tarvetta suomenajokoirayhdistykselle?
-
- Alkupalat
tarvetta suomenajokoirayhdistykselle?
Olen tässä katsellut että tällä hetkellä ei taida olla suomenajokoirille yhdistystä. Onko tarvetta suomenajokoirien omistajien mielestä ko laitokselle? Ajatus on edennyt sille tasolle että ulkoasua olen väsäämässä, mutta kuitenkin mielipidettä kyselen että onko aivan turha?
-
- Analysaattori
Re: tarvetta suomenajokoirayhdistykselle?
Minun mielestäni rotuyhditystä ei tarvitse. Toki keräähän se suomenajokoirienomistajat yhteen ja saisi nopeasti rodun virtuaalikasvattajia kiinni. Niitä ei taida vain oikein olla, minä, Tilli ja sinä ?? Muut ovat vain yksityisomistajia. Mutta jos koet tämä tarpeelliseksi, voit toki sen perustaa. Meltä tietokantaan tulis ainakin kolme urosta ja kaksi narttua. Ja joista uroksista ainakin yksi sopisi jalostusuroslistalle. Mutta nyt kun näin tarkemmin ajattelee, olisihan yhdistys kiva saada. Mutta onko sinulla aikaa ylläpitää ?? Jos nyt aijoit itseäsi ylläpitäjäksi :>
LOPETTANUT!!
-
- Analysaattori
Hei hiukan kannatusta teiltä muiltakin ajokoiran omistajilta.
Kun aloin tässä enemmän miettiä, olisi yhdistys ihan kiva. Yhdistys voisi pitää näyttelyitä rodulle ja muitakin kisoja. Ja rodun kasvattajat, pentuilmoitukset ym. saisi esille. Lisäksi joku vuodenajokoira tilasto voisi pitää yllä (lueskin juuri lappariyhdistyksen töpöä). Ja jos ylläpitäjää ei kunnon ylläpitäjää ei saada, olisi täällä yksi innokas. Ja mielelläni vaikkapa Miragen kanssa alkaisin yhdistystä pitämään. Noh, hiukan kannatusta tähän töpöön nyt. Mutta jos ei tarvetta todellakaan ole, ei voi mitään. Olisihan se kiva että rodun oma yhdistys pitää ajokoirille erkkareita eikä minä vain ajokoejärjestön kanssa. Toki mitä olen Suomen näyttelyliiton kalenteria katsastellut, on siellä useasti ollut ajokoirille erkkareita tai FCI 6 roduille. Ja rodun yhdistyshän voisi pitää ajokokeita, jäljestämiskokeita, tokoa ja agilityä rodulle tai useammalle rodulle. Ja minulta saa aina tuomarointiapua, paitsi ei näyttelyihin. Noh, eli kannatusta vain odotellaan. Ja kyllä Miragekin voi tätä töpöä ylläpitää hiukan :>
Kun aloin tässä enemmän miettiä, olisi yhdistys ihan kiva. Yhdistys voisi pitää näyttelyitä rodulle ja muitakin kisoja. Ja rodun kasvattajat, pentuilmoitukset ym. saisi esille. Lisäksi joku vuodenajokoira tilasto voisi pitää yllä (lueskin juuri lappariyhdistyksen töpöä). Ja jos ylläpitäjää ei kunnon ylläpitäjää ei saada, olisi täällä yksi innokas. Ja mielelläni vaikkapa Miragen kanssa alkaisin yhdistystä pitämään. Noh, hiukan kannatusta tähän töpöön nyt. Mutta jos ei tarvetta todellakaan ole, ei voi mitään. Olisihan se kiva että rodun oma yhdistys pitää ajokoirille erkkareita eikä minä vain ajokoejärjestön kanssa. Toki mitä olen Suomen näyttelyliiton kalenteria katsastellut, on siellä useasti ollut ajokoirille erkkareita tai FCI 6 roduille. Ja rodun yhdistyshän voisi pitää ajokokeita, jäljestämiskokeita, tokoa ja agilityä rodulle tai useammalle rodulle. Ja minulta saa aina tuomarointiapua, paitsi ei näyttelyihin. Noh, eli kannatusta vain odotellaan. Ja kyllä Miragekin voi tätä töpöä ylläpitää hiukan :>
LOPETTANUT!!
-
- Alkupalat
Nakkailen asiasta uutta viestiä, olen itse ollut lomailemassa tuolle korvessa jossa ei ollut nettiä. :) Mutta siis virtuaalinen suomenajokoirayhdistys on nousemassa jaloilleen, siitä tosiaan ihan erillisen viestin vielä laittelen.
Ranking tai jonkinlainen palkitsemissysteemi koirille ja kasvattajille on harkinnassa ja suunnittelun alla. :)
Ranking tai jonkinlainen palkitsemissysteemi koirille ja kasvattajille on harkinnassa ja suunnittelun alla. :)
-
- Analysaattori
Heh heh, kävin vaklimassa sivuja :>>
Viesti siirtyy rodunyhdistyksen töpölle.
Viesti siirtyy rodunyhdistyksen töpölle.
LOPETTANUT!!