Folge
- Tintti
- Ei riitä.
- Viesti:
Folge
Nyt se on valmis! Eli puolen vuoden tauvon jälkeen uusi kennel nousee pystyy ja uudella nimellä!
FOLGE - Käy sisään!
Kommenttia, kommenttia!
FOLGE - Käy sisään!
Kommenttia, kommenttia!
Olen terroristiterrieri.
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!
-
neean
- Nostaa rautaa
Re: Folge
Kommaan nyt jotain, mutta ei oo varmaan mitään rakentavaa (((:
Itse nimestä en oo oikein varma tykkäänkö, se on erillainen ja ihan mukava joo .. Kirjoitettuna se on kivempi kuin lausuttuna. En tiiä miks, mutta mulla tulee heti mieleen sumu tosta nimestä.
No kuitenkin ... Ihastuin tohon enter kylttiin heti ! Siinä on kivat fontit ja kuvakin on valittu hienosti. Silti häiritsee hieman, että ton koiran pää melkein osuu tohon ylärajaan, eli jotenkin ahtaan näkönen. Ja sitten ton taustan väri sopii tohon kivasti ja muutenkin se on kiva !
Ulkoasun värit seuraa enter-kyltin taustan värejä, joka on hyvä. Itse pidän tuon ulkoasun väreistä toodella paljon! Se näyttää hienolta, kun vihreää, beigeä ja valkoista sekoitetaan yhteen..! Todella onnistuneet värit, miellyttää ainakin mun silmiä. Tekstejä en jaksanut lukea (oon laiska), joten en siis löytänyt virheitäkään (: Tekstiä oli ihan kiitettävästi ja koristekuvat piristi sivuja kivasti. Olivat ehkä tosin hieman liian isoja mun makuun, mutta ei nyt kauheesti haitannut. Ja tuo tyyli millaiset ne oli, oli kiva!
Väliotsikot oli kivalla fontilla ja nekin sopivat hyvin ulkoasuun! Ainoa mikä tuolla sivuilla häiritsi kaikista eniten oli, että koirien sivuilla oli aivan erilainen ulkoasu, kuin koko kennelillä. Sitten ei olisi niin haitannut, jos koirien sivuissa olisi ollut edes vähän samaa vihreää tai beigeä. Tämä jäi häiritsee aika paljon!
Mutta muuten oikein onnistunut kennel ja pidin erityisesti sen väreistä ja toki kasvatusrodutkin ovat suosikkieni joukossa ! (:
(joo toi kommentti, ihan sekavaa :D)
Itse nimestä en oo oikein varma tykkäänkö, se on erillainen ja ihan mukava joo .. Kirjoitettuna se on kivempi kuin lausuttuna. En tiiä miks, mutta mulla tulee heti mieleen sumu tosta nimestä.
No kuitenkin ... Ihastuin tohon enter kylttiin heti ! Siinä on kivat fontit ja kuvakin on valittu hienosti. Silti häiritsee hieman, että ton koiran pää melkein osuu tohon ylärajaan, eli jotenkin ahtaan näkönen. Ja sitten ton taustan väri sopii tohon kivasti ja muutenkin se on kiva !
Ulkoasun värit seuraa enter-kyltin taustan värejä, joka on hyvä. Itse pidän tuon ulkoasun väreistä toodella paljon! Se näyttää hienolta, kun vihreää, beigeä ja valkoista sekoitetaan yhteen..! Todella onnistuneet värit, miellyttää ainakin mun silmiä. Tekstejä en jaksanut lukea (oon laiska), joten en siis löytänyt virheitäkään (: Tekstiä oli ihan kiitettävästi ja koristekuvat piristi sivuja kivasti. Olivat ehkä tosin hieman liian isoja mun makuun, mutta ei nyt kauheesti haitannut. Ja tuo tyyli millaiset ne oli, oli kiva!
Väliotsikot oli kivalla fontilla ja nekin sopivat hyvin ulkoasuun! Ainoa mikä tuolla sivuilla häiritsi kaikista eniten oli, että koirien sivuilla oli aivan erilainen ulkoasu, kuin koko kennelillä. Sitten ei olisi niin haitannut, jos koirien sivuissa olisi ollut edes vähän samaa vihreää tai beigeä. Tämä jäi häiritsee aika paljon!
Mutta muuten oikein onnistunut kennel ja pidin erityisesti sen väreistä ja toki kasvatusrodutkin ovat suosikkieni joukossa ! (:
(joo toi kommentti, ihan sekavaa :D)
- Tintti
- Ei riitä.
- Viesti:
Kiitos kovasti rakentavasta palautteesta! Koirien sivut ovat nyt tuollaiset, koska en jaksa sumplata koodien kanssa. :D
Pienennänkin nyt heti koristekuvia!
Pienennänkin nyt heti koristekuvia!
Olen terroristiterrieri.
- nettuz
- Alkupalat
No en oikeastaan keksi mitään muuta sanottavaa kuin että olet väkertänyt oikein ihanan kennelin. Kasvatusrodut ovat ihanat ja itse ainakin pidän aivan älyttömästi tuosta ulkoasusta. Myöskin koristekuvat antavat mukavan säväyksen. Ja enterkyltti sopii hyvin ulkoasuun. Tekstiäkin oli sopivasti, mutta se häiritsi että koirien sivut olivat ihan erilaiset kuin kennelin ulkoasu.
Folgen teksti on helposti luettavaa ja ymmärrettävää ja huomaa että olet panostanut siihen.
Rakastuin noihin pentue sivun kuviin, varsinkin tuohon ekaan, aww <33
Ja noiden mapattujen linkkien alla oleva kuvio tuo lisäpiristystä! :>
Folgen teksti on helposti luettavaa ja ymmärrettävää ja huomaa että olet panostanut siihen.
Rakastuin noihin pentue sivun kuviin, varsinkin tuohon ekaan, aww <33
Ja noiden mapattujen linkkien alla oleva kuvio tuo lisäpiristystä! :>
"Pientä mutta pippurista energiaa unohtamatta"
- Tintti
- Ei riitä.
- Viesti:
Kiitos kommentista! :D Itsekkin pidän ulkoasusta ja noista pentujen kuvista <3
Joo koirien sivut on sellaiset...
Joo koirien sivut on sellaiset...
Olen terroristiterrieri.