Uusi Turrila

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Vastaa Viestiin
Mari
Nakkisotilas
Viestit: 293
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
Paikkakunta: Kitee // Lemi
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Mari »

Niin ja siitä aikavyöhykkeen alapuolelta kannattaa tarkistaa, ettei kesäaika ole käytössä :)
Kaisa-Neiti
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 103
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 10:38 am
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Kaisa-Neiti »

Ulkoasua täytys mun mielestä hieman päivittää. :)
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kaisa-Neiti kirjoitti:Ulkoasua täytys mun mielestä hieman päivittää. :)
Jaa miksi?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Achtbachnen
Nostaa rautaa
Viestit: 966
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 6:42 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Achtbachnen »

^^ Voitkin varmaan itse alkaa vaihtetelemaan ulkoasua jos kerran aikaa ja ideoita uusimiseen riittää. Mun mielestäni koko Turrila on juuri näin hyvä eikä mitään tarvitsisi muutella. Parannusehdotukset ovat varmasti tervetulleita yp:ille mutta näköjään sun mielipide on saanut monen muun käyttäjän närkästymään. Oon sitä mieltä, että osittain hyvä ilmapiirikin johtuu siitä että foorumin ulkonäkö on pysynyt samana ja tuttuna pitkään, mulle ainakin tuo turvallisuuden tunteen kun asu on sama eikä vaihdu monesti vuodessa.
Elämä on kuolemaan johtava monimutkainen sarja toisistaan riippumattomia pettymyksiä, jotka aivomme yrittävät parhaansa mukaan esittää mukavana kokonaisuutena.
-Tuomas Embuske
Cani
Alkupalat
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2011 10:07 am
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Cani »

Nimenomaan. Ja mitä sitä liian tiheään muuttamaan, tämä on aivan mahtava ulkoasu. Ihana, pirteä, todella tyylikäs. Kyllä on palon parempi, että se pysyy tälläisenä vaikka viisi vuotta kun vaihtuu kerran kuukaudessa, huonompaan, ja huonompaan
"Mikään ei ole tärkeämpää kuin tärkeäksi tuleminen"
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Marcia »

En jaksa tehdä uutta topickia näin lyhyttä kysymystä varten. Varaturrilassa oli ulkoasujen teko rahasta kielletty (ts ei saanut rahastaa ulkoasuilla). Minä kyselisin milloin sama sääntö voisi rantautua tänne? Ymmärrän kyllä että jos maksetaan oikeista kotisivuista palkka, mutta en siitä, että virtuaalikenneleiden ulkoasuista pitäisi nyhtää rahaa, muiden kuvilla.

/ Virtuaaliheppojen puolella oon pyöritellyt silmiä ja ihmetellyt, miten jokaisesta asiasta pyydetään palkka. Jokaisesta ulkoasusta pitäisi maksaa joko kuvia/rahaa/tms, samaten kuvista, luonteista ym vingutaan palkkaa.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
femm
Kriisissä
Viestit: 803
Liittynyt: To Joulu 03, 2009 9:46 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja femm »

Marcia kirjoitti:En jaksa tehdä uutta topickia näin lyhyttä kysymystä varten. Varaturrilassa oli ulkoasujen teko rahasta kielletty (ts ei saanut rahastaa ulkoasuilla). Minä kyselisin milloin sama sääntö voisi rantautua tänne? Ymmärrän kyllä että jos maksetaan oikeista kotisivuista palkka, mutta en siitä, että virtuaalikenneleiden ulkoasuista pitäisi nyhtää rahaa, muiden kuvilla.
Tällainen olisi kerrassaan mahtavaa! Mielestäni on surullista, että raha on rantautunut virtuaalieläinten pariin. Tietenkin sanonta kuuluu "tyhmä on se joka maksaa", mutta tätä menoa pian joka asiasta pyydetään rahaa. Eikä se ulkoasujen tekemisen opettelu käy niin vaan käden käänteessä, eivätkä kaikki edes pidä omista tekosistaan. Kyllähän se syö motivaatiota ja kiinnostusta pitää sitä omaa virtuaalikenneliä, mikäli ulkoasu ei miellytä ollenkaan.
Kuva

taukoilua virtuaalikoirista
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

VaraTurrilassa rahan pyytäminen kiellettiin lähinnä siksi, että on laitonta ottaa rahallinen korvaus jonkun muun materiaaleista koostetusta teoksesta. Eli selkokielellä sanottuna voisi sanoa, että jonkun toisen ottamista kuvista ei saa tehdä rahaa vastaan ulkoasua, ellei kuvien ottajalta/ottajilta ole erillistä lupaa.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
femm
Kriisissä
Viestit: 803
Liittynyt: To Joulu 03, 2009 9:46 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja femm »

Timberwolf kirjoitti:VaraTurrilassa rahan pyytäminen kiellettiin lähinnä siksi, että on laitonta ottaa rahallinen korvaus jonkun muun materiaaleista koostetusta teoksesta. Eli selkokielellä sanottuna voisi sanoa, että jonkun toisen ottamista kuvista ei saa tehdä rahaa vastaan ulkoasua, ellei kuvien ottajalta/ottajilta ole erillistä lupaa.
Se on totta ja mielestäni siihen liittyy myös erilaisten taustojen ja patternien käyttö esimerkiksi.
Kuitenkaan rahaa pyytävät ulkoasuntekijät eivät kaikki huomioi tätä seikkaa.
Kuva

taukoilua virtuaalikoirista
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Ottakaa huomioon, että koko rahan pyytäminen ulkoasusta on laitonta ilman verojen maksamista niistä (ns. pimeetä työtä), joten ei pelkkien muiden kuvien takia sitä sääntöä kannata vetää. :D
Vastaa Viestiin