Äst, jos vanhemmilla olisi ollut hiukan enemmän tuloksia ja varsinkin PK-puolelta, olisin ollut heti varaamassa, mutta nyt täytyy miettiä vielä Toisaalta ne olisivat eri sukuisia... On se taas vaikeeta
Mä taas oon sitä mieltä, että ainoa mikä virtuaalikoirien suvuissa merkitsee, on vanhempien tulokset, ja tittelit on niistä ainoa todiste ;) Ihan vain OT:nä tähän väliin Mietin toki vielä, mutta rhodeja jo kuitenkin 4 iteltäni löytyy ja olen niin kovin kriitinen näiden pentujen kanssa
Pentutulisi tänne: www.geocities.com/villiruusun
vielä koiria ei ole sillä haluan katsoa tarkkaan mitä koiria tulee. Pennulla olisi tarkoitus ainakin suorittaa BH-koe, harrastaa ainakin tokoa ja käydä näyttelyissä ainakin pari kertaa. Joskus voisi mahdollisesti käyttää myös jalostuksessa. Kuvatkin on valmiina, eli raaskisitko luovuttaa pentua, nartusta olisin kiinnostunut :)
Miltsii kirjoitti:Pentutulisi tänne: http://www.geocities.com/villiruusun
vielä koiria ei ole sillä haluan katsoa tarkkaan mitä koiria tulee. Pennulla olisi tarkoitus ainakin suorittaa BH-koe, harrastaa ainakin tokoa ja käydä näyttelyissä ainakin pari kertaa. Joskus voisi mahdollisesti käyttää myös jalostuksessa. Kuvatkin on valmiina, eli raaskisitko luovuttaa pentua, nartusta olisin kiinnostunut :)
Ehdottomasti pentu sinulle =) Valitsemaan nimeä vaan ;)