovat aktiivisia pikkukoiria moneen menoon, mutta pärjäävät vähemmälläkin toiminnalla. Mulla ei ole vielä aiheesta varsinaista pentueilmoitusta koska kisaaminen on pikkiriikkisen kesken. Kuvia saattaa löytyä multa mukaan, kunhan selaan näyttelykuvat läpi.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Amerikankääpiöterrierinarttu Disa oisi vailla aktiivista kotia. 8) Kuvat ei tuu valitettavasti mukaan. Akt onkin hieman harvinaisempi rotu virtuaalimaailmassa ja ehdoton minikoiriin kuuluva : D
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Olisitkos kiinnostunut papillon uroksesta? http://www.freewebs.com/vkbelieve/flash.htm

Papilloneitakaan ei hirveän montaa kasvattajaa yms. ole jt. on hyvät mahdollisuudet pärjätä esim. näyttelyissä (tietysti kuvasta riippuen!) En vaadi aktiivista kisautusta vaikka se olisikin todella kiva jos pojalla kisattaisiin suht. paljon. Flash:illa on kisattu näyttelyissä ja agilityssa ja koiratanssia on kisattu mutta muitakin lajeja saa koittaa kun energinen koira onpi.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Hups, pääsipäs tämä tippumaan! Papillon ei oikein iskenyt, mutta tuota Joanan havannankoirapentuetta mietin pitkään.. Jos et himokisautusta vaadi, niin olisin kiinnostunut pennusta :D

Mei, jos Disa on vielä vailla kotia niin ottaisin hänet mielelläni yksityisiini asustelemaan. Kuinka aktiivista kisautusta vaadit? Agilityyn, maastoesteisiin ja näyttelyihin tyttö pääsisi ainakin aina kun kisoja tulee vastaan sekä BH-koe suoritettaisiin (:
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Juu, kyllä tuo Disa on vielä kotia vailla, että kyllä sä voit tottakai sen ottaa. En vaadi mitään himokisautusta, mutta oishan sitä aina välillä mukava nähdä kisakentillä. Eli kyllä Disa sulle lähtee,
ilmottele vaikka mulle yv:llä tai tähän topaan Disan uudet sivut, kun ne valmistuu. 8)
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mä en kehtaa vaatia himokisautusta, koska en siihen ainakaan itse pystyisi, joten mulle on ok muutama kisa kuussa ihan oman jaksamisen mukaan :) Voin vaikka vielä laittaa yksityistä lähempänä, vaikka luultavasti alan tätä kohta jo enemmänkin mainostamaan :>
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Selvä homma molemmille! :D Disa saa sivunsa huomenna, lähetän ne sitten yksärillä. Ja pistä vaan Joana yksäriä kun pentue on lähempänä (:
Vastaa Viestiin