Jumping Mad - cairnterrierit
-
Manu
- Epätoivoinen katse
Jumping Mad - cairnterrierit
Eipä jaksa tähän sen paremmin miettiä tekstiä, joten toivon jonkinlaista kommenttia, nyt kun kennelin nimikin vaihtui ;) Ainakin kennelin koirat ottavat sinut ilolla vastaan, jos satut kurkkaamaan tännekin päin.
Tästä sisään, ihanan ulkoasun on taiteillut Nea, siitä myös kommenttiä ^^
Eipä tässä sen pahemmin asiaa, kiitos ja.. Voikaa hyvin.
Tästä sisään, ihanan ulkoasun on taiteillut Nea, siitä myös kommenttiä ^^
Eipä tässä sen pahemmin asiaa, kiitos ja.. Voikaa hyvin.
kun menit sijoiltasi onnesta, sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet aina leukaa myöten pois paikoiltaan
-
Milja
- Vuohenruokaa
Re: Jumping Mad - cairnterrierit
Täytyy nyt tulla tänne tuota ulkoasua kehumaan! Se on siis mukavan pirteän värinen, lempeät värisävyt yhdistyvät hienosti yksinkertaiseen pohjaan. Kasvattamasi rotu on minulle hieman vieraampi, mutta sopii varmasti oikein hyvin sinulle. Nimi on melko tavanomainen, pidemmänpuoleinen, mutta jää kuitenkin mieleen, vaikkei sitä heti osaa cairneihin yhdistää.
Etusivulla on sopivan verran tekstiä, siihen ei tarvitse juuttua, vaan pääsee lukemaan vähän paremmin muita kennelin tekstejä.
Kennelesittelyn sivulla saisi olla reippaasti lisää luettavaa, samoin kasvatus-sivulla, lukea hieman paremmin kasvatusperiaatteista, vanhemmista, tavoitteistasi jne. Koristekuvat ovat piristävä lisä sivuilla. Itsessään koirien sivut ovat siistejä, tosin luonteetkin voisivat olla. Lisäksi tällä minun koneellani vetää koirien sukutaulun kasaan, varsinkin jos on täysin evm.-suku.
Arvosanaksi antaisin hienosta työstä 9. Vielä kun saa lisää tekstejä, niin sitten on nappiosuma.
Etusivulla on sopivan verran tekstiä, siihen ei tarvitse juuttua, vaan pääsee lukemaan vähän paremmin muita kennelin tekstejä.
Kennelesittelyn sivulla saisi olla reippaasti lisää luettavaa, samoin kasvatus-sivulla, lukea hieman paremmin kasvatusperiaatteista, vanhemmista, tavoitteistasi jne. Koristekuvat ovat piristävä lisä sivuilla. Itsessään koirien sivut ovat siistejä, tosin luonteetkin voisivat olla. Lisäksi tällä minun koneellani vetää koirien sukutaulun kasaan, varsinkin jos on täysin evm.-suku.
Arvosanaksi antaisin hienosta työstä 9. Vielä kun saa lisää tekstejä, niin sitten on nappiosuma.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Manu
- Epätoivoinen katse
^ Kiitos rakentevasta kommentista :) Kennel-sivulle olen vielä suunnitellut lisää tekstiä, mutta en sitä jaksanut yöllä pakertaa, ja todennäköisesti en sitä tuosta koskaan jaksakaan enää pidentää ^^
Noilla sukutauluilla tosiaan on se ongelma, etteivät suostu toimimaan käskyjeni mukaisesti, ja siksi vihaankin niitä yli kaiken, varsinkin juuri näiden evm. sukuisten kanssa.
Noilla sukutauluilla tosiaan on se ongelma, etteivät suostu toimimaan käskyjeni mukaisesti, ja siksi vihaankin niitä yli kaiken, varsinkin juuri näiden evm. sukuisten kanssa.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Pakko kommentoida kun cairnit on lempikoiria noista pienemmistä roduista kun tutuilta löytyy niitä neljä. Ulkoasu tosiaan on nätin värinen ja mukavan pirtsakka, mutta aaaaivan liian leveä meidän näytölle! Venyttää meinaan aika ilkeästi. Lisäksi omaan makuun tuohon koristekuvien ja tekstin väliin jää liikaa tyhjää, mutta muuten tykkäilen :) Teksteistä bongailin jonkin verran pilkkuvirheitä, mutta eivät ne lukemista haitanneet. Kasvatus-linkkiin olisin minäkin kaipaillut hiukan lisää teksitä, mutta toisaalta ytimekkyys on hyvä asia (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Manu
- Epätoivoinen katse
Iivi, mikä selain sulla on? ( ja kiitos kommentista ;D )
- Iivi
Mozilla, ulkoasu näyttää tältä mein näytöllä, jatkuu siis reippahasti tuonne oikealle.
-
Mirzu
- Syvällistä
Jumping Mad - mieleiseni, todella kaunis ja sopivan pituinen nimi. Cairnit eivät tule ensimmäisenä mieleen, kun eivät lempirotuuni edes kuulu, mutta eipä se haittaa. Tärkeintähän ei todellakaan ole se, että nimi muistuttaa prikulleen kasvatusrotua. (;
Ulkoasu on aww. Voisin katsella tuota loputtomiin. Sininen, harmaa ja oranssi sopivat yllättävän hyvin yhteen, ja kaikki kolme ovat muutenkin ihanan lempeitä, rauhallisia ja nättejä. Kuvat on valittu hyvin ja paperiliitin suuren kuvan reunassa sopii sinne täydellisesti. Linkit sopivat tuonne harmaalle palkille, eivätkä ole siten huomion keskipisteenä. Joku tuossa aiemmin taisi sanoakin, että sivu jatkuu ärsyttävästi sivulle. Vaikka minulla on suht iso näyttö, menee minullakin se yli, muttei todellakaan noin paljon. Se ei sinänsä haita minua, koska tekstit ym. näkyy miulla kuitenkin.
Etusivulla on paljon tekstiä ja koristekuva on pistetty nätisti sivupalkkiin. Indexistä ei muuta sanottavaa ole, joten eiköhän siirrytä seuraavaan. Kennel-sivun koristekuva lataa minulla ainakin todella hitaasti, enkä tiedä jaksanko sitä jäädä tuohon odottelemaan. Joka sivulla taitaa olla kuitenkin omanlaisensa kuvanen sivupalkissa ja sillä hyvä. Tällä sivulla ei kauheasti tekstiä ole, onko loppuunkaan vielä kirjoitettu vai? Sama se minulle, tekstistä saa hyvin selvää minkälaisessa kennelissä te asustelette. Koiralauman sivut ovat upeat! Lyhykäiset perustiedot kerrattuina valkoisessa laatikossa ja vieressä pääkuva itse cairnista. Kaunista, pakko myöntää! Pakko kurkistaa jonkin karvanaaman sivuille, toivottavasti en pety näkemääni. Enhän minä ainakaan hirveästi pettynyt, en. Koiran kuva isona ensimmäisenä ja sivupalkissa lisää kuvia, tällä hetkellä Rauhasta. Perustietotaulukko on kaunis ja yksinkertainen, mutten tyksi kauheasti noista suku- ja sisartaulukoista. Onhan ne omalla tavallaan kivat, muttei jotenkaan sovi joukkoon. Kisakalenteri miellyttää minua kuitenkin, mutta kalentereista ei sitten enempää.. ;D Kasvatus-linkin takaa löytyy tietoa teidän kasvatustyöstänne, pentueita ei näemmä ole vielä syntynyt. Toimintaa ollaan pidetty jo jonkin verran, ainakin kalentereista löytyy muutamia kilpailuja. Hienoa, uutta kisaa vain kehiin! (8 Muut asiat, jotka eivät muualle yksinkertaisesti mahtuneet. Tekijänoikeudet - samoin yhteydet - on merkitty jo etusivulle, mutta hyvä että on lisäilty muidenkin sekaan.
Jumping Mad on hieno kennel, kasvatusrotuna pienet ja pippuriset cairnterrierit. Toivottavasti innostuksesi tähän kenneliin riittää, paikkahan näyttää melkeinpä kukoistavan. Suuren suuret kisamenestykset koirillenne ja rapsutukset niille myös!
Ulkoasu on aww. Voisin katsella tuota loputtomiin. Sininen, harmaa ja oranssi sopivat yllättävän hyvin yhteen, ja kaikki kolme ovat muutenkin ihanan lempeitä, rauhallisia ja nättejä. Kuvat on valittu hyvin ja paperiliitin suuren kuvan reunassa sopii sinne täydellisesti. Linkit sopivat tuonne harmaalle palkille, eivätkä ole siten huomion keskipisteenä. Joku tuossa aiemmin taisi sanoakin, että sivu jatkuu ärsyttävästi sivulle. Vaikka minulla on suht iso näyttö, menee minullakin se yli, muttei todellakaan noin paljon. Se ei sinänsä haita minua, koska tekstit ym. näkyy miulla kuitenkin.
Etusivulla on paljon tekstiä ja koristekuva on pistetty nätisti sivupalkkiin. Indexistä ei muuta sanottavaa ole, joten eiköhän siirrytä seuraavaan. Kennel-sivun koristekuva lataa minulla ainakin todella hitaasti, enkä tiedä jaksanko sitä jäädä tuohon odottelemaan. Joka sivulla taitaa olla kuitenkin omanlaisensa kuvanen sivupalkissa ja sillä hyvä. Tällä sivulla ei kauheasti tekstiä ole, onko loppuunkaan vielä kirjoitettu vai? Sama se minulle, tekstistä saa hyvin selvää minkälaisessa kennelissä te asustelette. Koiralauman sivut ovat upeat! Lyhykäiset perustiedot kerrattuina valkoisessa laatikossa ja vieressä pääkuva itse cairnista. Kaunista, pakko myöntää! Pakko kurkistaa jonkin karvanaaman sivuille, toivottavasti en pety näkemääni. Enhän minä ainakaan hirveästi pettynyt, en. Koiran kuva isona ensimmäisenä ja sivupalkissa lisää kuvia, tällä hetkellä Rauhasta. Perustietotaulukko on kaunis ja yksinkertainen, mutten tyksi kauheasti noista suku- ja sisartaulukoista. Onhan ne omalla tavallaan kivat, muttei jotenkaan sovi joukkoon. Kisakalenteri miellyttää minua kuitenkin, mutta kalentereista ei sitten enempää.. ;D Kasvatus-linkin takaa löytyy tietoa teidän kasvatustyöstänne, pentueita ei näemmä ole vielä syntynyt. Toimintaa ollaan pidetty jo jonkin verran, ainakin kalentereista löytyy muutamia kilpailuja. Hienoa, uutta kisaa vain kehiin! (8 Muut asiat, jotka eivät muualle yksinkertaisesti mahtuneet. Tekijänoikeudet - samoin yhteydet - on merkitty jo etusivulle, mutta hyvä että on lisäilty muidenkin sekaan.
Jumping Mad on hieno kennel, kasvatusrotuna pienet ja pippuriset cairnterrierit. Toivottavasti innostuksesi tähän kenneliin riittää, paikkahan näyttää melkeinpä kukoistavan. Suuren suuret kisamenestykset koirillenne ja rapsutukset niille myös!
-
Manu
- Epätoivoinen katse
Iivi // Voi mummo peekele, sulla on vissiin roimasti pienempi näyttö kuin mulla ( ja mun näyttö on muutenkin oudosti venytetty ) -.-" Tosin mullakin tuntuu Mozillalla venyttävän kummallisesti tuota sivua, vaikka IE:llä se ei niin tee. Valitettavasti en osaa tuota korjata, sillä ulkka on sen verran leveä, että..
Mirzu // Suurkiitos rakentavasta ( ja positiivisesta ;D ) kommentista!
Mirzu // Suurkiitos rakentavasta ( ja positiivisesta ;D ) kommentista!
- Iivi
Noh, eihän tuo nyt niin vakavaa kuitenkaan ole kun tuo tekstikenttä on sen verran kapea, ettei sitä tarvitse koko ajan edestakaisin rullailla :D
-
Manu
- Epätoivoinen katse
^ No, niinpä : ) Harmittaa vaan, kun se ei sitten toimikaan odotetutsti, vaikka testailinkin sitä vielä omalla mozillalla ja olin varma, että nyt se toimii, niin loppujen lopuksi ei se toimi omalla Mozillallakaan.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Nhii pääsen viilaamaan pilkkua ;) Banaanin is a sim-game kennel kohdassa kuuluisi siis olla varmaan Jumping Mad.
Nimi on mukava, mieleenjäävä sekä sopivan pituinen. Kaksiosaisuudesta en tässä nyt mainitse mitään. Hienon kasvatusrodun olet valinnut (halutessasi multa löytyy cairnikuvia). Ulkoasu on ihan mukava, ainoastaan tuo liikkuva cairni häiritsee. Otsikko on siistillä fontilla ja kivasti laitettu eri värillä tuo "Mad". Oon sitä mieltä, että tähän olisi sopinut mappilinkit.
Kennelistä olisi voinut kertoa hieman enemmän. Koiria on ihan mukava määrä. Luonne voisi löytyä kaikilta koirilta, mutta suuri plussa niistä! Koirien kuvat on kivasti laitettu vasempaan sivuun. Kasvatukseenkin olisi voinut laittaa jotakin lisäinfoa. Toiminta ja muuta, näistä en sano mitään. Koristekuvat olisi voineet olla samankokoisia ja niitä voisi olla enemmän. Hieno kennel ja upea kasvatusrotu! Onnea tulevaisuuteen!
//Mineki valitan tuosta scrollauksesta :)
Nimi on mukava, mieleenjäävä sekä sopivan pituinen. Kaksiosaisuudesta en tässä nyt mainitse mitään. Hienon kasvatusrodun olet valinnut (halutessasi multa löytyy cairnikuvia). Ulkoasu on ihan mukava, ainoastaan tuo liikkuva cairni häiritsee. Otsikko on siistillä fontilla ja kivasti laitettu eri värillä tuo "Mad". Oon sitä mieltä, että tähän olisi sopinut mappilinkit.
Kennelistä olisi voinut kertoa hieman enemmän. Koiria on ihan mukava määrä. Luonne voisi löytyä kaikilta koirilta, mutta suuri plussa niistä! Koirien kuvat on kivasti laitettu vasempaan sivuun. Kasvatukseenkin olisi voinut laittaa jotakin lisäinfoa. Toiminta ja muuta, näistä en sano mitään. Koristekuvat olisi voineet olla samankokoisia ja niitä voisi olla enemmän. Hieno kennel ja upea kasvatusrotu! Onnea tulevaisuuteen!
//Mineki valitan tuosta scrollauksesta :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Manu
- Epätoivoinen katse
^ Mitäköhän matikanopettajani olisi sanonut tuohon..? Varmaankin, että suoritit testin ;D Ei sentään, vaan että hyvä kun hoksasit tuon.
Meinaat tolla liikkuvalla cairnilla tota kuvassa pomppivaa luultavasti. Mikä siinä häiritsee? Kerropas se, niin voin myöntää, että minuakin vähän hämmentää se, kun se toinen takajalkapuuttuu :DD Täytyy kyllä sanoa, ettö jo siinä oikeassakin kuvassa Manu on ihan höpön näköinen, että ei sen puoliin. Tai ehkä se on se, kun se on niin epäkuulumaton tai jotain. *puheröyps*
Kiitos vielä kommentista, yritän tota tekstiä repiä lisää.
Meinaat tolla liikkuvalla cairnilla tota kuvassa pomppivaa luultavasti. Mikä siinä häiritsee? Kerropas se, niin voin myöntää, että minuakin vähän hämmentää se, kun se toinen takajalkapuuttuu :DD Täytyy kyllä sanoa, ettö jo siinä oikeassakin kuvassa Manu on ihan höpön näköinen, että ei sen puoliin. Tai ehkä se on se, kun se on niin epäkuulumaton tai jotain. *puheröyps*
Kiitos vielä kommentista, yritän tota tekstiä repiä lisää.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Just se takajalka mua häröö tossa.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Nopeasti täytyy sanoa että pidän ulkoasun asettelusta mutta koirien sivut eivät innosta! ;)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Manu
- Epätoivoinen katse
Kendra // Se vähän leijailee siinä ^^
Viivi // Thänkke :)
Viivi // Thänkke :)