Tammikuussa 2009 evm tollereita Tollingate's kenneliin

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Cessi
Alkupalat

Tammikuussa 2009 evm tollereita Tollingate's kenneliin

Viesti Kirjoittaja Cessi »

Jos pentu kiinnostaa lue sivuiltamme tarkempaa tietoa. Yksi vapaana ja haluan pennulle harrastavan kodin!
A-Pentueen sivu
Jenna
Kanada

Re: Tammikuussa 2009 evm tollereita Tollingate's kenneliin

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Houkuttelisi, mutta täytyy harkita vielä =) Ripsi on niin ihanasti pärjännyt
Cessi
Alkupalat

eikö kellään kiinnostusta jalostuskoiralle? :o
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Vinkkasit tästä tuolla tekemässäni töpössä jossa pyysin tuontikoiria - ja itse asiassa tämä kiinnostaisi kovasti!

Tarjolla olisi tulevaisuudessa todella aktiivinen kisakoti ja ennen kaikkea pysyvä sellainen. Pyrin välttämään liian monen koiran haalimista, jotta pystyn antamaan kaikille mahdollisimman paljon aikaa ja huomiota. Harrastan koirillani monipuolisesti; ensisijalla ovat luonnollisesti noutajakokeet, mejä ja palveluskoiralajit, mutta lisäksi koiriani näkyy tokossa, vepessä, pelastuskoiratoiminnassa, agilityssä, koiratanssissa, maastoesteissä, piviko-näyttelyissä ja flyballissa. Siis lähes kaikkea mahdollista koirat pääsevät harrastamaan ;) Tässä kisanäyttöä.

Jos päätät luovuttaa pennun minulle, niin se ei pääse aivan heti kisakentille, vaan kuten tuolla töpössä selitin, se olisi aluksi pelkkä näyttelykoira. Vasta kun osa vanhoista koiristani siirtyy eläkkeelle, alan työstämään tuota kenneliä ja silloin pentukin pääsisi tositoimiin :) Jos haluat tietää vielä jotain niin kysy ihmeessä, olen vähän väsynyt joten jotain oleellista saattoi jäädä mainitsematta.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Cessi
Alkupalat

Saat pennun! Ei haittaa vaikka ei pääsisi harrastamaan heti uskon kyllä että aikanaan pääsee =) Pentue on jo syntynyt ja pentuja tuli neljä. Yksi lähtee emän matkaan ja yksi isän omistajalle yhden pidän itse ja yksi tulisi sinulle.

Valitse nimi ja kerro sukupuoli =)
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Hienoa! :D Pahoittelen vastauksen kestoa, meillä meni nettiyhteys torstaina sekaisin, eikä se toimi vieläkään (kone kuitenkin viedään huomenna huoltoon.) Pennun nimi voisi olla Tollingate's All Right ja sukupuoleltaan poika (: Saat sivuja heti kun kone suostuu taas yhteistyöhön, koska nyt olen siskon läppärillä vain käymässä.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Cessi
Alkupalat

Iivi kirjoitti:Hienoa! :D Pahoittelen vastauksen kestoa, meillä meni nettiyhteys torstaina sekaisin, eikä se toimi vieläkään (kone kuitenkin viedään huomenna huoltoon.) Pennun nimi voisi olla Tollingate's All Right ja sukupuoleltaan poika (: Saat sivuja heti kun kone suostuu taas yhteistyöhön, koska nyt olen siskon läppärillä vain käymässä.
asialla ei ole mitään kiirettä! Kiitos tiedosta =)
Vastaa Viestiin