Joikutassun suomenlapinkoiria keväälle 2009
-
- Syvällistä
Re: Joikutassun suomenlapinkoiria keväälle 2009
Se Davve Duottar on varattu mulle ;)
-
- Kriisissä
- Viesti:
^^Siis mitä ihmettä. Mun kennelini nimi on ollut lähimmät kolme ja puoli vuotta JOIKUTASSUN ja sen lisäksi on ollut pentuja kasvatusnimellä JOIKU. En mä ole missään vaiheessa mitään nimeä vaihtanut, vaan kyse oli siitä että meneekö noi kaks pentuetta mahdollisesti sekaisin ihmisten mielissä sun tulevien kasvatties kanssa ja totesin vaan että ei se nyt oo niin vakavaa koska en muutenkaan aio lyhyemmällä etuliitteellä näillä näkymin mitään kasvattaa.
Ja kuten Anri sanoi ja tossa Davve Duottarin perässä lukee:
Mut tosiaan, jos et aio pentuja teettää ja sulta löytyy sopivat kuvat niin toki sulle pentu lähtee.
Ja kuten Anri sanoi ja tossa Davve Duottarin perässä lukee:
Mua ei myöskään kiinnosta se, että kuinka aktiivinen kasvattaja sanan varsinaisessa merkityksessä pennunostaja on, vaan että haluaako se teettää pennut sille ja sä mun nähdäkseni esitit toivomuksen että oisko mahdollista saada sitten joskus pieni pentue sille. Tosiaan perusvaatimuksina kisapuolelta ois että paimennusvalioksi, koulutustunnus jostain pk-lajista ja aktiivinen näyttelyura. Sitten toki tota voidaan soveltaa tilanteen mukaan, esmes Iinan BH RH-E HK2 GBR MVA LT MVA KRE MVA FIN MVA RUS MVA SWE MVA CA MVA N MVA KANS MVA VV-08 vMV-07 vNW-08 KREW-07 RUSJW-07 vjCAW-07 vCAW-07 J. Ankanpojan suhteen en oo vaatimassa paimennusvalioksi kisaamista jostain kumman syystä. ;)Satmi kirjoitti:Anrin keksimä omalle pennulleen
Mut tosiaan, jos et aio pentuja teettää ja sulta löytyy sopivat kuvat niin toki sulle pentu lähtee.
His brain is gone!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Siis oliko osuus
Minulta ainakin löytyisi kuvat ja innostusta saada pennusta paimennusvalio, pk-lajeja kisata ja näyttelyura. Ja semmonen pikkiriikkinen pentue ois ihana saada teettää.
kenelle?Mua ei myöskään kiinnosta se, että kuinka aktiivinen kasvattaja sanan varsinaisessa merkityksessä pennunostaja on, vaan että haluaako se teettää pennut sille ja sä mun nähdäkseni esitit toivomuksen että oisko mahdollista saada sitten joskus pieni pentue sille. Tosiaan perusvaatimuksina kisapuolelta ois että paimennusvalioksi, koulutustunnus jostain pk-lajista ja aktiivinen näyttelyura. Sitten toki tota voidaan soveltaa tilanteen mukaan, esmes Iinan BH RH-E HK2 GBR MVA LT MVA KRE MVA FIN MVA RUS MVA SWE MVA CA MVA N MVA KANS MVA VV-08 vMV-07 vNW-08 KREW-07 RUSJW-07 vjCAW-07 vCAW-07 J. Ankanpojan suhteen en oo vaatimassa paimennusvalioksi kisaamista jostain kumman syystä.
Minulta ainakin löytyisi kuvat ja innostusta saada pennusta paimennusvalio, pk-lajeja kisata ja näyttelyura. Ja semmonen pikkiriikkinen pentue ois ihana saada teettää.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Kriisissä
- Viesti:
Se oli tarkotettu just sille ainoolle henkilölle joka tässä on just pentua kyselly eli sinulle.
Sitte voisit lukea vaikka uusiks ton viestini ja kattoa että mitä sanoin pentueista. :)

Sitte voisit lukea vaikka uusiks ton viestini ja kattoa että mitä sanoin pentueista. :)
His brain is gone!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Aaha, eli pennulle ei saa teettää pentuja, enpä sitten taidakkaan ottaa : <<
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Kriisissä
- Viesti:
Okei. Eli tästä tuli nyt kolmen pennun pentue, syntyy tänään 1.2.2009.
Pennut ovat:
u. Joikutassun Davve Duottar (Anrin),
n. Joikutassun Deavkat Diamánta (mun) ja
n. Joikutassun Dolalaš Dollarieban (iinan).
Heti kun saan iinaltakin sivut niin hoidan pentujen rekisteröinnin. :)
Pennut ovat:
u. Joikutassun Davve Duottar (Anrin),
n. Joikutassun Deavkat Diamánta (mun) ja
n. Joikutassun Dolalaš Dollarieban (iinan).
Heti kun saan iinaltakin sivut niin hoidan pentujen rekisteröinnin. :)
His brain is gone!
-
- Nakkisotilas
http://ruotsinlapinkoirat.webs.com/riina.htm
Tässä ois Dollarieban sivut. (;
Tässä ois Dollarieban sivut. (;