Uusi Turrila

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Pupu kirjoitti:Olenko mä ainoa vai käykö muillekin niin, että selain heittää turrilassa tota sivun lataamisvirhettä? Vähän meinaa nimittäin mennä hermot kun aina vähän aikaa sivut toimii ihan moitteettomasti ja sit tulee tuo sivun lataamisvirhe .____. Ja sit pitää odottaa 5min ja sitten toimii taas. Ja muut sivut toimii koko sen ajan ihan normaalisti.
Ärsyttävää toistella jo edellisten jälkeen, mutta mullakin. Tosin mulla lähtee pelkällä päivittämisellä, eikä se montaa kertaa tule. Rassaavaa silti, vaikka luulinkin sen johtuvan ihan meidän omasta p*skasta netistä ja sen ainaisista ongelmista.
Avatar
Roue
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 577
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 7:42 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Roue »

^
Meidän koneella en oo huomannu tollasta ongelmaa, mutta koulun koneilla kylläkin.. -.-
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Misu »

Pystyisikö turrilassa tekemään sellaisen muutoksen, että ne ihmiset, jotka eivät ole rekisteröityneet turrilaan eivät näe kymppi uutisten viestejä? Ois kyllä tosi käytännöllinen..
Keep your head high and your middle finger higher.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Miksi?
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Misu »

En mä tiiä. Musta tuolla kympeissä on kuitenkin suht. virallista asiaa ja vaikka tää on keskustelupalsta ja tänne kirjoitetaan tavallaan omalla vastuulla, niin musta ois kiva, että vois turvallisesti kirjoitella tänne ilman, että ulkopuoliset käy lukemassa. Tosin, ei siinä mitään, vaikka kävisivätkin ehdottelinpa vaan tällaista.
Keep your head high and your middle finger higher.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Jos niitä oikeasti haluaa lukea niin kyllähän sitä äkkiä nimimerkin luo ja lukee silti vaikka olisikin ei-kirjautuneilta suljettu. Itse ainakin ajattelisin näin :)
Vermil
Vuohenruokaa
Viestit: 1719
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:10 am

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Vermil »

^Mutta jos ko. alueen piilottaa ulkopuolisilta, niin tuskinpa he sen olemassaolosta tietävät mitään eivätkä ainakaan sen takia tänne nimimerkkiä tee.
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Misu »

^
Näin on. Eiväthän ulkopuoliset tajua, että sellaista paikkaa kuin SO ois täällä (sehän ei näy sellaisille, jotka eivät oo rekisteröityneet tänne?)
Keep your head high and your middle finger higher.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Janina »

Tarviks sunkin vai tulla se vielä painamaan mun kalloon? Kyllä mä jo ihan tajusin sen Vermilin viestistä, eikä sun viesti ainakaan sisältänyt mitään uutta. >:D
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Misu »

^
Voi jumalauta nyt oikeesti jo :D. Lähinnä mua naurattaa toi sun käytös. Mä en sanonut mitään törkeetä, mutta näköjään sulla on joko silmät selässä tai luet jostain rivien välistä väärää tekstiä. Mä komppasin Vermliä ihan vain siksi, että olin samaa mieltä asiasta. Jos se on noin haudanvakavaa sun mielestä, niin älä lue ko. aihetta.
Keep your head high and your middle finger higher.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Turvat kiinni, me harkitaan asiaa. Tosiaan jos toivoo jotain tollasta niin perustelut on hyvä laittaa mukaan, on helpompi harkitakin asiaa :)
Mut katotaan nyt. SO:kin on vähän vahingossa ulkopuolisilta suljettu, ja se voi kyllä vielä avautua tässä muille. Ehk me laitetaan kymppiuutiset sit piiloon, tai sit ei. Riippuu vähän ollaanko hyvällä tuulella.

No ei. Katotaan.
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Odea »

Hoi Rotta ja Siika, pystyykö turrilassa laittamaan nimimerkkiinsä sellaisia erikoisia kirjaimia, tyyliin á, ñ, í jne? :)
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Eipä ole tullut kokeiltua. Kai sitä voi.
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Odea »

Ai, no kiitos kertomasta! :)
Pamil
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Touko 25, 2009 3:27 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Pamil »

Tämä uusi Turrila on khyl ihan paras 8'''D Toi tausta on hieno ja kaikki topicit löytyy hyvin omilta paikoiltaan x>
..... Jos ymmärtää tekstiäni niin kymmenen pistettä.
Vastaa Viestiin