O: Vinttikoiria
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
O: Vinttikoiria
Innostuin nyt toden teolla vinttikoiraurheilusta, joten Free Dragoniin olisi haussa vinttikoiria. Tarjolla on näyttely-/juoksukoti, jossa molemmissa kisataan ahkeraan. Kisanäyttöä en valitettavasti anna, sillä vasta nyt alan siirtymään tähän näyttely-/juoksukoira -asiaan, eli muilla koirilla on sekalaisia kisoja kalenterissa eivätkä nekään kaikki ole täysin ajan tasalla..
Mitä haen? Alle on lueteltu ne rodut mitä enää kaipaan. Haluan koiran, jolla on edes hieman sukua. Yleinen suku ei saa olla, sillä haluan koiran jolla voin halutessani teettää pienenpuoleisen, mahdollisesti maksimissaan kolmen pennun pentueen. Kisautusta koiralle ei tarvitse olla ollenkaan, että esim. kasvattipalautus tm. käy ehdottoman hyvin.
-u(?). englanninvinttikoira
-n. saluki
-u. skotlanninhirvikoira
Mitä haen? Alle on lueteltu ne rodut mitä enää kaipaan. Haluan koiran, jolla on edes hieman sukua. Yleinen suku ei saa olla, sillä haluan koiran jolla voin halutessani teettää pienenpuoleisen, mahdollisesti maksimissaan kolmen pennun pentueen. Kisautusta koiralle ei tarvitse olla ollenkaan, että esim. kasvattipalautus tm. käy ehdottoman hyvin.
-u(?). englanninvinttikoira
-n. saluki
-u. skotlanninhirvikoira
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: O: Henji haluaa vinttikoiria!
Jos jaksat perjantaihin venata niin voisin sulle tuonnin tehdä vaikka afgaanista tms. ohjeita vaan mulle ;)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: O: Henji haluaa vinttikoiria!
JEE HENJI SÄ OTAT AFGAANIN. Mulle voit etukäteen pistää varauksen jo pennusta.
Mä muuten voin tuoda sulle jonkun, ellet sitten välttämättä virtuaalimaailmassa jo ollutta piskiä halua. ;D //vähä OT

WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: O: Vinttikoiria + basenji (muutama uusi rotu lisätty)
Kiitti molemmat, mutta ennen kuin tuontikoiraan taivun, koitan josko joltain mulle edes pienen suvun omaava vaavi löytyisi. ;)
Yritän muistaa Pehkoseni että sulla olis kiinnostusta. :D
Yritän muistaa Pehkoseni että sulla olis kiinnostusta. :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Alkupalat
Mulla olisi myynnissä musta-vakoinen basu uros.
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f= ... 91#p120691
Mikin isä on EVM.
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f= ... 91#p120691
Mikin isä on EVM.
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Kaivelin taas vaihteeksi huvikseni jonkun vanhan kennelini koiria ja löysin sieltä yhden salukiuroksen, joka kaipaisi uutta kotia.
Eli tarjoaisin sinulle Pikkuhiipan Twist Caramelia eli tutummin vain Nikiä. Poika on suvultaan täysin evm ja kisaamaton. Jos päätät ottaa Nikin, saat vaihtaa siltä kutsumanimen, keksiä itse suvun vaikka kokonaan uudestaan ja voit myös vaihtaa sen ikää. En vaadi mitään huimaa kisautusta. Ehkä joku muutama kisa kuukaudessa olisi sopiva määrä.
Eli tarjoaisin sinulle Pikkuhiipan Twist Caramelia eli tutummin vain Nikiä. Poika on suvultaan täysin evm ja kisaamaton. Jos päätät ottaa Nikin, saat vaihtaa siltä kutsumanimen, keksiä itse suvun vaikka kokonaan uudestaan ja voit myös vaihtaa sen ikää. En vaadi mitään huimaa kisautusta. Ehkä joku muutama kisa kuukaudessa olisi sopiva määrä.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Emine
- Kriisissä
Mulla olisi brindle basenjinarttu Nauruloitsun Bianca Biscuit viewtopic.php?f=15&t=2167 .
Olisi mukavaa jos Bianca pääsisi pian uuteen kotiin. :) Neitonen on vielä "upouusi", ei ole kisautettu jne. Entinen omistaja joutui tyttösen minulle takaisin palauttamaan ajanpuutteen vuoksi. Neiti oli siis sijoituksessa, mutta arvelin että se löytäisi nopeammin kodin jos annankin sen kokonaan omistukseen. Saat sen kyllä sijoitukseenkin jos haluat. :) Biancalla on menestyneet vanhemmat, suku ei ole yleinen. Isän suku on evm. Emä on Nauruloitsun ensimmäisestä pentueesta. B-pentueen sivu: http://www.geocities.com/vk_nauruloitsun/bpentue.htm .
Toivottavasti kiinnostuit!
Olisi mukavaa jos Bianca pääsisi pian uuteen kotiin. :) Neitonen on vielä "upouusi", ei ole kisautettu jne. Entinen omistaja joutui tyttösen minulle takaisin palauttamaan ajanpuutteen vuoksi. Neiti oli siis sijoituksessa, mutta arvelin että se löytäisi nopeammin kodin jos annankin sen kokonaan omistukseen. Saat sen kyllä sijoitukseenkin jos haluat. :) Biancalla on menestyneet vanhemmat, suku ei ole yleinen. Isän suku on evm. Emä on Nauruloitsun ensimmäisestä pentueesta. B-pentueen sivu: http://www.geocities.com/vk_nauruloitsun/bpentue.htm .
Toivottavasti kiinnostuit!
-
- Floodari
Ei nyt ollut tuossa listassa, mutta Breathtakingiin olis kesälle suunnitteilla farkkuvauvoja, emänä Filyra's Hinkypunk ja isänä mion Filyra's One Last Shot.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Sawquenissa olisi yksi kasvatti uros myynnissä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
suvic
Oo, aavikkorantalainen kelpaisi aina. Mutta tuota.. Olisiko väriä mahdollista enää vaihtaa, sillä mustavalkoisen kuvia en itse omaa, itsellä kun ei ole kuvia kuin punavalkoisille (ellei joku joskus suostuisi piirtämän, pitääpäs katsoa..).?
Carlyon
Kiitos tarjouksesta, mutta etsin ainakin näin aluksi suvullisia. ^^
mia
Ooh, Nauruloitsun kasvatti on toinen mistä olen haaveillut, mutta tuollakin tuo väri.. Onko koira rekisteröity brindleksi, itsellä kun ei ole kuvia kuin punavalkoisille (ellei joku joskus suostuisi piirtämän, pitääpäs katsoa..).
Sijoituksesta ei mulle olisi yhtään väliä, mutta en tiedä olisiko tarjoamani koti paras mahdollinen. Tosiaan kun en muuta välttämättä ollenkaan kerkeä hasrastamaan kuin nly:itä ja juoksuja. :)
Joana
Onkos sulla jo paljon varauksia? Voisin alustavan varauksen näes jättää. :D
Eros
Sawquen. <3_<3 Kurkkaan mitä sukuouolta juuri saamieni kuvien eduatjat ovat ja editaan tähän sitten tuumailujani. :3
// Uu, kelpaisi hyvin kun uroksen kuvatkin löytyvät!
Oo, aavikkorantalainen kelpaisi aina. Mutta tuota.. Olisiko väriä mahdollista enää vaihtaa, sillä mustavalkoisen kuvia en itse omaa, itsellä kun ei ole kuvia kuin punavalkoisille (ellei joku joskus suostuisi piirtämän, pitääpäs katsoa..).?
Carlyon
Kiitos tarjouksesta, mutta etsin ainakin näin aluksi suvullisia. ^^
mia
Ooh, Nauruloitsun kasvatti on toinen mistä olen haaveillut, mutta tuollakin tuo väri.. Onko koira rekisteröity brindleksi, itsellä kun ei ole kuvia kuin punavalkoisille (ellei joku joskus suostuisi piirtämän, pitääpäs katsoa..).
Sijoituksesta ei mulle olisi yhtään väliä, mutta en tiedä olisiko tarjoamani koti paras mahdollinen. Tosiaan kun en muuta välttämättä ollenkaan kerkeä hasrastamaan kuin nly:itä ja juoksuja. :)
Joana
Onkos sulla jo paljon varauksia? Voisin alustavan varauksen näes jättää. :D
Eros
Sawquen. <3_<3 Kurkkaan mitä sukuouolta juuri saamieni kuvien eduatjat ovat ja editaan tähän sitten tuumailujani. :3
// Uu, kelpaisi hyvin kun uroksen kuvatkin löytyvät!
-
- Floodari
Tämä on vasta suunnitteluvaiheessa (lupa Erokselta näet saamatta, mutta kyselin sitä viekussa
), ja me keräillään vanhemmille vielä hiukan tuloksia. Myös koko on auki, mutta minä aion ottaa yhden pennun ja mio luultavasti myös, ja kyllä sulle varmaan yksi lähtis :) Täytyy tosiaan odotella Eroksen kantaa, ja mion myös, mutta uskon että hänelle on ok.

Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Emine
- Kriisissä
Hienoa, että olet kiinnostunut koirasta! Sano vain haluatko sen sijoitukseen vai et! Nauriksessa ei oo ollut vielä muita sijoituskoiria.
Näyttelyt ja juoksutkin riittää aivan mainiosti, jos sijoitukseen haluat, ja muutenkin. Mulla ei ole kovinkaan hyviä kuvia brindleistä nartuista antaa. Koiraa ei ole rekisteröity brindleksi joten värin voi periaatteessa vaihtaa. Olisin vain nimenomaan halunnut sijoitusnartun olevan brindle, mutta ei kai sillä loppupeleissä niin paljon merkitystä ole. :) Tietysti, jos sijoitukseen haluat niin voithan aina kysyä luvat samasta paikasta ja käyttää vain kyseisen koiran kuvia.
Näyttelyt ja juoksutkin riittää aivan mainiosti, jos sijoitukseen haluat, ja muutenkin. Mulla ei ole kovinkaan hyviä kuvia brindleistä nartuista antaa. Koiraa ei ole rekisteröity brindleksi joten värin voi periaatteessa vaihtaa. Olisin vain nimenomaan halunnut sijoitusnartun olevan brindle, mutta ei kai sillä loppupeleissä niin paljon merkitystä ole. :) Tietysti, jos sijoitukseen haluat niin voithan aina kysyä luvat samasta paikasta ja käyttää vain kyseisen koiran kuvia.
-
- Alkupalat
Hienoa että olet kiinnostunut!
Värin saa vaihtaa, nykyiset kuvat saisi mukaan jos vain kelpaa.
Värin saa vaihtaa, nykyiset kuvat saisi mukaan jos vain kelpaa.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Joana
Voisin tosiaan ottaa sen alustavan varauksen, ja jos muistaisit, olisi kvia saada lisää informaatiota lähempänä opentuetta. :)
mia
Voin toki yrittää saada piirretyt kuvat brindlenä, jos kelpaisi? :D Tai katsella jos saan kuvaluvat jostain. :) Elikkäs sijoutusnarttu voisi kyllä kelvata. Eli voisin kaapata neitosen mukaani Free Dragoniin. :D
suvic
*Hiipii kennelin talolle, ryöstää koiran ja juoksee takaisin Free Dragoniin*
Jee, koira on nyt varastettu! Teen koissulle sivut ja katson samalla pidänkö nuo kuvat vai vaihdonko omiin, mustavalkoinen kiehtoisi niin kovasti. :)
Voisin tosiaan ottaa sen alustavan varauksen, ja jos muistaisit, olisi kvia saada lisää informaatiota lähempänä opentuetta. :)
mia
Voin toki yrittää saada piirretyt kuvat brindlenä, jos kelpaisi? :D Tai katsella jos saan kuvaluvat jostain. :) Elikkäs sijoutusnarttu voisi kyllä kelvata. Eli voisin kaapata neitosen mukaani Free Dragoniin. :D
suvic
*Hiipii kennelin talolle, ryöstää koiran ja juoksee takaisin Free Dragoniin*

Jee, koira on nyt varastettu! Teen koissulle sivut ja katson samalla pidänkö nuo kuvat vai vaihdonko omiin, mustavalkoinen kiehtoisi niin kovasti. :)
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: Vinttikoiria
Aaa, selvä juttu.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.