Ice Cubes sai uuden ulkomuodon, joten kommenttia toivoisin hieman tästä uudesta ulkoasusta. Ja ulkoasusta sekä koodauksesta saan kiittää Kirsiä, suuuuuuret kiitokset :>>
Ulkoasu tosin on vaihtamatta vielä koirien sivuille, mutta paneudun urakkaan heti kun aikaa on.
Ja uusina tulokkaina IC'ssä ovat islanninhevoset Julle, Riia, Flora, Dash sekä Fly.
Twinbladesta, oikeastaan sen ulkoasusta, kaipailisin myös kommenttia. Itse pidän tästäkin ulkoasusta ihan järjettömästi (kiitokset Kirsille!).
Twinbladehan on talli, ja aikas uunituore onkin.
Mun mielestä Sananlaskun on tosi kivan kuulonen kennel. Ihana nimi <3
Leissä on mukavat värit ja tuo pystäri kys. leiskassa on toosi söötti. Se on vaan vähän liian kapea mun makuuni, pidän nimittäinm leveistä ulkista.
Koirien sivut on ihan siistit ja koiria oli sopiva määrä. Hmh, toiminta-sivulla otsikkona lukee kasvatus? Varmaan jäänyt vahingossa, vai?
Yhteys-sivulla on kivat linkit mailiin ja kirjaan. Tsekkaan vielä tuon kirjankin.. Kivan rauhalliset värit ja ne sopii leihin, kirjan kuva on myös sulonen. Heetkonen. Tuommonen taustakuva latasi tonne. Se on ihan kiva, mutta nyt koristekuva kirjassa... siinä on valkoiset reunat. Siis, en osaa selittää.
Anteeksi, en saa sanotuksi mitään muuta kennelistäsi, olen pahoillani.
Yhden kirjoitusvirheen bongasin muuten, kun etusivulta olin poistumassa.. "ruotsinhirvikoiria saatat tavata täällä :>.
Tärkeintä meille on, että koiramme viihtyvät ja saavat tarpeeksi toimintaa. Sananlasskun" Mahtaakohan olla tullut virhe tai jotain? Enempää en jaksanut lukea tekstejä, etten sitten tiä, onko muualla virheitä.
Pikakomma:
Ulkka on kiva. Linkit voisivat olla minusta eri fontilla, ja pienemmät. Linkit olisivat voineet mapata myös paremmin. Ulkoasu kuitenki sopii todella hyvin tähän vuodenaikaan. Nimestä tykkään aika paljon. Koristekuvissa joku mättää. Ne vois olla vaikka ihan teräväreunaisia, ettei tuommosia häivytettyjä.
Tekstejä on ihan sopivasti. Toimintasivulla voisi olla hiukan enemmän tekstejä. Koirat- sivu on selkeä ja toimiva. Jotain erikoista noihin linkkeihin olisi voinut keksiä.
Vieraskirjasta voisi ottaa tuon taustan pois. Mun silmään se ei näytä hyvältä.
Kennelin kokonaiskuva on oikein hyvä.
Ot/ Muuten, kun selailin noita koiriesi sivuja, niin huomasin tällä koiralla yhdet mun ottamat kuvat. Jos tahdot vaihtaa kuvat isompiin, joista näkyisi koira paremmin, niin tässä ja tässä. Värejä en jaksanut muutella : D
Nuo linkit voisivat olla hieman jotain muuta.. Mutta hain ulkoasuun jotenkin sellaista yksinkertaisuutta.. :> Ja kiitos isommista kuvista, vaihdan ne : D
Ensinnäkin nimi. Twinblade on mun mielestä vaikea kirjoittaa, mutta siihen oppii varmasti ajan myötä (kuten kirjoitin ennen Sigitiuksen nimen Sigtius.. ). Tykkään tosta Twin-alusta ja bladekin menee sitten siinä samassa. Nimi ei tuo mitään mieleen - tai no, en olisi ainakaan hevosiin yhdistänyt.
Ulkoasusta.. I LIKE! Ihanan värinen ja oloinen ulkoasu. Ja voi vitsi että mie tykkään tosta linkeistä (tai tosta muodosta). <3_<3 Lime ja ruskea sopii hyvin yhteen ja näyttää raikkaalta - voisin ottaa tuollaisen heti itselleni New Yorkiin.
Linkit on toteutettu hyvin ja hauskasti, vaaleampi väri näyttää kivalta linkeissä :p
Tekstit olivat nopeasti luettuna ainakin suhteellisen oikeinkirjoitetut, tekstiä on paljon etusivulla mutta vähäsen toiminta sivulla - tosin ymmärrään kyllä miksi.
Uu, hevosista löytyy trakehner Mää rakastan niitä! Ei muuten, hevosilla nätit sivut mutta ne saisi olla yhteenkuuluvammat tuon tallin oikean sivun kanssa.
Muuta sivulle voisi koostaa vaikkapa linkit - osion.
Joo, mäki huomasin, että Twinblade on oikeasti tosi vaikea kirjottaa x'D Mutta tuo nimi jotenki iski mut, tuli energinen vaikutelma tai jotain x)
Itse en pidä yleensä limeväreistä yms., mutta tässä ulkoasussa kaikki on kyl kohdallaan, kivä että joku muukin tykkää 8D Ja nuo hevosten sivut vois kyllä olla enemmän tuon ulkoasun n äkööset, mutta oon niin laiska, jos vaihdankin ulkoasua niin sitte taas himo remppa hevosten sivuillekin x)
Kiitos kommentista sulle, ja kyllä vois tuon linkit -osion kehittää, että lisäilen New Yorkin listalle. ;P
Niin joo ja eikö trakehner äännetä ihan vaan trakehner? Niin mä ainakin XD Jos tätä meinasit.
Minä haluaa kommentoida! Ensiksi piinapenkkiin joutuu Ice Cubes, sitten .. Twinblade. ^3^
Ice Cubes - ihan kiva ja arktinen nimi. Kyseisestä nimestä saa aika nopeaan selville, että kasvatusrotuina(ko) ovat siperianhusky ja alaskanmalamuutti. Nimestä mulla ei sitten sen enempää olekaan, eiköhän me siirrytä nuille sivuille sitten! Awww, toi ulkoasu on jotain todella hurmaavaa ja kaunista, oikeesti! <3___<3" Värit ovat hempeät ja kauniit ja kuvat on valittu tositosi hyvin. Otsikko ja linkit on tehty hyvällä fontilla ja fontin "sottaisuus" ei haittaa minua yhtään, vaikka yleensä en tykkääkään tuollaisista. Linkkien ekan kirjaimen eri väri sopii tuohon täydellisesti ja noin jokaisen linkin erottaa paremmin. Ulkoasusta en viitti enempää ruveta selittämään, tai muuten tämä koko viesti on täynnä tuon layn perään kuolaamista. ::'D
Etusivun pieni koristekuva on omaperäinen ja kyseisen koristeen valokuva on nams. Tossa kuvassa noi värit on täydelliset, sopii hyvin yhteen tuon layoutin kanssa. Tervetuloa-tekstin olisi minun mielestäni kuitenkin voinut jättää pois, sei oikein sovi tuohon. Olisi mukavaa, jos koirien linkissäkin olisi pieni koristekuva niinku etusivullaki, mutta eniveis, ei se ole nyt tärkeintä. Pompataanpa kurkkaamaan Myötätuulen Villiä ja Vapaata sen sijaan. ;) Hmh, ensimmäisenä mie sanon, et olis ihan kiva jos jokaisella sivulla olisi samanlainen ulkoasu, mutta jos sä et koirien sivuilta ulkkia ole kerennyt vielä vaihtamaan, niin asia on ok. Itse asiassa mulla ei ole yhtään mitään sanottavaa noista sivuista, olen pahoillani. Kuolettavan tavallinen, perustiedot br'llä, kuva siinä yllä ja suku- ja kilpailutaulukko ovat fontiltaan todella suuria, koska et ole CSS'ään luultavimminkaan pistänyt table-juttua, jolla sen tekstin saa oikean kokoiseksi. *osaanselittää.com*
Mitäh, onko tällä kennelillä hevosiakin? Mukavaa tavata välillä heppojakin koirien joukossa, vaikken kyseisistä eläimistä kauheasti välitäkään. Firefly Song, kuulostaa lupaavalta otukselta! Ulkoasu on sama mikä tällä hetkellä sivuillakin on, siitä pienet plussat. Kuvia on paljon, mutta onhan kyseessä Christiane Slawikin hevoskuvat! Hänellähän on paljon noita kuvia sivuillaan.. :'> Naa-a, table-hömppää ei näköjään ole vieläkään CSS'ssä(?), kun suku- ja kisataulukon fontit taas kerran liian suuria. Aivan sama, en jaksa kiinnittää siihen nyt paljon huomiota. Aiotko sä noilla heposillasikin kilpailla muutens? Kilpailukalenterista voisi ainakin päätellä jotain sen suuntaista, mutten mene vannomaan mitään.
Kasvatus-sivulla on koristekuvia, sanoisiko nyt vaikka jee. :'D Kasvatuksestanne on kerrottu hyvin, mutta pentueita ei ole vielä syntynyt. Harmin paikka, toivottavasti teille syntyy terveitä pentuja, jos ja kun te niitä hankitte! Muuta asiaa muuta-sivulla ja sielläkin todella kaunis koristekuva, jossa arktisia vetokoiria juoksentelee. Linkkilista on varsin outo, muuta en voi sanoa. Tuommonen avattava palkki, mutta on tuo omalla tavallaan silti ihan kivakin, omaperäinen ainakin. Copyrightit varmasti kunnossa, sitä en epäile ollenkaan. Nönniin, pientä kommenttia heitin Ice Cubesista, toivottavasti tämä pätkä kelpaa! Teillä on iihanat kasvatusrodut ja sivujen ulkokuori on nätti. Sisältäpäin löytyy pieniä virheitä ja silmiinpistäviä "ärsykkeitä", mutta ne eivät minua kauheasti haittaa. Muuta sanottavaa tästä kennelistä ei sitten olekaan, menestystä, menestystä ja vielä kerran menestystä koirillesi! Niin, ja editoin tähän samaiseen viestiin vielä ton Twinbladenkin arvostelun, kunhan vaan tulen semmoiselle arvostelutuulelle. Näkemisiin! (8
Minä en viitsi alkaa kommentoimaan mitään leiskoista, kun molemmat leiskat on alaani : D Tuli vain silmiin, ettet ole laittanut Ice Cuben leiskan copyja vielä kuntoon, joten laitas ne kun ehdit (Kirsi R. ja linkin voi laittaa vaikka http://twistedillusion.net 'iin) (:
Tekstitkin ovat oikein hyvät, joten tästä tuli tälläinen pika-muistutus-komma