Tässä samalla hieman mainostelen ja kerron hieman suunnitelmiani ja kyselen alustavia mielipiteitä. Olen tässä jonkin aikaa suunnitellut järjestäväni nimellä kanakoirariehan tai kanakoirapäivät (anteeksi tämä ehkä hieman diktaattorimainen käytös

Itse olen myös miettinyt tuota BH - koetta mukaan siihen. Se tuskin olisi kovin suuri vaiva. :)Samalla voisi pykätä joukkoon vielä BH-kokeen kanakoirille? Siinä olisi sit oikein mukava paketti.
- Mukaan voisi tuoda KAME, KATU, tai KAKE -kokeet, nythän mukana on vain KAER. Näistä en sen enempää löytänyt tietoa, mutta jos joku on asiasta tietoinen niin minua ainakin kiinnostaisi tietää lisää näistä eri koemuodoista. En mene vannomaan, mutta onko nää muut koemuodot vaan eri maastoissa vai miten?
(Jos kuitenkaan ei tälläistä synny, jokatapauksessa minulla on tarkoitus järjestää tuo kanakoirapäivät tjsp. Asia erikseen sitten, jos yllä oleva lainaus meinataan "järjestää". Idean tuohon kanakoirapäiviin sainkin juuri vanhasta muistista, kun tuollaisestakin oli joskus puhetta.)Itselläni olisi tällainen kamppanja/toiminta ehdotus. Mitäs jos rotujärjestys ja VKK yhdessä järjestäisivät oikein suuret toimintapäivät? Ei vain kanakoirille vaan ihan kaikille roduille? Pidettäisiin yhteisvoimin KV näyttelyt, pk-kisat, mejä, agility ja kaer, ehkä muutakin? Tämän yhteydessä voisimme julkaista pienen sivuston (jonne olisi kisasivustolta monta linkkiä), josta löytyisi pienet tietoiskut kanakoiraroduista ja muutamia linkkejä foorumille yms. Tai voisihan nämä jotens soluttaa myös kisasivuston yhteyteen.
Jos ymmärsin oikein, että lisäisit VKK:hon noita, ns. harrastetoimikunnan, niin tuskin olisi järkevää ottaa kaikkia kisojen järjestämistä omille kontoille. Varmaankin täällä on porukkaa, jotka mielellään auttaisi. :)Pyörittelen tässä vielä sitä että onko mulla aikaa suveta järkkäämään VKK:n puolesta mejää, tokoa tai agia. Saa nähdä.