Epinan foorumi; Pitkäkarvat
-
A<u
- Alkupalat
Epinan foorumi; Pitkäkarvat
Epinalla (serkullani) on oma foorumi os. http://pitkakarvat.suntuubi.com/
Kannattaa käydä vilkaisemassa
Kannattaa käydä vilkaisemassa
Tähdenlennon nähdessäsi, toivo.
- Sikko
- Floodari
Re: Epinan foorumi; Pitkäkarvat
No sen verran naputtasin että Löwshen kirjotetaan Löwchen. Lisäksi vähän ihmetyttää se, että venäjänvinttikoirilla + bortsuilla on muka pitkä karva. o.o
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
kirby
- Höpsö veitikka
Mikä tää juttu on, että kauhee lössi uusia käyttäjiä on ottanut tavaksi mainostella kavereidensa ja serkkujensa ym. sivustoja? Mitäs mulla sitä vastaan, mutta ihmetyttää hieman. Varsinkin kun täällä nyt on liikkunut juttua että yksikin henkilö liikkuisi useammalla nikillä, ja hänkin kovasti mainosteli tuttujensa sivuja..
Mutta ensinnäkin nimi - pitkäkarvat. Beaglella ei todellakaan ole pitkää karvaa, kuten noilla Sikon mainitsemilla roduillakaan.
Mutta ensinnäkin nimi - pitkäkarvat. Beaglella ei todellakaan ole pitkää karvaa, kuten noilla Sikon mainitsemilla roduillakaan.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mullakin vähän ihmetyttää, mitä järkeä on mainostaa kavereidensa, serkkujensa, tuttujensa ja aivan tuntemattomienkin sivuja, jos heillä on itse mahdollisuus rekata foorumille mainostamaan omiaan sivujaan itse?
Ja jos venakot, borcolit ja beaglet on pitkäkarvaisia, niin mitä esim. pk collie ja shetlanninlammaskoira sitten on? Millä perusteella villakoira luokitellaan pitkäkarvaisiin koiriin?
Ja jos venakot, borcolit ja beaglet on pitkäkarvaisia, niin mitä esim. pk collie ja shetlanninlammaskoira sitten on? Millä perusteella villakoira luokitellaan pitkäkarvaisiin koiriin?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Kemppu
- Söi navetan kaksi nautaa
Joo, moni on sanonu asian, mutta mitä järkeä on mainostaa serkkujen, kavereitten, pikkusiskon tai jonkun muun kenneliä tai foorumia tms. ? onhan se varmaan tosi kiva että muutkin mainostaa ja sitäkautta saadaan uusia käyttäjiä, mut mua ihmetyttää tosi suuresti.
Toisekseen en ymmärrä noita koirarotu- valintoja tonne foorumille, mistä saa puhua. okei, joku maltankoira on pitkäkarvanen, mut mistä hemmetin syystä esim. beagle on tonne laitettu, sillä jos kellä on lyhyt turkki vai onko toi foorumi sit pitkäkarvasille koirille + beaglelle. on varmaan oma rotu kullankallis mut miks tehä foorumi PITKÄkarvaisille koirille ja ottaa mukaan rotuja, jotka eivät ole pitkäkarvasia. milläperustein sitten just toi villakoirakin on valittu tonne, jos kerta beaglekin otetaan. "VAIKKEI AJOKOIRAT KUULUU PITKÄKARVAISIIN SILTI HYVÄKSYIMME SEN FOORUMIIMME." - no miksi ette samantien voi hyväksyä sitten vaikka karvattomia koiria, mikä ihme "oikeus" ajokoirilla on päästä foorumille mutta ei esim. dalmatiankoirat? ihmettelen tosiaan, miks näin. ;o
Toisekseen en ymmärrä noita koirarotu- valintoja tonne foorumille, mistä saa puhua. okei, joku maltankoira on pitkäkarvanen, mut mistä hemmetin syystä esim. beagle on tonne laitettu, sillä jos kellä on lyhyt turkki vai onko toi foorumi sit pitkäkarvasille koirille + beaglelle. on varmaan oma rotu kullankallis mut miks tehä foorumi PITKÄkarvaisille koirille ja ottaa mukaan rotuja, jotka eivät ole pitkäkarvasia. milläperustein sitten just toi villakoirakin on valittu tonne, jos kerta beaglekin otetaan. "VAIKKEI AJOKOIRAT KUULUU PITKÄKARVAISIIN SILTI HYVÄKSYIMME SEN FOORUMIIMME." - no miksi ette samantien voi hyväksyä sitten vaikka karvattomia koiria, mikä ihme "oikeus" ajokoirilla on päästä foorumille mutta ei esim. dalmatiankoirat? ihmettelen tosiaan, miks näin. ;o
- Sikko
- Floodari
No kannattaako foorumiin liittyä pelkästään mainostamaan sivuja?
Ja sitte:
Ja sitte:
Tämä on omatekemä suntuubille oleva foorumi pitkäkarvaisille (beaglet myös) koirille!
their dogs
their dogs
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
Oletteko ajatelleet, että monet saattavat sanoa sen "tämä on kaverin juttu" siksi, koska jos sivustosta ei tykätä niin sitten ei leimata sitä huonoa sivustoa siihen ilmoittaneeseen. Nimim. kokemusta on. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Mutta eikös se huono leima tule siitä ''muiden'' sivujen mainostamisesta yhtä lailla?
Mutta eikös se huono leima tule siitä ''muiden'' sivujen mainostamisesta yhtä lailla?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Sikko
- Floodari
^ Esim. mulle ei ainakaan tule.
their dogs
their dogs
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Pitääkö sitä aina lytätä toiset?
Veikkaisin, että foorumin ylläpitäjä on vielä iältään melko nuori eikä muutenkaan kauhean kokenut surffailija. Ensimmäiset kotisivukokeilut ovat usein tämäntapaisia, sillä asioista ei heti ymmärretä ottaa selvää, eivätkä netin "säännöt" ole välttämättä vielä nuorilla käyttäjillä ihan hallussa.
Suosittelisin Epinaa hieman odottamaan ennen oman foorumin tekemistä, ottamaan asioista selvää ja totuttelemaan nettiin + opettelemaan oikeaoppista kirjoitusta ja sivujen itse koodaamista. Keskustelupalstoilla voi jutustella ja oppia enemmän eri asioista, mutta omaa foorumia ei kannata tehdä ennen sitä. A<u voi vaikka välittää nämä terveiset serkulleen, mikäli tämä ei Turrilassa vieraile. :)
Veikkaisin, että foorumin ylläpitäjä on vielä iältään melko nuori eikä muutenkaan kauhean kokenut surffailija. Ensimmäiset kotisivukokeilut ovat usein tämäntapaisia, sillä asioista ei heti ymmärretä ottaa selvää, eivätkä netin "säännöt" ole välttämättä vielä nuorilla käyttäjillä ihan hallussa.
Suosittelisin Epinaa hieman odottamaan ennen oman foorumin tekemistä, ottamaan asioista selvää ja totuttelemaan nettiin + opettelemaan oikeaoppista kirjoitusta ja sivujen itse koodaamista. Keskustelupalstoilla voi jutustella ja oppia enemmän eri asioista, mutta omaa foorumia ei kannata tehdä ennen sitä. A<u voi vaikka välittää nämä terveiset serkulleen, mikäli tämä ei Turrilassa vieraile. :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Niinkun Spiegel tossa aikaisemmin sanoikin niin ei aina tarttee tyyliin viiden ihmisen tulla lyttäämään toista. Mutta olen myös erittäin samaa mieltä Sikon, Pehkon, irkkulikan ja enpun kanssa.
Miksi ihmeessä porukat siis nykyään tulee mainostamaan serkkujensa ja kavereidensa virt. kenneleitä tai muita sivustoja? Tulkoon itse mainostamaan jos huvittaa.
Sivut ovat erittäin sekavat ja joka kohdassa on noita sulkumerkkejä ja ne sekottaa. kamalasti löytyy kirjoitusvirheitä, muttaa niin monella muullakin. Häiritsee vaan se etten minä ainakaan saa ihan kunnolla selvää mistä foorumin ylläpitäjä yrittää selittää. Joissain lauseissa ei ole mitään järkeä mm.
Vaikka useimmiten porukoiden ekat sivut ovatkin tuollaiset niin Epina voisi silti paneutua hieman enemmän. Minua myös härnää se että jos siellä on pelkkiä pitkäkarvaisia miksi siinä lukee "(beaglet myös)" niillä hädintuskin on edes turkkia.
Mun ei oo tarkoitus lytätä mutta hieman raskaampaa kommenttia kuitenkin kirjoitan.
Miksi ihmeessä porukat siis nykyään tulee mainostamaan serkkujensa ja kavereidensa virt. kenneleitä tai muita sivustoja? Tulkoon itse mainostamaan jos huvittaa.
Sivut ovat erittäin sekavat ja joka kohdassa on noita sulkumerkkejä ja ne sekottaa. kamalasti löytyy kirjoitusvirheitä, muttaa niin monella muullakin. Häiritsee vaan se etten minä ainakaan saa ihan kunnolla selvää mistä foorumin ylläpitäjä yrittää selittää. Joissain lauseissa ei ole mitään järkeä mm.
lainaa kirjoitti:Vaikka foorumiin voi kirjautua EI saa kirjoittaa mm. "olen samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa" vaikka itse sen kirjoitti.
Vaikka useimmiten porukoiden ekat sivut ovatkin tuollaiset niin Epina voisi silti paneutua hieman enemmän. Minua myös härnää se että jos siellä on pelkkiä pitkäkarvaisia miksi siinä lukee "(beaglet myös)" niillä hädintuskin on edes turkkia.
Mun ei oo tarkoitus lytätä mutta hieman raskaampaa kommenttia kuitenkin kirjoitan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude