Sudenyön ensiesiintyminen

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Milja
Vuohenruokaa

Sudenyön ensiesiintyminen

Viesti Kirjoittaja Milja »

Sudenyön on uusi virtuaalikennel, joka kasvattaa huskyjä, arktisia vetokoiria moneen käyttötarkoitukseen. Tästä alkaa toivottavasti pitkä ja antoisa polku yhdessä muiden kasvattajien kanssa. Rohkeasti kommenttia, koristekuvia yritän saada sivuille laitettua mahdollisimman pian.

Sisään!

//IE:n käyttäjille: taustaväri tökkii explorerilla, mutta firefoxilla pitäisi näkyä täydellisesti.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Sudenyön ensiesiintyminen

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voi kökkö, kommentoisin mielelläni jos freewebs toimis ja päästäis mut noilel sivuille :| Katson myöhemmin uudestaan ^^
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mä kommaan! 8)
Yleisesti tulee mahtava tunnelma tosta kennelistä! Ulkoasun husky on aseteltu tuohon tosi hyvän, nuo silmät tuo tosi hyvin esiin tuon huskymaisuuden ja antaa oikean tunnelman. Pidän tosi paljon noista tummista väreistä, otsikon valkoisuus tuo semmosen kivan kontrastin tuohon. <: Jotenkin mulla jää vaan häiritsemään toi koristekuvien puute - ne piristäisi ulkoasua huomattavasti. :/ Teksti on sujuvaa ja hyvin kirjoitettua. Kerronta on selkeää ja helposti luettavaa, ainakin sieltä täältä mistä lueskelin. Taulukot on silleen aika samankaltaiset kuin Haltiapolussa, samoin tuo luonteen rakenne (tavoitteet ja päälajit), mutta ei se haittaa ainakaan minua. (: Majan luonne vaikuttaa tosi kivalta, odotan innolla kuinka hieno narttu tästä tulee, kun kuvat saat sille. (: Ja pennusta olen ehdottomasti kiinnostunut tulevaisuudessa!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Wautsi!
Todella taitavaa työtä =).
Pidän Sudenyön sivuista todella paljon. Kirjoitustyylisi sivuilla on kiva, eikä kirjoitusvirheita sattunut silmään. Annat heti positiivisen kuvan sivuista. Ulkoasukin on hieno, joskin jonkun brushin olisin toivonut jonnekkin kuvannurkaan tuomaan lisämielenkiintoa.
Kasvatusperiaatteesi ovat oikein hyvät, toivottavasti pentueita joskus tulee (:. Ja kiinnostusta pennusta löytyy täältäkin ;)
Tervetuloa siis vielä, toivottavasti sinulla tulee olemaan hauskaa täällä virtuaalipuuhissa :mrgreen:
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Jee, freewebs toimii nyt :'D

Rakastan tuota ulkoasua, yksinkertainen, lumoava ja jotenkin vaikuttava. Tekstejä on hyvin joka sivulla ja koiran sivut tosi selkeät, kiva luonne! :>
Mun mielestä toi kokonaisuus on vaan, VAU 8> Ja jos pentueita tulee, niin aika varmasti oon pennun ottamassa, hihiii.. 8>
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Oot näköjään ottanu vaikutteita jonkin verran Ratapihasta (ja Haltsikasta)... Esim. samantyylinen alkuteksti ku Ratapihassa ja Sudenyönkin sijaitsee Lapissa, kasvatus-sivulla tosta kasvatustavoitteet jutuista ym. pikku juttuja. Ja sitten jotain juttuja oot ottanu Haltsikasta, mitä se nyt Pehko sanoi.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Milja
Vuohenruokaa

Kiitos kaikille kommentoineille!

Pehko: kirjotin vveeralle ensimmäisenä ton vastauksen, joten siellä lisää informaatiota tosta sivujen "samankaltaisuudesta". Juu, koristekuvia tulen etsimään, jotta saisi mukavaa piristettä sivuille (: Ja sinulle tulee sitten pentu, kun sen aika joskus tulee.
Sekhmet: Kiitos todella paljon kommentistasi! Mukavaa jos annan mielestäsi sinulle positiivisen kuvan. Yritän vaan olla semmonen asiallinen, enkä mikään räyhääjä, joka valittaa joka asiasta. Jokaiselle tulee siitä parempi mieli. Pentueita tulee, kun olen saanut Majalla sopivasti kisattua, ja sillä olisi koossa muutama titteli. Pidän sinutkin mielessä, kun ensimmäisen pentupoppoon vuoro koittaa.
Jacya: Aika kehuva viesti. Ei paha! Itsekin tykkään tuosta Majan luonteesta, sopivan pituinen minun makuuni. Ja mio on kyllä onnistunut luomaan tosi vakuuttavan ulkoasun meille. Sinulle sama kanssa kuin Pehkolle ja Sekhmetille, olet mukana varauslistalla.
vveera: olen lueskellut tosiaan noita Haltiapolun juttuja, kun se on yksi semmonen päätekijäkennel näissä huskyasioissa, alitajuntaisesti varmaan tullut "kopioitua". Siis en ole kopioinut todellakaan, vaan varmaan ajatellut, että toihan olisi hyvä idea, ja näin. Voinhan mä tietystikin noita sivuja muokata, ettei se jää vaivaamaan pahasti, ja etten saa sellaista kopioijan leimaa, jota en todellakaan halua, ja joka ei olisi, ainakaan omasta mielestäni, oikeutettua.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Koodejahan ei varsinaisesti copyrightata kenellekään. Mua ei ainakaan häiritse noi samankaltaiset taulukot, en tiedä sitten häritseekö jotakuta muuta, mutta omakohtaisesti noi ei muodosta ongelmaa. <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Summer »

Hohohooo!
Söpöjä :)
Hieno kennel =DD Mulla ja maissilla on roolipeli nimeltä Suden Yö :DD :mrgreen:
Kuva Kuva Kuva Kuva
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Milja kirjoitti: vveera: olen lueskellut tosiaan noita Haltiapolun juttuja, kun se on yksi semmonen päätekijäkennel näissä huskyasioissa, alitajuntaisesti varmaan tullut "kopioitua". Siis en ole kopioinut todellakaan, vaan varmaan ajatellut, että toihan olisi hyvä idea, ja näin. Voinhan mä tietystikin noita sivuja muokata, ettei se jää vaivaamaan pahasti, ja etten saa sellaista kopioijan leimaa, jota en todellakaan halua, ja joka ei olisi, ainakaan omasta mielestäni, oikeutettua.
Joo siis tulin vaan huomauttamaan kun pisti silmään. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Milja
Vuohenruokaa

Pikkuinen nosto.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Päätinpä minäkin nyt pientä kommenttia heittää, vaikken yhtäkään huskya omista :D Ensivaikutelma ja -tunnelma on mahtava, rrrakastan tuota ulkoasua<3 Sopii erinomaisesti huskykennelille. Tuo etusivun koristekuva ei kyllä oikein mielestäni sovi tuohon - se on jotenkin liian kesäinen ja värikäs muuten harmaalla sivulla, eikä se oikein mene yksiin tuon alkutekstin kanssa (Hikiset ja rasittuneet koirat höyryävät kirpeässä pakkasessa. Tuuli pistelee poskia, matka taittuu lumenvalkoisissa maisemissa nopeasti...) Etusivun teksti on hyvä ja kattava, siinä tulee mukavasti tärkeitä asioita tiivistettynä. Koiria näyttääkin olevan vasta yksi, jolla onkin todella hienot sivut! Perustiedot on selkeästi taulukossa ja sitten vielä pitkä (ja varmasti perusteellinen, en nyt jaksa perehtyä tarkkaan) esittely koirasta. Kasvatus-osio oli tosi iloinen yllätys, koska sivu on täynnä pelkkää asiaa ja selkeästi vieläpä! Itse en kykenisi ikinä tuollaisen tekstin kirjoittamiseen :mrgreen:

Yleisvaikutelma kennelistä on hyvin asiallinen ja jää positiivisesti mieleenkin, varmasti osaan tästä lähtien yhdistää Sudenyön virtuaalihuskyihin. Onnea tulevaan kasvatukseen!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Voin minäkin kommentoida. Ensiksi pitää kyllä poksauttaa ulkkakehupallo, minua kun tuo ei mitenkään hätkäyttänyt. Pelkkä laatikkokuva otsikkoneen ja tekstikenttä alla, onpas omaperäistä! Joten mun mieleeni tuo ei ole yhtään, olisin kaivannut paaaaljon omaperäisempää. Koristekuvia olisin toivonut joka sivulle ja kasvatus -sivulle olisi voinut laittaa alas toisen tai kolmannenkin!

Tekstiä on kuitenkin sopivasti ja nostan peukkuja kasvatus -sivun romaanille. Koirat -sivulla jäi kuitenkin hämäämään yksi asia: "sekä jäljestyskokeissa". Jäljestyskokeissa? Huskyilla? No okei, virtuaalimaailma on virtuaalimaailma, mutten siltikään tajua :D Tekstit muuten ovat hyvin kirjoitettu, enkä löytänyt kirjoitusvirheitäkään. Majan sivut ovat kivat ja taas peukku pystyyn tuosta ihanasta romaanista! Tee mullekin 8D

Yleisesti ottaen ihan mukava :)
Milja
Vuohenruokaa

Juu, itse olen kuitenkin ihan tyytyväinen tuohon ulkoasuun. Niin, ja täytyy varmaankin korjata, että tarkoitin tuossa metsäjälkeä, en palvelusjälkeä.

//Aivan, juuri sen takia tarkoitinkin mejää (;
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Joo, kyllä mä ton metsäjäljen tajusin :D Eihän huskyilla ole edes palveluskoiraoikeuksia, joten pkjäljen harrastaminen olisi siltä osin mahdotontakin.
Vastaa Viestiin