Firielin E (schipperke)
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Firielin E (schipperke)
kiva juttu :3 mulla ei itelläni oo schipperkekuvia yhtään, elikkä odottelen varmaan niitä tampereen kuvia <:
// mulle Firielin Epoch Making <:
// mulle Firielin Epoch Making <:
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Boogy esittäytyy!
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Kirsille kiitos sivuista, komia poika kyllä onpi n__n Niin ja tässä olisi myös oman ipanani sivut myös, Skaly esittäytyy. Sivuja saapi sitten alkaa laittamaan loputkin kun ehtii, mites tuota, millainen syntymäpäivä teille sopisi, kun nyt kuitenkin varaukset menivät aika nopsasti täyteen ja näin, niin pennut voisi toteuttaa aikaisemminkin jos teille sopii. Miltäs kuulostaisi 14.päivä helmikuuta?

- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Minusta tuo kuulostaa oikein hyvältä :)
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
^Oi, ystävänpäivälapsia. Sopii oikein hyvin <: Mä teen sivut tän päivän aikana tai viimestään huomenna.
// Firielin Epoch Making esittäytyy! Mesin kuvat tosiaan tulee sitten myöhemmin <:
// Firielin Epoch Making esittäytyy! Mesin kuvat tosiaan tulee sitten myöhemmin <:
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
- juulia
- Floodari
Heippa! Olen jo kauan ihaillut schipperkejä, erityisesti Firielin kasvatteja, ja olisin kiinnostunut kysymään F- pentueesta. Millon sellaista olisi suunnitteilla? Voinko laittaa sulle vaikka privatella, ää, millä nimellä sitä kutsuisin, jonkinlaista "ostotarjousta" pennusta F- pentueesta, jos sellainen on suunnitteilla? Katsos kun nää pennut revitään käsistä aina, olen huomannut töpöjä seuraillessani, niin silloin saisin ainakin varmasti pennun. Ellei sulla oo F- pennutkin jo menneet alustavasti. 

- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Mannalle suuri kiitos sivuista! (: Kuvailen sinulle sitten Tampereelta jos et sitä ennen kuvia ole saanut mistään.
^Juulia, hienoa että löytyy nyt jo kiinnostuneita seuraaville pennuille (: Ja F-pennuille ei vielä ole muita kiinnostuneita ehtinyt tulemaan :'D Olen miettinyt F-pentuetta omalle urokselleni Jazzille. Ennen pentuja olisi tarkoitus saada Jazzista paimennusvalio (kahden KUPI'n päässä) sekä tottelevaisuusvalio (kahden I-palkinnon päässä). Myöskin odotellaan josko tulisi kerättyä SERT'ejä sen verran että saataisiin se 7 maan muotovalion arvot kasaan (: Elikkä, pennut saattaisivat syntyä kyllä jo ensikuulle jos hyvin käy (; Ja kyllä ihan näinkin voisin luvatakin sinulle pennun jo, kunhan hieman jotain sivu- ja kisanäyttöä näytät.
^Juulia, hienoa että löytyy nyt jo kiinnostuneita seuraaville pennuille (: Ja F-pennuille ei vielä ole muita kiinnostuneita ehtinyt tulemaan :'D Olen miettinyt F-pentuetta omalle urokselleni Jazzille. Ennen pentuja olisi tarkoitus saada Jazzista paimennusvalio (kahden KUPI'n päässä) sekä tottelevaisuusvalio (kahden I-palkinnon päässä). Myöskin odotellaan josko tulisi kerättyä SERT'ejä sen verran että saataisiin se 7 maan muotovalion arvot kasaan (: Elikkä, pennut saattaisivat syntyä kyllä jo ensikuulle jos hyvin käy (; Ja kyllä ihan näinkin voisin luvatakin sinulle pennun jo, kunhan hieman jotain sivu- ja kisanäyttöä näytät.

- your my lucky ace
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Eli pennut syntyvät huomenna? :)
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Kyllä, syntyvät (: Pennut saa rekisteröidä sitten itse jos haluaa. Jennalta vielä sivuja odotellaan.

- your my lucky ace
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Pennut syntyneet. Synnytys kävi helposti ja pennut näkivät tänään päivänvalon ensimmäistä kertaa aamun sarastaessa (: Odotan vielä Jennalta oman pentunsa sivuja. Toivotan kaikille onnea pentujensa kanssa tulevaisuuteen (; Pennut saa siis rekisteröidä sitten itse. Penteen oma sivu löytyy täältä.

- your my lucky ace
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Jenna, sinulta kaipaillaan vieläkin sivuja (:

- your my lucky ace
-
- Kanada
Re: Firielin E (schipperke) JENNA
mä yritän mahdollisimman pian! Anteeksi tämä kestäminen! Koulu vie taas suurimman ajan :/
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Re: Firielin E (schipperke) JENNA
^ Juu ei mitään, ymmärrän kyllä erittäin hyvin IRL-kiireet (:

- your my lucky ace