Borderskyn uusi ilme

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Borderskyn uusi ilme

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Talvinen ulkoasu ei sopinut meille yhtään, joten etsin uutta ulkoasua ja se löytyikin yllättäen varastoista. Eli kiitokset tästä ulkoasusta kuuluu Jerrylle! Ja joku saattaa muistaa nuo koristekuvatkin aikaisemmalta ajalta, sillä ne ovat olleet joskus käytössä. Mutta pitäähän sitä harjoittaa hieman kierrätystä. Koirien sivut meni taas hieman uusiksi, mutta muuten en ole tälläkertaa teksteiin kajonnut. Ne kun olen jo kerran hyviksi havainnut. Joten menkäähän vaan vierailemaan sitten Borderskyhin.

Sisään.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Borderskyn uusi ilme

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Ai uusi ilme? XD Mistäs sää sait päähän yhtäkkiä käyttääkkin tätä =D Mä luulin muuten poistaneeni shokista muuta -kansion, olitko laittanut ulkoasun talteen vai?

//Pikkasen muuten vähän mietityttää kun tuolla on täsmälleen samanlainen perustietolaatikko ja sukutaulu kun Theman entisellä ulkoasulla o_o Minähän en niitä ole tehnyt, mutta Kelmistä saattaa tuntua vähän tympeältä, että niitä taulukoita kopioi muutkin vaikka hän ne alun perin minun käyttöön teki (josta siirty kyllä sitten Beelle). Eri asia jos oot jo kysynyt Kelmiltä noista.
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetsi »

Okei, olen nyt varmaan eka kommentoija. xD Ekaks mun pitää sanoa että... Aivan ihana ulkoasu, sopii t-ä-y-d-e-l-l-i-s-e-s-t-i Borderskyyn. Myös kaikki koristekuvat plus koirat ovat todella ihania. : ) Tulen varmaankin joskus vielä raapustamaan vieraskirjaan. <3 Sori, lyhyttä pukkaa.. :(

// En ookkaa enään eka kommentoija. :D
sigma
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja sigma »

apua. :o ihana ulkoasu, värit ja kaikki namnam. ^^
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Yllätyin hieman, kun klikkasin itseni sisään. Muista nimittäin, että tuo ulkoasu olisi ollut käytössä Waporella! :o En tiedä hourailenko taas omiani, mutmut.. Ainakin olen jossain tuon ulkoasun nähnyt ja tykkäsin siitä jo silloin (: Tuo on kivan yksinkertainen ja hillitty. Värit ovat mukavat, samoin linkit. En oikeastaan keksi oikein mitään pahaa sanottavaa. Tosin noista koristekuvista tulee jo liiankin kesäinen vaikutelma. Itselleni tulee tuota ulkkaa katsoessa keväinen ja pirteä olo!

Oho, Borderskyn laumahan on kasvanut! Upeita koiria kyllä omistat. Siellä se Nestakin näyttää viihtyvän ja menestyvän, hienoa hienoa =) Noista taulukoista en nyt viitsi ruveta sanomaan, koska itsekin olen ne 'kopioinut'. Siis kun minun ja Lindanhan piti pitää yhdessä Redwickiä ja siitä nuo sitten jäivät.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Jerry, Olin ite ottanut ton talteen silloin kun teit sen mulle. Ja kun mie selailin nuita tiedostaja ni tää tuntu niin just sellaselta mitä oon ettiny ja niin mun oli sitten pakko ottaa tää käyttöö.
Noi perustietolaatikot ja sukutalut oon tehny ite (tai no ainakin muistaakseni. Kun noi on ollut sivuilla jo iäisyyden vähän erilaisina niin en nyt ihan 100 varmasti lähe sanoo etten ois silloin kopioinu niitä ja muuttanu omii tarpeisiin sillon joskus. Mut mulla vaan ois mielikuva et koodasin noi täysin ite.), mutta silloin joskus kun tein noi sukutaulut nii keksin ton idean vaan sieltä Theman entisestä. Sit noi perustietolaatikot on ollu mulla aina tollaset, vähä joka ulkoasun kanssa muokattu ja toi idea laittaa toi kuva tohon sivuun tuli kans kyllä sieltä Themasta.

Weetsi, Kiitos kehuista.

sigma, Kiitos kanssa kehuista.

Bee, Joo, toi on ollut Waporella. Mutta muistin sen vasta itse kun olin jo vaihtanut ja näytin tuota jollekkin, joka kans muisti ton Waporesta. Mie halusinkin kesäistä tunnelmaa tonne, kun talvi on jotenkin niin masentavaa täällä pohjoisessa kun on vaan koko ajan pimeää. Eli kaipasinkin tuonne pirteyttä ja jotain joka muistuttaa että kyllä se kesäkin vielä tulee. :D
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Offtopicina voisin kirjoitella, että kys. ulkoasu meinattiin ottaa Waporessa käyttöön, mutta en sitä jostain syystä saanut toimimaan niin ei sitten varsinaisesti tullutkaan Waporeen käyttöön. Siinä olette oikeassa että se on Waporenkin sivuilla ollut, mutta mielestäni tämä asu sopii muutenkin paremmin BS:ään kuin Waporeen :)
Vastaa Viestiin