O: kolmea koiraa!
-
- Alkupalat
O: kolmea koiraa!
Minulla on ollut hevoset.comissa galluppi, missä mietittiin minkäniminen koiratiimi olisi tulossa ja päädyttiin sitten Me neljään. Kolme koiraa ja minä, siis. Nyt sitten etsitään niitä karvakorvia. Ajattelin että turhaanhan niitä hevoset.comista etsii. Jotain pikkuisia karvapalloja, mieluusti pari kertaa kisanneita, suvullisia rotukoiria. Olisin ostamassa vielä kaksi koiraa, joko pienen (terrierikokoisen) tai vähän suuremman. Ajatuksissa olisi esim. samojedi :>, jackrussel/parsonterrieri tai collie.
Kertokaa kommentteja nimestä ja rotuvalinnoista! Nyt on siis kohta sivut valmiit ja kaksi koiraa jo ostettuna.
EDIT// Etsin myös paria tallikoiraa, rodulla ei väliä kunhan ei mitään silkkiterrieri tyyppistä tai sellaista :)
Kertokaa kommentteja nimestä ja rotuvalinnoista! Nyt on siis kohta sivut valmiit ja kaksi koiraa jo ostettuna.
EDIT// Etsin myös paria tallikoiraa, rodulla ei väliä kunhan ei mitään silkkiterrieri tyyppistä tai sellaista :)
Minä ja kolme muuta karvaista ystävääni, lähdimme lenkille ja yhtäkkiä edessä näkyi suuri myynti-ilmoitus. Menimme heti katsomaan juttua.
-
- Höpsö veitikka
Re: O: kolmea koiraa!
"Pentueet"-alueella on ilmoitus mäykkypennuista, pitkäkarvaisia mäyräkoiria ei taida olla tällä hetkellä kisauksessa muuta kuin nuo minun kolme joten suvullista pk. mäykkyä ei taida saada muuten.
Itselläni oli sijoituksessa labbisnarttu BH Hk3 vPVA Sun Dan All That Why jonka pentuja olen kaupannut, koska Nalan kasvattaja ei tätä hommaa ottanut hoitaakseen.
Narttupennuista on yksi vain "pyörinyt" jaloissa, nimeltään tyttö on Kastepisaran Helmisimpukka "Simppu" lonkat on kuvattu A/A'ksi ja mejästä on yksi AVO1'n sekä noutajien taipumuskoe suoritettu (NOU1) hyväksytysti ja on saanut nome kokeesta ALO1'n.
Simppu on tainnut olla jo kolmella omistajalla, että tytölle etsitään nyt ehdottomasti pysyvää kotia.
Itselläni etsii kotia myös basset houndeja ja tolleri. Ja jos parsonrussellinterrieri kiinnostaa, niin katseles täältä.
Kotia etsii myös cairniuros Räyhän Sininen Enkeli "Rambo" joka on kisannut paljon, mutta sivut on hukkunut. Kuvat saisi minulta mukaan.
Oletko ajatellut kisata koirilla? :)
Itselläni oli sijoituksessa labbisnarttu BH Hk3 vPVA Sun Dan All That Why jonka pentuja olen kaupannut, koska Nalan kasvattaja ei tätä hommaa ottanut hoitaakseen.
Narttupennuista on yksi vain "pyörinyt" jaloissa, nimeltään tyttö on Kastepisaran Helmisimpukka "Simppu" lonkat on kuvattu A/A'ksi ja mejästä on yksi AVO1'n sekä noutajien taipumuskoe suoritettu (NOU1) hyväksytysti ja on saanut nome kokeesta ALO1'n.
Simppu on tainnut olla jo kolmella omistajalla, että tytölle etsitään nyt ehdottomasti pysyvää kotia.
Itselläni etsii kotia myös basset houndeja ja tolleri. Ja jos parsonrussellinterrieri kiinnostaa, niin katseles täältä.
Kotia etsii myös cairniuros Räyhän Sininen Enkeli "Rambo" joka on kisannut paljon, mutta sivut on hukkunut. Kuvat saisi minulta mukaan.
-
- Alkupalat
Uu, valinnanvaraa :D
Kyllä, kisaus olisi mahdollisimman aktiivista. Tuo Simppu kiinnostaa, kun on nuo kuvaukset ja kokeet tehty ja vähän kisausta ym. Sen voisin ottaa.
Rambonkin voisin tavallaan ottaa mut onks ne tiedot sit missään? Mutta ainaskin Simpun ottaisin jos sopii :)
Kyllä, kisaus olisi mahdollisimman aktiivista. Tuo Simppu kiinnostaa, kun on nuo kuvaukset ja kokeet tehty ja vähän kisausta ym. Sen voisin ottaa.
Rambonkin voisin tavallaan ottaa mut onks ne tiedot sit missään? Mutta ainaskin Simpun ottaisin jos sopii :)
Minä ja kolme muuta karvaista ystävääni, lähdimme lenkille ja yhtäkkiä edessä näkyi suuri myynti-ilmoitus. Menimme heti katsomaan juttua.
-
- Höpsö veitikka
Simppu lähtee sinulle mielellään (:
Rambon sivut ei toimi, koska oletan omistajan lopettaneen virtuaalijutut. Eipä poikaa ole kisoissa näkynyt eikä omistaja ole ilmoittanut sivujen vaihdoksesta joten päätin pojan laittaa myyntiin.
Rambolla on ollut tälläiset kuvat. Äkkiä googletin ja poitsu on suurimmaksi osaksi saanut erittäin hyvää (mutta on ainakin yksi erinomainen) näyttelyistä noilla kuvilla. Mejästä yksi AVO1'n ja agista ainakin 2x vKUMA. Tokosta myös yksi ALO1'n. (: Tai ei tuo Rambo nyt kaikkien mittapuussa ole paljon kisannut, mutta on se kisannut enemmän kuin nuo muut.
Rambon sivut ei toimi, koska oletan omistajan lopettaneen virtuaalijutut. Eipä poikaa ole kisoissa näkynyt eikä omistaja ole ilmoittanut sivujen vaihdoksesta joten päätin pojan laittaa myyntiin.
Rambolla on ollut tälläiset kuvat. Äkkiä googletin ja poitsu on suurimmaksi osaksi saanut erittäin hyvää (mutta on ainakin yksi erinomainen) näyttelyistä noilla kuvilla. Mejästä yksi AVO1'n ja agista ainakin 2x vKUMA. Tokosta myös yksi ALO1'n. (: Tai ei tuo Rambo nyt kaikkien mittapuussa ole paljon kisannut, mutta on se kisannut enemmän kuin nuo muut.
-
- Alkupalat
ui kun söpö. Jos sitten otan sen niin keksinkö ne tiedot vaiko miten?
-
- Höpsö veitikka
Drinkki-pentueen sivulta löytyy Rambolle nämä tarpeelliset tiedot (syntymäaika 10.09.08, isä, emä Sleep's Drongo evm., rotu cairnterrieri, väristä en varmaksi osaa sanoa mikä se on, säkä voisi olla vaikka 30,5cm, sukupuoli uros ja kasvattaja Veera, Räyhän) ja loput saat keksiä itse. (:
-
- Alkupalat
ok. otan sitten senkin.
-
- Höpsö veitikka
Rambo ja Simppu on sinun (: Jos haluat, niin kutsumanimet voi vaihtaa.
Haluaisitko ottaa Rambon sijoitukseen? Eli teettäisin joskus myöhemmin pentueen Räyhän nimiin, jos Rambo menestyisi kisoissa ja se olisi terve.
edit // hieno juttu (:
Haluaisitko ottaa Rambon sijoitukseen? Eli teettäisin joskus myöhemmin pentueen Räyhän nimiin, jos Rambo menestyisi kisoissa ja se olisi terve.
edit // hieno juttu (:
-
- Alkupalat
vaikka. :D
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
viewtopic.php?f=17&t=2649
tuolla suunnitelmissa pk. collie pentuja.
tuolla suunnitelmissa pk. collie pentuja.
-
- Alkupalat
ihan kivalta näyttää. Katsotaan vielä jos tulisi muita ehdotuksia.
-
- Alkupalat
Sivuissa saattaa kestää kun etsin vielä sitä ulkoasua.Susityttö kirjoitti:"Pentueet"-alueella on ilmoitus mäykkypennuista, pitkäkarvaisia mäyräkoiria ei taida olla tällä hetkellä kisauksessa muuta kuin nuo minun kolme joten suvullista pk. mäykkyä ei taida saada muuten.
-
- Höpsö veitikka
Sivuilla ei ole mitään kiirettä (:
edit // okei, ei mitään. Hyvä, että ilmoitit.
edit // okei, ei mitään. Hyvä, että ilmoitit.
-
- Alkupalat
ok. Päätin tehdä ulkoasun itse jne. että tulis nopsempaa mut nyt sitte tulikin koodauskökkö. Tuli joku virhe, että nyt sitte kestää vielä vähän pidempään. Saan sivut toivottavasti parin viikon sisällä.
-
- Analysaattori
- Viesti:
Haluaisitko kenneliisi bordercollieuroksen? Kasvattini Bordersky Copper on vailla kotia. Copper olisi oiva valinta tallikoiraksi. ;) Sillä se ei kamalaa kisautusta kaipaa, eikä sitä voi jalostukseen käyttää.