Ostetaan bulmastiffi

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Jassu-tassu
Alkupalat

Ostetaan bulmastiffi

Viesti Kirjoittaja Jassu-tassu »

Heips. Olisikos kellään myynnissä bullmastiffia? Sukupuolella tai iällä ei ole väliä. Koira tulisi virtuaalikenneliini Vohvelitassuun, joka siis kasvattaa bullmastiffeja. Osoite: http://www.freewebs.com/vohvelitassu Kennel pyrkii käyttämään koiria näyttelyissä yms. Mutta jos kellään ei ole bullmastiffia myytävänä, tuontikin käy :)
con
Alkupalat

Re: Ostetaan bulmastiffi

Viesti Kirjoittaja con »

Voin tuoda jos annat ohjeet.
KuvaKuva Kuva KuvaSaa clikkailla.
Jassu-tassu
Alkupalat

con kirjoitti:Voin tuoda jos annat ohjeet.
Moikka! No hyvä juttu.. Elikkäs käyt tekemässsä koiralle omat sivut freewebsiin, ja sitten laitat sivujen tiedot mulle joko sähköpostilla tai yksityisviestillä. Ja sit voit tietty kattoo mallii sen koiran sivuihin niitten muitten Vohvelitassun koirien sivuilta. :) Toivottavasti ymmärsit jotaa täst sekavasta selityksestä.. :D
acayad
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja acayad »

Ohjeilla con varmaankin tarkoitti, että kerrot haluamasi tiedot koirasta. Eli esim. minkä kielinen nimi, mistä maasta tuodaan, uros vai narttu, koiran ikä, kuinka monta sukupolvea haluat sukutauluun yms. :)

// Ja sitten vielä, jos kopioit Flickrista kuvia, tekijänoikeuksiksi ei riitä pelkkä linkki Flickr.comiin, vaan sinun täytyy ilmoittaa kuvan ottajan nimi sekä lisenssit. Myöskään kaikkia kuvia ei saa kopioida. Voit lukea lisää täältä turilan topicista. :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Anteeksi että tungen nokkani joka asiaan mutta
oikeastaanhan sun pitäisi ne sivut tehdä eli con vaan laittaa sulle ne tiedot tyyliin tähän töpöön tai sulle yksityisviestillä ja sä teet ne sivut sinne missä sun sivut sijaitsee. Ohjeilla meinaa sitä että kerrot mistä maasta se on tuotu, kuinka pitkän suvun haluat sille, värin, skp, ikä tms ;)

// ahaa acayad ehtikin jo sanoa
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
con
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja con »

^ niin =)
KuvaKuva Kuva KuvaSaa clikkailla.
Jassu-tassu
Alkupalat

Wolfie kirjoitti:Anteeksi että tungen nokkani joka asiaan mutta
oikeastaanhan sun pitäisi ne sivut tehdä eli con vaan laittaa sulle ne tiedot tyyliin tähän töpöön tai sulle yksityisviestillä ja sä teet ne sivut sinne missä sun sivut sijaitsee. Ohjeilla meinaa sitä että kerrot mistä maasta se on tuotu, kuinka pitkän suvun haluat sille, värin, skp, ikä tms ;)

Okei, anteeksi ymmärtämättömyyteni.. :roll: Mutta siis koira voisi olla tuotu Ruotsista, väri punainen, skp narttu, ikä 4, 3 sukupolven sukutaulu, syntymäaika 6.6 ja luonne sais ainakin olla iloinen, kiltti ja vähän omalaatuinen tms. :) Mut siinähän ne tais olla, kysy lisää, jos en tajunnu tähän jotain laittaa.. :mrgreen:
Jassu-tassu
Alkupalat

acayad kirjoitti:Ohjeilla con varmaankin tarkoitti, että kerrot haluamasi tiedot koirasta. Eli esim. minkä kielinen nimi, mistä maasta tuodaan, uros vai narttu, koiran ikä, kuinka monta sukupolvea haluat sukutauluun yms. :)

// Ja sitten vielä, jos kopioit Flickrista kuvia, tekijänoikeuksiksi ei riitä pelkkä linkki Flickr.comiin, vaan sinun täytyy ilmoittaa kuvan ottajan nimi sekä lisenssit. Myöskään kaikkia kuvia ei saa kopioida. Voit lukea lisää täältä turilan topicista. :)
okei (tyhmä kun olen, niin en ikinä tajua mitään, vaan asia pitä kertoa mulle aina neljään kertaan ennen kuin tajuan ;) ).. Juu, kiitos neuvoista, kennu on vast uus, ja huomasin ittekin, että ne pitää laittaa (siis kuvan ottajan nimi, lisenssit yms). Mut korjaankin ne samantien :)
Jassu-tassu
Alkupalat

con kirjoitti:^ niin =)
Joo, anteeks kauheesti että oon tällainen hidasälynen.. Mut kirjotin tohon yhteen viestiin ne tiedot.. ;)
Wolfie
Höpsö veitikka

jassu tassu, sitten vielä että peräkkäisiä viestejä ei suositella voit editoida vanhaan ivestiisi lisää teksitä painamalla edit sitten sun ei tarttee koko aikaa lähetellä peräkkäin viestejä sillä se ei ole toivottavaa.

Niin ja sitten iän vuosiluku olisi kanssa ihan kiva saada tuojan selville. harvemmin itse tuoja tekee luonnetta mutta sekin on mahdollista.
Tiedätkö sinä miten katsotaan flickristä mitä kuvia saa käyttää? Meinaan vaan että saattaa tulla sanomista jos olet ottanut kuvia mitä ei saa käyttää.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
acayad
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja acayad »

^
Jassu-tassu kirjoitti:
acayad kirjoitti:Ja sitten vielä, jos kopioit Flickrista kuvia, tekijänoikeuksiksi ei riitä pelkkä linkki Flickr.comiin, vaan sinun täytyy ilmoittaa kuvan ottajan nimi sekä lisenssit. Myöskään kaikkia kuvia ei saa kopioida. Voit lukea lisää täältä turilan topicista. :)
okei (tyhmä kun olen, niin en ikinä tajua mitään, vaan asia pitä kertoa mulle aina neljään kertaan ennen kuin tajuan ;) ).. Juu, kiitos neuvoista, kennu on vast uus, ja huomasin ittekin, että ne pitää laittaa (siis kuvan ottajan nimi, lisenssit yms). Mut korjaankin ne samantien :)
Wolfie, tuohon Flickr-juttuun Jassu-tassu vastatasikin jo. :D

Ihanaa kun osa näistä uusista turreista ei vedä heti hernettä nenään jos heitä neuvotaan, vaan ottavat neuvot korvan taakse ja toimivat niiden mukaan! :D
Wolfie
Höpsö veitikka

jaa sori enpäs kunnolla huomannutkaan.
acayad aivan, minusta on ihailtavaa ettei heti joku pienenkin kritiikin tai neuvon jälkeen ala heti raivoamaan. Jassu-tassu jos jossain vaiheessa haluat toisenkin koiran niin mä voin sulle tuoda (ei ole tällä hetkellä mitään tekemistä)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Jassu-tassu
Alkupalat

Wolfie kirjoitti:jassu tassu, sitten vielä että peräkkäisiä viestejä ei suositella voit editoida vanhaan ivestiisi lisää teksitä painamalla edit sitten sun ei tarttee koko aikaa lähetellä peräkkäin viestejä sillä se ei ole toivottavaa.

Niin ja sitten iän vuosiluku olisi kanssa ihan kiva saada tuojan selville. harvemmin itse tuoja tekee luonnetta mutta sekin on mahdollista.
Tiedätkö sinä miten katsotaan flickristä mitä kuvia saa käyttää? Meinaan vaan että saattaa tulla sanomista jos olet ottanut kuvia mitä ei saa käyttää.
Wolfie kirjoitti:jaa sori enpäs kunnolla huomannutkaan.
acayad aivan, minusta on ihailtavaa ettei heti joku pienenkin kritiikin tai neuvon jälkeen ala heti raivoamaan. Jassu-tassu jos jossain vaiheessa haluat toisenkin koiran niin mä voin sulle tuoda (ei ole tällä hetkellä mitään tekemistä)

Juu, no sen iän vuosilukuhan on siis 2005.. Ja en tienny sitä flickr juttua, onneks neuvoitte mua siinä asiassa, kiitos! :) Ai niin, ja kiitos kun ette heti alkannu mulle raivoamaan, kun en viel tajunnu niit juttui yms :) .. Juu, se toinen koira ois kyl ihan kiva. Laitan sitten jossain vaiheessa viestiä sulle, (ne tiedot sille koiralle yms). ;)
Vastaa Viestiin