Tauon jälkeen palailua, mitä on tapahtunut?
-
Heidie
- Alkupalat
Tauon jälkeen palailua, mitä on tapahtunut?
Ehkä 0,06% teistä muistaa minut parin vuoden takaa. Olisinkohan HeidiH, Rambe tai Himatuikku nimellä silloin täällä liikkunut. Itse ainakin muistan Timberfolfin ja öö.... En sitten muita muistakkaan, säälittävää.
Tämän pari vuotta (vai olisikohan vain yksi vuosi) olen elänyt virtuaalitallien lumoissa, siitähän tämä virtuaaliharrastus joskus kauan sitten alkoikin. Kaiken kukkuraksi hevoset ovat elämässäni tällä hetkellä erittäin merkittävällä sijalla heti koirani jälkeen.
Nyt olisi kuitenkin ehkä hyvä aika palata, silloinkin lähdin rumasti ilmoittamatta, Kolmikynnen (järkyttävää katsella tuollaisia sivuja) kanssa pelaillen. Toivokaamme että tästä ei tule mitään hetken mielijohdetta, olisi mukava taas ihan paneutua tähän hommaan.
Varmaankin jonkun karkkari mäyärkoira projektin kanssa tänne. Kilpaillen mahd. jäljessä ja luolassa jos niiden jaoksetkin vielä toimisivat...
Mitä kaikkea on viime vuosien aikana täällä tapahtunut? Onko jotain merkittävääkin? Jonkilaista vakiintunutta ja hallitsevaa järjestöä (kuten hevospuolella VRL)?
Monta kysymystä ilman vastausta, kiltit ihmiset voisivat myös jotain tärkeitä osoitteita ja vinkkejä kilpailemiseen/näyttelyihin laittaa. Niistäkin olen nykyään niin ulalla koira puolella.
p.s. ja myöskin asiallinen huomautus jos tämän aiheen olisi jonnekin muualle voinut kirjoittaa
Tämän pari vuotta (vai olisikohan vain yksi vuosi) olen elänyt virtuaalitallien lumoissa, siitähän tämä virtuaaliharrastus joskus kauan sitten alkoikin. Kaiken kukkuraksi hevoset ovat elämässäni tällä hetkellä erittäin merkittävällä sijalla heti koirani jälkeen.
Nyt olisi kuitenkin ehkä hyvä aika palata, silloinkin lähdin rumasti ilmoittamatta, Kolmikynnen (järkyttävää katsella tuollaisia sivuja) kanssa pelaillen. Toivokaamme että tästä ei tule mitään hetken mielijohdetta, olisi mukava taas ihan paneutua tähän hommaan.
Varmaankin jonkun karkkari mäyärkoira projektin kanssa tänne. Kilpaillen mahd. jäljessä ja luolassa jos niiden jaoksetkin vielä toimisivat...
Mitä kaikkea on viime vuosien aikana täällä tapahtunut? Onko jotain merkittävääkin? Jonkilaista vakiintunutta ja hallitsevaa järjestöä (kuten hevospuolella VRL)?
Monta kysymystä ilman vastausta, kiltit ihmiset voisivat myös jotain tärkeitä osoitteita ja vinkkejä kilpailemiseen/näyttelyihin laittaa. Niistäkin olen nykyään niin ulalla koira puolella.
p.s. ja myöskin asiallinen huomautus jos tämän aiheen olisi jonnekin muualle voinut kirjoittaa
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Tauon jälkeen palailua, mitä on tapahtunut?
Voi kyllä sinut muistan, vaikket ehkä minua (: En ole huomannut mitään ihmeellistä täällä tapahtuvan. Itse pidän turrilaisia monta kertaa ihanampina kun ehkä vuosi tai pari sitten. Pari uutta liittoa on tullut ja vfcy on saanut uuden kauniin ulkoasun! Sellaista kehitystä virtuaalimaailmassa koko ajan tapahtuu mutta kyllä siihen mukaan pääsee nopeasti, tervetuloa takaisin!
Hevospuolellako sitä ollaan oltu? Itse kanssa yhdessä vaiheessa aktviisesti kisautin heppoja ja nykyään yksi sellainen on mutta kun siirryn koirapuolelle niin se jäi kakkoseksi.
Hevospuolellako sitä ollaan oltu? Itse kanssa yhdessä vaiheessa aktviisesti kisautin heppoja ja nykyään yksi sellainen on mutta kun siirryn koirapuolelle niin se jäi kakkoseksi.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Natali
- Kriisissä
Vaikka en muista sua niin tervetuloa takaisin. Täältä löydät aika hyvin tietoa mitä viime vuosina on tapahtunut ja tietenkin turrilan topickeja kannattaa selailla ;)
-
Heidie
- Alkupalat
Viivi// heppa puolella on nykyään niin monta viiviä että vaikea tunnistaa XD Onkohan luola- tai jäljestysliittoja, nuilla makkaroilla kun ei pahemmin muuta tehdäkään (tai tokoa voi mutta ei innostusta kun ei tuo sohvalla makaava makkarakaan mitään kovin kiltisti tee ^^)
Kissed// kiitos tuosta linkistä, mukava selailla nuita viestejä
Kissed// kiitos tuosta linkistä, mukava selailla nuita viestejä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Oikeastaan mitään erikoista ei ole mun mielestä tapahtunut, virtuaaliraha käväisi, mutta pankin kaaduttua se jäi yhtä nopeasti pois kuin oli tullutkin. Mäykkyjä muuten liikkuu alle kymmenen virtuaalimaailmassa voittajanäyttelyiden perusteella, eli joudut varmaan keksimään kaikki koirasi itse näin alkuun.
Mutta tervetuloa takaisin! :D
Mutta tervetuloa takaisin! :D

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Heidie
- Alkupalat
Kirsi// kiitos kovasti, tämä auttoi asiaa huomattavasti <3
Timberwolf// en koskaan opi kirjottamaan sun nimees oikein. Vihdoin joku jonka muistan (tosin sinä et varmaan minua muista). Harmi että mäykyt ovat jääneet varjoon ottaen huomioon että ne ovat kovin yleisiä IRL.
No tuomisessa ei tule probleemia, enemmänkin pentujen eteenpäin myymisessä ja näyttelyissä jos kerta koiria on vähän niin varmaankin luokatkin ovat harvassa.
Timberwolf// en koskaan opi kirjottamaan sun nimees oikein. Vihdoin joku jonka muistan (tosin sinä et varmaan minua muista). Harmi että mäykyt ovat jääneet varjoon ottaen huomioon että ne ovat kovin yleisiä IRL.
No tuomisessa ei tule probleemia, enemmänkin pentujen eteenpäin myymisessä ja näyttelyissä jos kerta koiria on vähän niin varmaankin luokatkin ovat harvassa.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Kyl mä sut muistan. :D Ja monilla kestää jonkun aikaa, et oppii kirjoittamaan mun nickin oikein, mutta ei se mitään, ymmärrettävää on juu.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
- Sikko
- Floodari
Himatuikku vai mikä lie! Kyllä määki jotenki sinut muistan. :-D
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
HAA. RAMBE : DDDDDDD Tuli kyllä naurava olo kun muistelen millasia ulkoasuja olen sulle joskus aikanaan tehnyt.. esimerkiks Dogs Liveen.. :D Jos muistat niin sellanen kirkkaan turkoosi pieni ulkoasu johon olin läntännyt iframen saksanpaimenkoiran kuonon päälle, muuta en muista. Joskus muuten taisin ottaa suhun yhteyttäkin kun rupesin ihmettelemään kun ihan yhtäkkisesti olit hävinnyt. En kyllä enää muista muistitko mua sillon.. mutta. (fabi/frankie täällä hei) /pien ot.
-
Viuki
- Syvällistä
Mä muistan sut :) Tein joskus sulle surkeilla taidoillani ulkoasua..
-
Heidie
- Alkupalat
Timberwolf - ihanaa että muistat miut ^^
Sikko - hienoa, en ihan unohdettu ole <3
Jerry - tietty mie sut Fabi nimellä muistan. Dogs Live oli kyllä niin sensaatiomainen -.-
Viuki - älähän nyt mä olin sillon ihan hinkuna sun leiskoihin
Sikko - hienoa, en ihan unohdettu ole <3
Jerry - tietty mie sut Fabi nimellä muistan. Dogs Live oli kyllä niin sensaatiomainen -.-
Viuki - älähän nyt mä olin sillon ihan hinkuna sun leiskoihin