M:kääpiövillis. (ehkä kuvat mukaan)
-
- Kanada
M:kääpiövillis. (ehkä kuvat mukaan)
Nyt olisi kaksi koiraa myytävänä.
Oma kasvattini aussie narttu
Petite's Costly Flowers "Titta"
kisattu sen verran, että BH tulos löytyy ja muutamaan näyttelyyn ilmoitettu. Jos kuvat kiinnostaa ne saa mukaan, mutta copyt on pysyttävä samana! Titan sivuilla ei ole BH tulosta vielä merkattu.
http://www.geocities.com/virt_nasu/titta.html
kutsumanimen saa vaihtaa!
VARATTU ELLU (varalla Nettei)
Kääpiövillakoira aprikoosi
Peikkometsän Tähdenlento "Lyyli"
Ilmoitettu kisoihin. Näyttelyistä on tuloksena 1*H. Jos kuva kiinnostaa kysy asiasta Pitsku:lta.
http://www.geocities.com/virt_nasu/lyyli.html
Kutsumanimen saa vaihtaa!
Etsin molemmille pysyvää kotia. Kisautus on suuri plussa, mutta ei pakollinen asia. Villis ainakin on vapaasti jalostus käyttöön. Aussin jalostuskäytöstä haluan tietää ennen pentuja, koska omistan myös hänen veljen. Toivottavasti molemmat saisivat pian uuden ja hyvän kodin
Oma kasvattini aussie narttu
Petite's Costly Flowers "Titta"
kisattu sen verran, että BH tulos löytyy ja muutamaan näyttelyyn ilmoitettu. Jos kuvat kiinnostaa ne saa mukaan, mutta copyt on pysyttävä samana! Titan sivuilla ei ole BH tulosta vielä merkattu.
http://www.geocities.com/virt_nasu/titta.html
kutsumanimen saa vaihtaa!
VARATTU ELLU (varalla Nettei)
Kääpiövillakoira aprikoosi
Peikkometsän Tähdenlento "Lyyli"
Ilmoitettu kisoihin. Näyttelyistä on tuloksena 1*H. Jos kuva kiinnostaa kysy asiasta Pitsku:lta.
http://www.geocities.com/virt_nasu/lyyli.html
Kutsumanimen saa vaihtaa!
Etsin molemmille pysyvää kotia. Kisautus on suuri plussa, mutta ei pakollinen asia. Villis ainakin on vapaasti jalostus käyttöön. Aussin jalostuskäytöstä haluan tietää ennen pentuja, koska omistan myös hänen veljen. Toivottavasti molemmat saisivat pian uuden ja hyvän kodin
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: Aussi ja kääpiövillis. (ehkä kuvat mukaan)
Voi vitsi, muuten aussiesta tekisin tarjousta, mutta koiramäärä Rosewellissä jo niin suuri, ja Windyheart'siin en muita kun kasvatusrotuja halua. Kyllä houkuttelis kuitenkin toi aussie <3_<3 , pitää vähän mietiskellä ton kisautuksen kanssa, mä kun en koiria tyhjän pantiksi meille halua.
Kannattaa vaihtaa aussi muuten aussieksi ;)
Kannattaa vaihtaa aussi muuten aussieksi ;)
-
- Kanada
Re: M: Aussie ja kääpiövillis. (ehkä kuvat mukaan)
mieti rauhassa! =)
-
- Kanada
olisiko ketään kiinnostunutta?
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Toi aussie ois aika namu, mutta en tiiä viittinkö ottaa.. Täytyy miettiä, vakavasti :)
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
- Kanada
Mieti vain ;)Hassu kirjoitti:Toi aussie ois aika namu, mutta en tiiä viittinkö ottaa.. Täytyy miettiä, vakavasti :)
-
- Nostaa rautaa
ton aussien kuvat saa mukaan, jos laittaa copyt samalla tavalla kuin tuolla sen entisilläkin sivuilla. Tosin nuo eivät ole mitkään hyvät kuvat, kun ei koiran naama näy kunnolla... Mutta jos nuo mukaan haluaa, niin saa. (:
-
- Kanada
^Kiitos tiedosta =)
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
ääh. jos toi aussie on vielä viikon päästä vapaana, niin pakko tulla tekemään tarjousta siitä. myy se ja äkkiä. Mä oon kuolannut sitä aivan liian kauan, ja pakko saada omaks, jos vielä viikon päästä on siis vapaana. <3_<3 jos vaikka kerkeis tässä koiria kisaamaan paimennuksessa ylempiin luokkiin, niin sitten uskaltais uuden koirankin ottaa..
Mutta tota joo, josse vie on viikon päästä vapaana, niin varmasti silloin tavataan
Mutta tota joo, josse vie on viikon päästä vapaana, niin varmasti silloin tavataan

-
- Kanada
Selvä =) myyn sulle sen ihan mielellään ;)Nettei kirjoitti:ääh. jos toi aussie on vielä viikon päästä vapaana, niin pakko tulla tekemään tarjousta siitä. myy se ja äkkiä. Mä oon kuolannut sitä aivan liian kauan, ja pakko saada omaks, jos vielä viikon päästä on siis vapaana. <3_<3 jos vaikka kerkeis tässä koiria kisaamaan paimennuksessa ylempiin luokkiin, niin sitten uskaltais uuden koirankin ottaa..
-
- Keilapallo
- Viesti:
äh.. mie oon aina myöhäs. Titta ois kiinnostan mutta jos myyt sen Netteille niin ei voi mitään. Koheltajiin pääsis lappalaisten ja shelttien seuraan.. Kisautus monipuolista ja melko säännöllistä. (: Kisanäyttöä kaikkien koirien osalta.
-
- Kanada
Ellu Titta lähtee sulle =) sivujen kanssa ei ole kiire!Ellu kirjoitti:äh.. mie oon aina myöhäs. Titta ois kiinnostan mutta jos myyt sen Netteille niin ei voi mitään. Koheltajiin pääsis lappalaisten ja shelttien seuraan.. Kisautus monipuolista ja melko säännöllistä. (: Kisanäyttöä kaikkien koirien osalta.
-
- Keilapallo
- Viesti:
Re: M:kääpiövillis. (ehkä kuvat mukaan)
Kiiitos en ollu uskoa että saan neidon kotiin vietäväksi! Kuvat lähtee mukaan. ja väsään tänään jos kerkeän niin noi sivut..
// nimi vaihtui Ninjaan lisään kuvat sivuille kun olen ladannut ne.
// nimi vaihtui Ninjaan lisään kuvat sivuille kun olen ladannut ne.