Ostaisin kenneliini, Quardariin kultaisianoutajia. Pentuja en tarvitse, mutta mielellään n. 2-5 vuotiaita, uroksia ja narttuja.
Koirien tulisi olla:
terveitä,
edes hiukan kisattuja,
hyväluontoisia,
kuvallisia
Paljoa en siis pyydä. Tarvitsisin suunnilleen 2 urosta ja yhden nartun. Ne saisivat hyvän kodin, jossa pyrkisin kisauttamaan niitä mahdollisimman paljon (ei väliä kisaako koira epävirallisissa vai virallisissa kisoissa. Jokaiselle koiralle yritän myös hankkia hoitajan, joka kisauttaa koiraa. Ei ole väliä, onko koiralla tehty pentuja, paitsi että tätyy ilmoittaa jos narttu on pennutettu alle puoli vuotta sitten.
Quardar menee AAWA:n äänestyksen loputtua n. 1 kk kestävälle remonttitauolle, jolloin pyrin laittamaan koirat.
Myös Quardarin vieraskirjaan voi ilmoitella myytävistä kultaisistanoutajista :>
~ Ilona
O: Kultaisianoutajia
-
- Alkupalat
- Viesti:
O: Kultaisianoutajia
Writing, that's what you can't live whitout.
Dog, that's what you can't be whitout.
Dog, that's what you can't be whitout.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: O: Kultaisianoutajia
Hei! :)
Minulla olisi yksi kultainennoutajanarttu tuonti, jonka saat jos haluat.
Koira on varustettu piirretyllä kuvalla, ja saat senkin mukaan jos tahdot. Luonnetta ei vielä ole.
Kisoissa olemme olleet PIVIKO näyttelyissä sekä noutajakokeista NOU1:nen on ansaittu. Kisaamme jatkuvasti lisää, tosin pienemmällä tempolla, koska itse siirryin jokin aika sitten pääpainotteisesti kissapuolelle.
Koira on täysin evm. sukuinen, eli unelma jalostukseen (kisata sitä toki pitää ensin lisää). Pieneläinklinikallakin on käyty kuvauksissa ja rokotuksissa, tosin rokotukset tulisi uusia viimeistään kesäkuussa. x)
http://geocities.com/caritanyksityiset/hattara.htm
Mikäli haluaisit Hattaran ostaa (lempinimen voi muuttaa), ota yhteyttä carita.isomaki@suomi24.fi, koska itse aika harvoin enää Turreissa pyörin. :)
Minulla olisi yksi kultainennoutajanarttu tuonti, jonka saat jos haluat.
Koira on varustettu piirretyllä kuvalla, ja saat senkin mukaan jos tahdot. Luonnetta ei vielä ole.
Kisoissa olemme olleet PIVIKO näyttelyissä sekä noutajakokeista NOU1:nen on ansaittu. Kisaamme jatkuvasti lisää, tosin pienemmällä tempolla, koska itse siirryin jokin aika sitten pääpainotteisesti kissapuolelle.
Koira on täysin evm. sukuinen, eli unelma jalostukseen (kisata sitä toki pitää ensin lisää). Pieneläinklinikallakin on käyty kuvauksissa ja rokotuksissa, tosin rokotukset tulisi uusia viimeistään kesäkuussa. x)
http://geocities.com/caritanyksityiset/hattara.htm
Mikäli haluaisit Hattaran ostaa (lempinimen voi muuttaa), ota yhteyttä carita.isomaki@suomi24.fi, koska itse aika harvoin enää Turreissa pyörin. :)
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: Kultaisianoutajia
Kaivelin jotain koiria ikivanhasta kennelistä, ja löysin yhden parivuotiaan uroksen.
Eli kiinnostaisiko sinua tarjota koti Golden Viiking Sasakille? Saku on kuitenkin valitettavasti täysin kisaamaton. Pojan suku on kokonaan evm. Uudelta kodilta en vaatisi mitään huimaa kisautusta ja kutsumanimenkin saat halutessasi vaihtaa.
Eli kiinnostaisiko sinua tarjota koti Golden Viiking Sasakille? Saku on kuitenkin valitettavasti täysin kisaamaton. Pojan suku on kokonaan evm. Uudelta kodilta en vaatisi mitään huimaa kisautusta ja kutsumanimenkin saat halutessasi vaihtaa.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.