Minäkin olisin halukas jättämään tarjoukseni Milasta. Ennestään minulla on jo yksi saksanpaimenkoira Slackline Alstair Inky Black. Eli olisin kiinnostunut toisesta sakutytöstä :)
Eli....
Mila pääsisi Royal Velvet nimiseen kenneliin asustamaan muiden erirotuisten koirien kanssa.
Milan kanssa kisaisimme ainakin näyttelyissä, agilityssä, paimennuksessa, tottelevaisuudessa ja palveluskoiralajeissa. Myös noiden ohella kokeilemme flyballia ja koiratanssia miksei myös maastoesteitä, vesipelastusta ja pelastuskoiralajeja. Ja tietenkin kaikista noista lajeista pyritään valioksia asti kisaamaan ja palveluskoiralajeja kokeilisimme kahta tai kolmea eri lajia (PAJÄ, PAHÄ, IPO).
Minä voisin antaa kisanäyttöä: xxx xxx xxx xxx. Tuossa voit nähdä vähän kisautusperiaattteitani. ja tuossa on neljä parhaiten kisattua koiraa xD Ja tuo sijoitussopimus sopii minulle täydellisesti!!
Olisin ikionnellinen, jos Mila lähtisi meille ja jos saisi kuvat mukaan, kun ei ole nartulle juuri kuvia :)
Mutta toivotaan parasta.
Lukkoon!
- Mimmu
- Nostaa rautaa
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: M & S: saksanpaimenkoiranartut
Molemmat tarjoukset olivat todella hyviä, ja päätös oli vaikea. Päädyin kuitenkin siihen, että Mila lähtee Fannille sijoitukseen. Kuvat saa mukaan, copyksi Anna Mannermaa.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
^ Oi kiitos, teen sivut mahdollisimman pian. :)
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Vielä odottelen molemmilta sivuja.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Nakkisotilas
Oijoi, mä olen unohtanut koko sivut .____. Saan ikävä kyllä ne valmiiksi vasta maanantai-iltana kun pääsen omalle koneelle (en pääse kirjautumaan c-paneliin täällä "Todennäköisin syy: Osa tämän sivun sisällöstä vaatii, että käytetään ohjelmaa, jota ei ole asennettuna."). Laitan tänne maanantaina sen osoitteen, kun kotiudun Lappeenrannasta.
//Tässä Ritin uudet sivut.
//Tässä Ritin uudet sivut.
T A U K O
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kiitoksia Nona! :D
Tän topikin voikin sitten lukottaa kun molemmat tytöt löysivät itselleen kodin.
Tän topikin voikin sitten lukottaa kun molemmat tytöt löysivät itselleen kodin.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008