M: knn
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
M: knn
Eli myynnissä olisi kultsutyttö The Queen Of Blessed Heart. Nessa on mukavasti menestynyt ja kantaa titteleitä BH Hk2 SchH1 vFIN JVA vAVA vFBV RH-E RH-F A vBELW-08. Etsitään aktiivista ja luotettavaa kotia. Toivoisin, että Nessan kanssa jatkettaisiin tottelevaisuutta, koska se on vain yhden 1. tuloksen päässä valioitumisesta. Käyttövalion arvokin olisi kiva juttu =) Myös NOME:ssa kisaamisen tulisi jatkua. Sitten vain tarjousta alle! ;>
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
- Höpsö veitikka
Re: M: knn
Olen aina harkinnut kultsun ottoa, mutta vasta nyt tuli jokin pakotus tarjota (: Tyttö pääsisi meille kisailemaan etenkin näyttelyissä, tokossa ja agilityssa, mutta pyrittäisiin ottamaan osaa mahdollisimman monipuolisesti kaikkiin lajeihin (mm NOME). Jälkeläisiä en ole sen enempää ajatellut, tulevat ajankohtaisiksi, jos tulevat. Kuvat minulta löytyy nartulle. Lupailisin mahdollisimman pitkäikäistä kotia ja aktiivista kisausta. Kiitos ;--)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Uskon, että te molemmat pystyisitte tarjoamaan Nessalle hyvän kodin. Päätin kuitenkin, että tyttö lähtee irkkulikalle ;> Janitankin kennel vaikutti kivalta, mutta kunnollisen kisanäytön puuttuessa tällä kertaa näin.
irkkulikka, sivuja voit siis ruveta tekemään heti kun vain ehdit :)
irkkulikka, sivuja voit siis ruveta tekemään heti kun vain ehdit :)
[/size]
[/size]
-
- Höpsö veitikka
Ok, kiva että tyttö voi lähteä mukaani (: Teen sivuja mahdollisimman pian. lauantaihin asti en voi vähällisen ajan takia sivuja tehdä, mutta sen jälkeen koitan. Otan joko tuon oman kuvani tai sitten metsästän uuden kuvan. (:
vuoden kadehdituin 2012
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Juu, ei niiden sivujen kanssa kiirettä ole (:
[/size]
[/size]
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Valitettavasti irkkulikka ei voikaan ottaa Nessaa, eli tytölle olisi edelleen koti etsinnässä!
[/size]
[/size]
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Janita, enköhän minä voisi Nessan sinulle antaa :) Olen nyt huomannut, että sinua näkee kisakentillä ja olet muutenkin oikein aktiiviselta vaikuttava tyyppi! Uskoisin, että Nessa pääsee hyvään kotiin Comma Chaosiin. Sivuilla ei siis ole mikään kiire, mutta olisi kiva, jos parin viikon sisällä saisit ne tehtyä.
[/size]
[/size]
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Nyt olisi pari viikkoa mennyt, olisikos niitä sivuja tulossa vähitellen? (;
[/size]
[/size]
-
- Höpsö veitikka
Mulla on CC'ssä remontti ja jouduin vielä laittamaan kaikki koodit uudestaan kun Commasta tulikin kasvatusroduton. Eli kaikkien koirieni sivut ovat tällä hetkellä vielä vanhalla sivustolla, mua vaan ei liiemmin himota enää tehdä mitään tuonne vanhaan sivustoon. Jos siis malttasit vielä hetken odottaa että saan tuohon uuteen ulkkaan sopivan koirien sivun tehtyä, niin teen sit tälle vaikka ensin? :)
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Moi oon Nessa
/vai voisko kuvan koira olla peräti junnu? :D
/vai voisko kuvan koira olla peräti junnu? :D