Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Timberwolf
Velho
Viesti:

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Muuten, otetaanko me nyt tähän YVNL:ään muotovaliolistat, vai aiotaanko niille luoda esim. oma sivustonsa? Ja tuleeko tämä VFCI:n webhotellille vai muualle?

Selailin tätä keskustelua ja tulin siihen tulokseen, että kalenterisysteemiä ei virallisesti päätetty? Tuollahan oli kuukausittain, maittain ja vaikka miten jäsenneltyjä kalentereita. Vai annettiinko Choccoralle ohjeeksi maittainen kalenteri?
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Eliot. »

Timberwolf kirjoitti:Muuten, otetaanko me nyt tähän YVNL:ään muotovaliolistat, vai aiotaanko niille luoda esim. oma sivustonsa? Ja tuleeko tämä VFCI:n webhotellille vai muualle?

Selailin tätä keskustelua ja tulin siihen tulokseen, että kalenterisysteemiä ei virallisesti päätetty? Tuollahan oli kuukausittain, maittain ja vaikka miten jäsenneltyjä kalentereita. Vai annettiinko Choccoralle ohjeeksi maittainen kalenteri?
Ne mva listat tulee kai tähän samalle sivustolle, mutte se on vielä kesken. Mulle annettiin ohjeeksi maittainen.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Okei, kiitos tiedosta.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Toi maittainen on kyllä siitä vähän turhauttava että saa selata kaikki 11 maata läpi etsiessään niitä ajankohtaisia näyttelyitä. Tästä olikin jo aiemmin keskustelua. Olisi kisaajien kannalta mukavampaa jos nuo näyttelyt saisi laitettua kuukausittain tai ainakin jotenkin niin että kaikki käynnissä olevat näyttelyt näkisi yhdellä vilkaisulla.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

Ennn mä oo repimässä pelihousujani, oon vaan vähän väsyny ja kärttynen. :s Ei nyt ollu tarkotus mollata ketään maan alle, mut levis vähän.

Mäkin kannatan tuota lansun ideaa.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Voin tehdä niin, että voi valita miten katsoo, esim kaikki uudet näyttelyt(tai että vaikka viisi uusinta), ja eri vaihtoehtoja.

Muokkailen sitten illemmalla, nyt oon koulussa...
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Ellu kirjoitti:Minnea poistatko mun nimen tuolta listalta?
Poistettu on.
Lansu_ kirjoitti:
Choccora kirjoitti:Hei,
kenelle siis nyt lähetän zipatun ohjelman ja ohjeet? Mielellään jos säisin hänen mese osoitteensa, niin voin sen kautta neuvoa asennuksen.
Minneaa voisit varmaan pommittaa yksityisviestillä ja kysellä samalla meseä, luultavasti hän ilmestyy tänne topikkiinkin taas jossain vaiheessa. Ainakin tuolla aiemmin hän sanoi voivansa ottaa vastuun tästä projektista. En tiedä mitä Minnea on ehtinyt tehdä asian eteen, mutta ymmärtääkseni kalenteri voisi saada sivutilaa virtuaalikoirat.netistä, mikäli Kettua infottaisiin päivittelijöistä yms. Varmaan siis Kettuunkin kannattaa olla yhteydessä.
Tässä olen :mrgreen: Jos me todellakin aiomme änkeä sen kalenterin virtuaalikoirat.netin domainille, niin kehottaisin puhumaan Ketun kanssa asiasta. Ja se ohjelma varmaan kannattaa laittaa Ketulle just sen takia, kun domain on hänen.

Kalenteri näyttää tosi hyvältä, mulla ei ole siitä mitään moittimista. Ja tosiaan olisi hyvä, jos pystyisi valitsemaan, näkeekö näyttelyt päivämäärän vai maan mukaan ^^
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Minnea kirjoitti:
Ellu kirjoitti:Minnea poistatko mun nimen tuolta listalta?
Poistettu on.
Lansu_ kirjoitti:
Choccora kirjoitti:Hei,
kenelle siis nyt lähetän zipatun ohjelman ja ohjeet? Mielellään jos säisin hänen mese osoitteensa, niin voin sen kautta neuvoa asennuksen.
Minneaa voisit varmaan pommittaa yksityisviestillä ja kysellä samalla meseä, luultavasti hän ilmestyy tänne topikkiinkin taas jossain vaiheessa. Ainakin tuolla aiemmin hän sanoi voivansa ottaa vastuun tästä projektista. En tiedä mitä Minnea on ehtinyt tehdä asian eteen, mutta ymmärtääkseni kalenteri voisi saada sivutilaa virtuaalikoirat.netistä, mikäli Kettua infottaisiin päivittelijöistä yms. Varmaan siis Kettuunkin kannattaa olla yhteydessä.
Tässä olen :mrgreen: Jos me todellakin aiomme änkeä sen kalenterin virtuaalikoirat.netin domainille, niin kehottaisin puhumaan Ketun kanssa asiasta. Ja se ohjelma varmaan kannattaa laittaa Ketulle just sen takia, kun domain on hänen.

Kalenteri näyttää tosi hyvältä, mulla ei ole siitä mitään moittimista. Ja tosiaan olisi hyvä, jos pystyisi valitsemaan, näkeekö näyttelyt päivämäärän vai maan mukaan ^^
sitä muokkaanki just nyt :D
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Nyt on lajittelu...
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Choccora kirjoitti:Nyt on lajittelu...
Hienoa, nyt tuo vaikuttaa oikein hyvältä! Iso kiitos Choccoralle kun viitsit tällaista väsätä. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Mä nyt viimeinkin pääsin kiireiltäni edes vilkaisemaan tota pakettia, jonka Choccora mulle laittoi.
Yritän tässä viikonlopun aikana jotain värkkäillä asian suhteen - mut koska oon välillä aika käsi (ja näitähän asioita ei pitäisi myöntää, eh?), niin voi olla et tuun vinkumaan kun kaikki menee vituiks. Mut väli-ilmoituksena vain, että eiköhän tää tästä nyt lähde rullaamaan lähiaikoina.

// nyt on kaikki i internet, seuraavaksi sählään vain koodauksien kanssa.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

^ Kiva kuulla (:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mitäs tälle projektille kuuluu?
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

Tää ei taida oikein edetä, nii mitä jos jättää asian nyt hautomaan ja joku muu vie tämän loppuun myöhemmin?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Koska olisi tämä "myöhemmin"? Siitä tulee äkkiä semmoinen ajankohta kuin "ei ikinä". :/

Mihin tämä loppujen lopuksi kaatui? Eikö meillä ollut melkein kaikki osaset valmiina ja enää olisi tarvinnut yhdistää ne?
Kuva

Vuoden...
Lukittu