Graziin englanninsettereitä - sivuja (pehko)
-
- Syvällistä
- Viesti:
Graziin englanninsettereitä - sivuja (pehko)
Jälleen olisi Graziin suunnitteilla englanninsettereitä. Pentujen arveltu syntymäaika on heinäkuun loppupuolella. Lisätietoa Pentuesivulta.
Jos etsit itsellesi käyttökoiraa moneen lajiin, niin tässä olisi hyvä mahdollisuus. Kuvia ei ole vaikea löytää ja englanninsetterit soveltuvat kaikkiin lajeihin, joihin ei ole roturajoituksia. Mejä- sekä kaer -oikeudet on ja rakenteeltaan sekä luonteeltaan setteri sopii myös mm. tokoon, agilityyn, koiratanssiin, flyballiiin, vesipelastukseen jne.
Tähän pidempi raapustus myöhemmin, mutta pentuesivulta pitäisi selvitä kaikki tarvittava.
I : Nine Tens To One (evm)
E: vFIN KVA & TVA & KTV vFIN & vKANS JVA Graz Join The Colours
VARAUKSET (5/5)
- minä, uros/narttu, Graz -> Graz Beat The Elite "Elmeri"
- irkkulikka, narttu, Blommer -> Graz Fleet From The Elite "Reetta"
- pehko, uros, Haltiapolun -> Graz Greet With The Elite "Draivi
- uros, marjapuuron kenneliin -> Graz Sweet Elite "Voltti"
- uros, Juulia, Geewas -> Graz Be Elite Is My Might "Noppa"
NIMET
Graz Beat The Elite -> minulle
Graz Fleet From the Elite -> irkkulikalle
Graz Sweet Elite -> Marjapuuron kenneliin
Graz Elite To Be Repeat
Graz Greet With The Elite -> Pehkolle
Graz Elite Made Of Disbelief
Graz Meet The Elite
// Niin ja täytynee vielä mainita, että kuvat on mahdollista saada mukaan.
Pennut syntyvät 5.7.2008
Jos etsit itsellesi käyttökoiraa moneen lajiin, niin tässä olisi hyvä mahdollisuus. Kuvia ei ole vaikea löytää ja englanninsetterit soveltuvat kaikkiin lajeihin, joihin ei ole roturajoituksia. Mejä- sekä kaer -oikeudet on ja rakenteeltaan sekä luonteeltaan setteri sopii myös mm. tokoon, agilityyn, koiratanssiin, flyballiiin, vesipelastukseen jne.
Tähän pidempi raapustus myöhemmin, mutta pentuesivulta pitäisi selvitä kaikki tarvittava.
I : Nine Tens To One (evm)
E: vFIN KVA & TVA & KTV vFIN & vKANS JVA Graz Join The Colours
VARAUKSET (5/5)
- minä, uros/narttu, Graz -> Graz Beat The Elite "Elmeri"
- irkkulikka, narttu, Blommer -> Graz Fleet From The Elite "Reetta"
- pehko, uros, Haltiapolun -> Graz Greet With The Elite "Draivi
- uros, marjapuuron kenneliin -> Graz Sweet Elite "Voltti"
- uros, Juulia, Geewas -> Graz Be Elite Is My Might "Noppa"
NIMET
Graz Beat The Elite -> minulle
Graz Fleet From the Elite -> irkkulikalle
Graz Sweet Elite -> Marjapuuron kenneliin
Graz Elite To Be Repeat
Graz Greet With The Elite -> Pehkolle
Graz Elite Made Of Disbelief
Graz Meet The Elite
// Niin ja täytynee vielä mainita, että kuvat on mahdollista saada mukaan.
Pennut syntyvät 5.7.2008
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Graziin käyttöpuolen englanninsettereitä heinäkuulle
Jos enempää varauksia ei tule, tähän pentueeseen syntyy vain nämä kaksi pentua. Vielä tässä on vähän aikaa tehdä varauksia, mutta sitten pentue alkaakin jo syntyä. Joten jos olet kiinnostunut, otathan yhteyttä pikaisesti. :)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jospa minä nyt sitten sortuisin tarjoamaan pennulle kotia. :D Minulla on yhdet aivan ihanat enkkusetterin kuvat tässä. Taitaa tuolla IRL koiralla olla melko mukavasti tuota meriittilistaakin. (:
Eli puppie tulis Haltiapolkuun vitosryhmäläisten seuraksi. Haluaisin pennun, koska haen itselleni hieman erilaista käyttökoiraa ja haluaisin kilpailla lajeissa, joihin vitosryhmän koirani eivät ole oikeutettuja osallistumaan. Käytössä olisi tarkoitus kilpailla ainakin agilityssä, siellä kun on mukavasti tilaa koirieni edettyä luokissaan. Lisäksi voitaisiin koittaa flyballia, kun yksi koirani valioitui juuri, ja lisäksi koiratanssia kun tilaa tulee lisää. MEJÄä ja KAERia luonnollisesti. Satunnaisesti voisimme kilpailla myös muissa lajeissa. Tosin pentu aloittaisi hieman heikommalla kisautuksella näin alkuun, jotta ''kerkeän hoitaa'' loput koirani ''pois alta'' uudelle koiralle varatuista luokista. Olen kyllä heinäkuun loppupuolella pois kotoa, mutta pennun sivut voi varmaan tehdä heti kun nimivaihtoehdot vaan saataisiin, joten ongelmaa tästä ei pitäisi muodostua, mikäli nimen saisi päättää ajoissa, niin kerkeäisin ne sivutkin ennen lähtöä tehdä... Olisin kiinnostunut myös kisaamaan näyttelyissä, kun nuo kuvatkin on mielestäni melko hyvät. Sanoisitko sinäkin rodun asiantuntijana mielipiteesi niistä? (:
Urosta olisin siis luonnollisesti kuvien perusteella hakemassa.
Saisinko mä sulta siis enkkusetterivaavin?
Eli puppie tulis Haltiapolkuun vitosryhmäläisten seuraksi. Haluaisin pennun, koska haen itselleni hieman erilaista käyttökoiraa ja haluaisin kilpailla lajeissa, joihin vitosryhmän koirani eivät ole oikeutettuja osallistumaan. Käytössä olisi tarkoitus kilpailla ainakin agilityssä, siellä kun on mukavasti tilaa koirieni edettyä luokissaan. Lisäksi voitaisiin koittaa flyballia, kun yksi koirani valioitui juuri, ja lisäksi koiratanssia kun tilaa tulee lisää. MEJÄä ja KAERia luonnollisesti. Satunnaisesti voisimme kilpailla myös muissa lajeissa. Tosin pentu aloittaisi hieman heikommalla kisautuksella näin alkuun, jotta ''kerkeän hoitaa'' loput koirani ''pois alta'' uudelle koiralle varatuista luokista. Olen kyllä heinäkuun loppupuolella pois kotoa, mutta pennun sivut voi varmaan tehdä heti kun nimivaihtoehdot vaan saataisiin, joten ongelmaa tästä ei pitäisi muodostua, mikäli nimen saisi päättää ajoissa, niin kerkeäisin ne sivutkin ennen lähtöä tehdä... Olisin kiinnostunut myös kisaamaan näyttelyissä, kun nuo kuvatkin on mielestäni melko hyvät. Sanoisitko sinäkin rodun asiantuntijana mielipiteesi niistä? (:
Urosta olisin siis luonnollisesti kuvien perusteella hakemassa.
Saisinko mä sulta siis enkkusetterivaavin?

WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Le-ppä-ker-ttu
Taitaa olla turha haaveilla toisesta setteristä :) vai?
Totti voisi saada kaverin jos sä myyt meille toisen myös. Niinkuin Totin kanssa mejä olisi se ykkös juttu ja nyt kun ollaan agilitysta ja kanakoira toiminnasta kiinnostuttu ja huomattu ilmoittamisen helppous sinne pääsisi Totin mukana myös :)
Kuvia ei ole edelleenkään, mutta olisiko sulla antaa mukaan? Poikaa me ollaan mietitty, mutta jos sun makuun nartulle olisi paremmat kuvat ni kelpaisi sekin :) Kuvilla ei tarvitse olla sellainen, että olisi joka paikassa ROP ei me mitään näyttely tähteä Totistakaan odotettu (tähän mennessä kerran on SERT tullut) joten ihan mejä, kaer , agi nyt ainakin ekaks. BH jossain kohtaa + vepen sove ainakin :) (kuten Totilla)
Totti voisi saada kaverin jos sä myyt meille toisen myös. Niinkuin Totin kanssa mejä olisi se ykkös juttu ja nyt kun ollaan agilitysta ja kanakoira toiminnasta kiinnostuttu ja huomattu ilmoittamisen helppous sinne pääsisi Totin mukana myös :)
Kuvia ei ole edelleenkään, mutta olisiko sulla antaa mukaan? Poikaa me ollaan mietitty, mutta jos sun makuun nartulle olisi paremmat kuvat ni kelpaisi sekin :) Kuvilla ei tarvitse olla sellainen, että olisi joka paikassa ROP ei me mitään näyttely tähteä Totistakaan odotettu (tähän mennessä kerran on SERT tullut) joten ihan mejä, kaer , agi nyt ainakin ekaks. BH jossain kohtaa + vepen sove ainakin :) (kuten Totilla)
Mustan ruusun Kennel [tulossa]
-
- Syvällistä
- Viesti:
Pehko, hienoa, uudet rodusta kiinnostuneet ovat aina enemmän kuin tervetulleita. Sinulle lähtee urospentu, kisaukset näyttivät sen verran hyviltä ja suunnitelmatkin kuulostavat mahtavilta. Rakenteeltaan uros on hieman raskas, mutta tuo turkki on kyllä aika mahtava. Nätti on kyllä ja perusrakenne näyttäisi olevan ihan kunnossa. Hyvän rodun olet valinnut, jos monipuolista käyttökoiraa olet hakemassa. Nimet tulevat varmaankin tässä ensi viikolla, joten siitä ei pitäisi syntyä ongelmaa.
Ja teille marjapuuroon lähtee aivan varmasti toinen setteri. On ollut niin hienoa kisautusta ja suunnitelmat tälle uudellekin pennulle kuulostavat hyviltä. Jos sinulla on vielä se edellinen viestini tallella, jossa kuvia näytin, niin niistä voit ottaa mitkä vain käyttöösi. Jos ei, niin lähettelen ne sitten uudelleen. :)
Ja teille marjapuuroon lähtee aivan varmasti toinen setteri. On ollut niin hienoa kisautusta ja suunnitelmat tälle uudellekin pennulle kuulostavat hyviltä. Jos sinulla on vielä se edellinen viestini tallella, jossa kuvia näytin, niin niistä voit ottaa mitkä vain käyttöösi. Jos ei, niin lähettelen ne sitten uudelleen. :)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Graziin käyttöpuolen englanninsettereitä - 1 pentu vapaana
Mahtavaa! :D Jäänkin innolla odottelemaan nimiä. :)
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Le-ppä-ker-ttu
ei mulla taida olla tallessa enää :/
-
- Syvällistä
- Viesti:
Laitoin sinulle yksityisellä taas niitä osoitteita. :)
- juulia
- Floodari
Miks kaikki ihanimmat pentueet syntyy sillon kun ei pitäis ottaa uutta koiraa? Kertokaa se mulle! Mutta sorrun nyt jälleen kerran ja kerjään yhtä pentua itselleni, Geewasiin. Siellä on nyt ulkoasun vaihto meneillään, joten sivuja ei valitettavasti pääse selaamaan (vasta koirien sivut tehty). Puppeli pääsee kahden nahkan, kahden lapparin, pehkon, sakun, kahden sheltin, malinoisin ja samojedin kaveriksi. Aussie on minulle myös tulossa.
Pentu saisi ehdottoman kisaavan ja aktiivisen kodin, joka on myöskin pysyvä. Edellisissä kenneleissä myin koiria, myönnetään, aika usein, mutta Geewasissa kaikille on luvassa ikuiset kodit. Virtuaalikennelpuuhat sujuu nyt niin hyvin, että en lopeta varmaan ikinä! <3 Kisausta on luvassa agilityssä, maastoesteissä, mejässä, kaerissa sekä PK- lajeista vähintään BH suoritetaan. Ainakin näin aluksi tuon veran, luultavasti flyballiin myöhemmin. Näyttelyihin kans, mutta mulla ei ole kuvia.
Kisa- ja sivunäyttönä voisin laittaa vanhemmat koirani Santerin, Tiituksen sekä Eevin. Jos nuorempia koiria haluat nähdä, niin nuorin vaavelini on Vilja. Vieläkö jotain muuta tahtoisit nähdä? :) Ai niin, kuvista siis, mulla ei niitä ole ja olis mukava jos saisin sulta ne. Haluaisin urospennun.
Tämmönen "hakemus" tällä kertaa, mites on, lähteekö Geewasiin setteripuppeli? Itselläni ei ole kokemusta FCI8- roduista URL, mutta IRL espanjanvesikoira puolen vuoden sisällä. <3 Okei, poikkesin vähän aiheesta, mutta uusi rotu tämä mulle on siinä mielessä, ettei itselläni ole koskaan ollut sellaista URL.
Pentu saisi ehdottoman kisaavan ja aktiivisen kodin, joka on myöskin pysyvä. Edellisissä kenneleissä myin koiria, myönnetään, aika usein, mutta Geewasissa kaikille on luvassa ikuiset kodit. Virtuaalikennelpuuhat sujuu nyt niin hyvin, että en lopeta varmaan ikinä! <3 Kisausta on luvassa agilityssä, maastoesteissä, mejässä, kaerissa sekä PK- lajeista vähintään BH suoritetaan. Ainakin näin aluksi tuon veran, luultavasti flyballiin myöhemmin. Näyttelyihin kans, mutta mulla ei ole kuvia.
Kisa- ja sivunäyttönä voisin laittaa vanhemmat koirani Santerin, Tiituksen sekä Eevin. Jos nuorempia koiria haluat nähdä, niin nuorin vaavelini on Vilja. Vieläkö jotain muuta tahtoisit nähdä? :) Ai niin, kuvista siis, mulla ei niitä ole ja olis mukava jos saisin sulta ne. Haluaisin urospennun.
Tämmönen "hakemus" tällä kertaa, mites on, lähteekö Geewasiin setteripuppeli? Itselläni ei ole kokemusta FCI8- roduista URL, mutta IRL espanjanvesikoira puolen vuoden sisällä. <3 Okei, poikkesin vähän aiheesta, mutta uusi rotu tämä mulle on siinä mielessä, ettei itselläni ole koskaan ollut sellaista URL.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Syvällistä
- Viesti:
Juulia, kyllähän sinullekin pentu lähtee, aika vakuuttavia nuo kisanäytöt. Muutama korjaus vain viestiisi, eli setterithän kuuluvat FCI:n ryhmään seitsemän eivät kahdeksan, eikä niillä valitettavasti ole pk -oikeuksia. Kuvat saat minulta, mutta mitään hyviä ei kyllä valitettavasti löydy. Lähetän sinulle kuvia yksärillä. :)
Nyt on sitten kaikki varaukset täynnä, joten pentuee päässee syntymään etuajassa, mikäli vain nimet saan keksittyä jostain.
Nyt on sitten kaikki varaukset täynnä, joten pentuee päässee syntymään etuajassa, mikäli vain nimet saan keksittyä jostain.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Graziin käyttöpuolen englanninsettereitä
^
Saako nimen keksiä myös itse? Onko jokin tietty kirjain jolla nimen kuuluu alkaa? :)
Saako nimen keksiä myös itse? Onko jokin tietty kirjain jolla nimen kuuluu alkaa? :)
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Syvällistä
- Viesti:
Pehko, minä olen yleensä keksinyt nimen, sillä minulla on aina jokin teema, minkä lisäksi joku kirjain, joilla nimien pitää alkaa. Mutta sitten kun nimivaihtoehdot tulevat, niin niistä saa päättää vapaasti, minkä haluaa. Yritän saada nimet vielä tämän päivän aikana, mutta en voi luvata mitään.
// Ensimmäisessä viestissä näkee nimivaihtoehdot. Omiakin nimiä saa ehdottaa, mutta nimessä tulee olla sana Elite.
// Ensimmäisessä viestissä näkee nimivaihtoehdot. Omiakin nimiä saa ehdottaa, mutta nimessä tulee olla sana Elite.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Graz Sweet Elite ja poika :) Voltti hänestä on tulossa
-
- Syvällistä
- Viesti:
Sinäpäs olit nopea, nimi on varattu sinulle. :)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Graziin käyttöpuolen englanninsettereitä - NIMET
Jos vaikka Graz Greet With The Elite mulle? :) Kutsumanimeksi tulee Draivi.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &