Kairankuiskeen (NF:n ja Rowan'sin) kasvatteja myynnissä

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Elina
Analysaattori
Viesti:

Re: Kairankuiskeen (NF:n ja Rowan'sin) kasvatteja myynnissä

Viesti Kirjoittaja Elina »

Hops. Vielä näitä koiria on...
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Voi voi.. Meinasin kysellä jo aikaisemmin Rowan's Vendettaa, mutta katselin, että saisiko se paremman kodin ja Kirsi kodin sitten tytölle antoikin. Vähän jäi harmittamaan tämä ja kummittelee koko ajan mielessä, että entä jos tyttö olisikin mulle tullut. Joten, nyt olen katsellut jo pisempään tuota Rowan's Voitonmerkkiä ja miettinyt, haluaisitko sen antaa minulle Jääkyyneleeseen? (:

Huostassani asustaa jo yksi karjalankarhukoirauros Ruffian Ruffle. Kiinnostukseni karjalankarhukoiriin on hyvin suuri. Olen IRL hoitanut kaksi pentua reippaan vuoden ikäiseksi ja niiden emän ja isän kanssa ollut joten rotu on IRL tuttu minulle. Rudo ei ole sellainen, mitä olen hakenut. Haukkukokeissa hän ei ole mikään tähti (noh, taitaa johtua kouluttajasta) ja Rudo on enemmän sohvakoira kun harrastuskaveri, sitä ei pahemmin tuollaiset kiinnosta.

Kisausta voisin luvata haukkukokeissa ja vaihtelevasti mejässä, molemmista tähtäämme valioksi, mutta se on eriasia, yllämmekö koskaan valioksi. Näyttelyihin myös mentäisiin jos sinulta saisi kuvat mukaan, itselläni ei ole mitään hyviä rakennekuvia. Toki voin itse kuvailla kuvat joskus maaliskuussa. Voitonmerkistä tulisi siis haukkukokeisiin minulle harrastuskaveri, yhdelle koiralle sinne on AVO'n vielä tilaa minulta, jos sinua ei vain haittaa, että Voitonmerkki painottuisi eniten haukkukokeisiin?

Tällä hetkellä, voin luvata pysyvän kodin Voitonmerkille, mutta en tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Jossain välissä voi tulla eteen, että on pakko lopettaa virtuaalikoirailut tai laittaa virtuaalijutut tauvolle.
Elina
Analysaattori
Viesti:

Kylläpäs sulla on koiria. :o No ei se mitään. On niitä mullaki ollu joskus. :-D Mut niin, jos palais asiaan. Eli kyllä, Voitonmerkki lähtee oikein mielellään Jääkyyneleeseen, ja mie sen sinne oikein mielelläni annan. Kuvia multa kyllä löytyy jos jonkinlaisia. Laitan muutamia vaihtoehtoja, niin saat itse valita vähän. Mie kyllä tykkään eniten tosta tokasta koirasta, mutta saat itse valita. Riittää oikein hyvin, että kisaat pääasiassa noissa mejässä ja/tai haukkukokeissa. Kunhan tuo nyt saisi edes kodin! :> Lisäksi mulla on vielä yhdestä uroksesta kuvat, mutta mie en nyt niitä löydä tai jaksa ladata koneelle.

1-1, 1-2
2-1, 2-2, 2-3
3-1, 3-2, 3-3

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Susityttö
Höpsö veitikka

Nuo ekat uroksen kuvat ei toiminut joten päädyin noihin kakkosuroksen kuviin (: Eli ne jos saisin? Mitä copyiksi? Osaatko yhtään sanoa minkä ikäinen tuo uros on?

Mersua puhutaan myös Voittona.
Elina
Analysaattori
Viesti:

AVO-luokan uros ja virallinen nimi on Teilojan Hero, nimen eteen voi kirjoittaa FIN MVA & KVA, jos haluaa tittelitki merkitä. :) Copyiksi Elina ja linkitys mailiin elinann@gmail.com. Nuo kuvat ovat olleet Voiton isälläkin ja niillä pärjäsi ainakin silloin upeasti.

Susityttö
Höpsö veitikka

Kiitoksia tiedosta (: Merkkailen nuo Mersun sivulle.
Vastaa Viestiin