Kiinnostusta gordoninsettereille?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
-Milla-
Kriisissä

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? -MILLA-!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Nää sivut on nyt vielä vähän köyhät kun en ole vielä päättänyt kuvistakaan. Jätkästä tuli Nick. Päivittelen noi sivut loppuun jahka saan herralle jotain kuvia. Ilmottelen sitten siitäkin. Miten muuten onko sulle ok jos Nick joskus jatkaisi sukuaan? Oon miettiny että evm. nartulla voisi herralle pentueen tehdä mikäli tuloksia saadaan.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? -MILLA-!

Viesti Kirjoittaja Evie »

Marjapuuron, kiva juttu, että mahdollisesti voisi onnistua. Ja kiva kun oot aloitellut aktiivisesti kisailemaankin! (:

-Milla-, kiitos sivuista! Suvun jatkuminen on hyvä juttu, se ois kiva, jos jatkaisit näiden sukua jossain vaiheessa. Eli sopii hyvin mulle kyllä.

Laittelen myöhemmin pentujen tiedot myös sivuilleni, kiitokset kaikille pennunottajille ja onnea tulevaisuuteen! (:
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille?

Viesti Kirjoittaja Ember »

Tack, juu mekin aloitellaan nyt sitten Kiteen kanssa kisailua.

Tulinpa vaan sanomaan että mä en sitten luutavasti Kiteelle pentuja koskaan tule teettämään, jos kerta molemmat veljet on mahdollisesti sukua jatkamassa, ettei sentää yleisty kovin, kun käsittääkseni virtuaalimaailman gordoninsetterikanta ei ole kovin suuri. (:
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Onks velipoika kans saamassa pentuja. Sitten mäkin varmaan kyllä mietin tota jalostuskäyttöä. Mullahan on jo Vilma joka vois jatkaa sukuaan gordonien puolella. Ei tosiaan kyllä kannata sitten ainakaan kauheen isoja pentueita tehdä.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Evie »

^^ Juu, no mä en vielä osaa sanoa varmaksi, että tulenko tulevaisuudessa käyttämään Repoa jalostuksessa, lähinnä mulla on ollut noita sijoitus-/jalostuskoikeuskoiria sen takia, että suvut varmasti jatkuisivat jossakin vaiheessa eteenpäin, eli ihan hyvillä mielin voit(te) ajatella sitä jalostuskäyttöä eteenpäin, kun mä en tosiaan varmaankaan silloin tule teettämään mitään pentuetta, mikäli te muut pennunostajat niitä olette suunnitelleet kovasti ja olisi todennäköistä, että niin teette ja silleen! : D
Vastaa Viestiin