Ostetaan mahdollisesti cockerspanieleita sekä joku iso koira

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Jetta
Alkupalat

Ostetaan mahdollisesti cockerspanieleita sekä joku iso koira

Viesti Kirjoittaja Jetta »

Frida-cockeri löysi tiensä luokseni, joten enää ei ole etsinnässä ensimmäinen virtuaalikoira. :-) Myytäviä cockereita voi kuitenkin halutessaan vilautellä. Myöskin jotain isoja koiria - haussa vähän isompi koira cockereiden sekaan tulevaisuudessa.
Kuva
kirby
Höpsö veitikka

Re: O: Ensimmäinen virtuaalikoira - cockerinarttu

Viesti Kirjoittaja kirby »

--> tsekkaas tää: viewtopic.php?f=15&t=4297

Tuolla on myynnissä cockerinarttu Copel Ceasefire For You eli "Frida". Itse en ole kasvattaja enkä voi koiraa sinulle myydä, mutta olen koiran entinen omistaja joten en usko että Miira pahastuu jos hänen puolestaan yritän etsiä tytölle kotia. :) Voisit tohon linkittämääni topaan mennä kyselemään koirasta, jollei Miira huomaa tätä topaa ensin.

Ja kyllä mä olen semmosen käsityksen saanut (kun mulla on ollut kaksi Copelin kasvattia sekä tälläkin hetkellä yksi) että olen voinut kysyä Miiralta (kasvattajalta) mitä vain ja hän todella mukava ja kiva ihminen! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Jetta
Alkupalat

Re: O: Ensimmäinen virtuaalikoira - cockerinarttu

Viesti Kirjoittaja Jetta »

irkkulikka, kiitoksia. :-) Pitää kyllä ehdottomasti käydä kurkkimassa, tuntuu vähän hassulta olla näin aloittelija ja tietämätön. Kuitenkin kun hevosista siirtyy virtuaalisesti koiriin on taas aivan uudet kuvioit. Toivotaan että pian pääsen jyvälle muutenkin asioista eikä tarvitse kamalasti ihmisiä häiritä kyselemällä tyhmiä.

Ainiin, tuonnin voisin myös mahdollisesti ottaa, jos joku on jonnekkin päin lähdössä.
Kuva
jade
Kriisissä

Re: Ostetaan mahdollisesti cockerspanieleita sekä joku iso koira

Viesti Kirjoittaja jade »

Mulla olisi cockerin kaveriksi hyvin sopiva walesinspringerspanielinarttu vailla kotia, oma kasvatti joka palautui takaisin entiseltä omistajalta.
Tyttö on nimeltään Hugs 'n Kisses Fleck, kutsutaan Kiiaksi (sen voi toki muuttaa jos haluaa) ja neidin tiedot löytyvät tästä topicista.
Haluaisimme Kiian kisaavaan ja pysyvään kotiin. Meiltä voi saada kuvat mukaan mikäli ei itseltä löydy.
KuvaKuvaKuva
Vastaa Viestiin